Бінарний урок в 1 класі
Тема: «Світ тварин. Звірі»
Мета: Формувати уявлення дітей про тварин, зокрема про звірів, розширити знання про деяких диких тварин; учити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі; описувати ознаки звірів; перещеплювати любов до природи, бережливе ставлення до тварин. Активізувати вживання лексико-граматичного матеріалу “Animals”, повторити вивчені раніше літери, кольори, рахунок до 10 на англійській мові, формувати навички усного мовлення, розвивати спостережливість, уяву, пам'ять, логічне мислення, виховувати вміння і бажання працювати в парах/групах.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: малюнки, іграшки, загадки, мультимедійні засоби.
Хід уроку
Наш урок – я досліджую світ,
І цікавий, і незвичний,
Вирушаємо у путь –
Нас цікаві справи ждуть.
Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо спілкуватися і виконувати завдання паралельно двома мовами – українською й англійською. В цьому нам буде допомагати Світлана Орестівна.
Сьогодні на уроці ми будемо розпізнавати звірів, розглядати їх зовнішній вигляд та знайомитися з їх різноманіттям.
- Вправа «Синоптик» (слайд 6)
- Картина «Зима» (слайд 7)
- Фонетична зарядка. (слайд 8, 9)
Для того, щоб розмовляти англійською мовою, потрібно тренувати наші язики.
Let’s remember the story about the little monkey, мавпочка прокинулась і зібралась гуляти. Вона дзвонить у дзвіночок, кличе друзів [n], [n], [n]. Show me the symbol of the sound [n]. Прибігли до мавпочки друзі та кличуть її на вулицю [ei], [ei], [ei]. Show me the symbol of the sound [ei]. Вони заспівали пісеньку [l], [l], [l]. Show me the symbol of the sound [l]. Почула ворона та повторює за ними [k], [k], [k]. Show me the symbol of the sound [k]. І пугач хотів за ними заспівати [w], [w], [w]. Show me the symbol of the sound [w].
Звірі (слайд 17)
Лев – король звірів і ходить там де захоче. Ось він і пройшовся по нашому алфавіті, забруднив його і деякі літери не видно.
Let’s remember the ABC and name the letters. (слайд 21, 22)
До якого висновку ми прийшли?
Дикі тварини – це…
Вони самі собі…
Свійські тварини – це…
Свійських тварин…
Сьогодні на уроці ми з вами відправимось в уявну подорож до Східної Африки, де живуть ці дикі звірі.
Ми побуваємо в Кенії, у Сафарі-парку. Для цього нам потрібно поділитись на 3 групи: (слайд 26)
I група – науковці:
Будуть розповідати про побачених звірів.
II група – екологи:
Будуть знайомити із заходами збереження тварин.
III група – мандрівники:
Будуть на англійській мові описувати цих звірів.
Сафарі – на арабській мові – подорож, мисливські поїздки по Східній Африці. Сьогодні це слово означає екскурсії на природі, під час яких фотографують звірів.
(слайд 29, 30, 31)
Яких тварин ви бачите на слайдах?
Як можна назвати зображених тварин?
Полічимо англійською мовою.
Imagine you are animals. Can you run (jump, fly, walk, sleep).
I група – науковці:
II група – мандрівники:
III група – екологи:
А) Ця тварина темно-сіра,
Товстонога, товстошкіра.
Як локатори два вуха,
Довгим носом спину чуха.
Гострі бивні – наче роги…
Гей, тікайте всі з дороги!
Не примара це, не сон,
А великий сірий…
Б) Не проста у нього роль –
Між звірами він, як король.
Грива жовто-золота,
Має довгого хвоста.
Хоч і схожий він на кицю,
Кожен звір його боїться.
Хто сховався між дерев?
Це звичайно грізний…
В) Довга шия як драбина,
В чорних плямах жовта спина.
Листячко з дерев зриває,
В холодочку спочиває.
Височезна наче шафа,
В Африці живе…
Екологи: це неправда, що дикі звірі непотрібні. Вони приносять багато користі: (слайд 37)
Давайте виведемо правило екологічної поведінки людини:
Слід усім запам’ятати:
Звірів треба…(захищати),
Їх осель не…(руйнувати),
Краще їх…(оберігати). (слайд 38)