Бінарний урок у 1 класі на тему "Світ тварин. Звірі"

Про матеріал
Цей конспект допоможе формувати уявлення дітей про тварин, зокрема про звірів, розширити знання про деяких диких тварин; учити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі; описувати ознаки звірів; перещеплювати любов до природи, бережливе ставлення до тварин. Активізувати вживання лексико-граматичного матеріалу “Animals”, повторити вивчені раніше літери, кольори, рахунок до 10 на англійській мові, формувати навички усного мовлення, розвивати спостережливість, уяву, пам'ять, логічне мислення, виховувати вміння і бажання працювати в парах/групах.
Перегляд файлу

Бінарний урок  в 1 класі

Тема: «Світ тварин. Звірі»

Мета: Формувати уявлення дітей про тварин, зокрема про звірів, розширити знання про деяких диких тварин; учити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі; описувати ознаки звірів; перещеплювати любов до природи,  бережливе ставлення до тварин. Активізувати вживання лексико-граматичного матеріалу “Animals”, повторити вивчені раніше літери, кольори, рахунок до 10 на англійській мові, формувати навички усного мовлення, розвивати спостережливість, уяву, пам'ять, логічне мислення, виховувати вміння і бажання працювати в парах/групах.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання: малюнки, іграшки, загадки, мультимедійні засоби.

Хід уроку

  1. Організаційний момент. (слайд 1)
  • Слово вчителя: 

Наш урок – я досліджую світ,

І цікавий, і незвичний,

Вирушаємо у путь –

Нас цікаві справи ждуть.

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо спілкуватися і виконувати завдання паралельно двома мовами – українською й англійською. В цьому нам буде допомагати Світлана Орестівна.

  • Використання сигнальних карток.
  • Привітання англійською мовою (слайд 2)
  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Світ тварин. Звірі. (слайд 3, 4)
  • Завдання уроку. (слайд 5)

Сьогодні на уроці ми будемо розпізнавати звірів, розглядати їх зовнішній вигляд та знайомитися з їх різноманіттям.

- Вправа «Синоптик» (слайд 6)

- Картина «Зима» (слайд 7)

  • Яка пора року?
  • Який місяць?
  • Яке число?
  • Тепло чи холодно надворі?
  • Чи є сьогодні вітер?
  • Який стан неба?
  • Чи є опади?

     - Фонетична зарядка. (слайд 8, 9)

Для того, щоб розмовляти англійською мовою, потрібно тренувати наші язики.

Let’s remember the story about the little monkey, мавпочка прокинулась і зібралась гуляти. Вона дзвонить у дзвіночок, кличе друзів [n], [n], [n]. Show me the symbol of the sound [n]. Прибігли  до мавпочки друзі та кличуть її на вулицю [ei], [ei], [ei]. Show me the symbol of the sound [ei]. Вони заспівали пісеньку [l], [l], [l]. Show me the symbol of the sound [l]. Почула ворона та повторює за ними [k], [k], [k]. Show me the symbol of the sound [k]. І пугач хотів за ними заспівати [w], [w], [w]. Show me the symbol of the sound [w].

  1. Актуалізація знань учнів.
  • Технологія «Мікрофон». (слайд 10)
  • Кого ми відносимо до живої природи?
  • Пригадайте ознаки живих організмів.
  • Які живі організми стрибають, плавають, літають, у землі причаїлись, снують під ногами7
  • Яких тварин ви впізнаєте? (слайд 11)
  • Де живуть тварини?
  • А  де саме в природі? (слайд 12)
  • Робота в парах. (слайд 13)
  • Як поділяються тварини?
  • Поділіть тварини на групи: звірі, комахи, птахи, риби.
  • Аналіз слайду. (слайд 14)
  • Назвіть серед цих тварин звірі. (слайд 15)
  • На які 2 групи діляться звірі?
  • Складання «Асоціативного куща» (слайд 16)

 

Звірі (слайд 17)

 

 

 

  • Фізкультхвилинка англійською мовою. (слайд 18, 19)
  • Актуалізація вивчених літер англійського алфавіту. (слайд 20)

 

Лев – король звірів і ходить там де захоче. Ось він і пройшовся по нашому алфавіті, забруднив його і деякі літери не видно.

Let’s remember the ABC and name the letters. (слайд 21, 22)

 

  • Утворення англійських букв за допомогою паличок. Кьюїзенера.
  1. Мотивація навчальної діяльності.

До якого висновку ми прийшли?

  • Вправа «Незакінчене речення» (слайд 23)

Дикі тварини – це…

Вони самі собі…

  • Name these animals in English. Назвіть цих тварин на англійській мові.

Свійські тварини – це…

Свійських тварин…

  • Name these animals in English. Назвіть цих тварин на англійській мові.
  • Повторення назв кольорів англійською мовою. «Веселка» (слайд 25)
  1. Вивчення нового матеріалу.
  • Уявна подорож.

Сьогодні на уроці ми з вами відправимось в уявну подорож до Східної Африки, де живуть ці дикі звірі.

  • Показ Східної Африки на глобусі.

Ми побуваємо в Кенії, у Сафарі-парку. Для цього нам потрібно поділитись на 3 групи: (слайд 26)

I група – науковці:

Будуть розповідати про побачених звірів.

II група – екологи:

Будуть знайомити із заходами збереження тварин.

III група – мандрівники:

Будуть на англійській мові описувати цих звірів.

  • Сафарі-парк. (слайд 27)
  • Словникова робота. (слайд 28)

Сафарі – на арабській мові – подорож, мисливські поїздки по Східній Африці. Сьогодні це слово означає екскурсії на природі, під час яких фотографують звірів.

(слайд 29, 30, 31)

Яких тварин ви бачите на слайдах?

Як можна назвати зображених тварин?

  • Висновок: тіло тварин вкрите шерстю, своїх малят вони вигодовують молоком. Світ тварин різноманітний. Вони живуть скрізь: на і в землі, біля й у воді, деякі вміють літати. Звірі – найрозумніші серед усіх тварин.
  • Фізкультхвилинка з лего. (слайд 32, 33)
  1. Узагальнення знань учнів.
  • Головна тема подорожі «Звірі», під час якої ми будемо вивчати характерні ознаки звірів, більше дізнаватися про них, їхню поведінку, спосіб життя.
  • The topic of our lesson is “Animals”. Today we’ll count, revise plural of nouns, colors and speak about animals. Are you ready to travel?
  • Усна лічба від 1 до 10. (слайд 34)

Полічимо англійською мовою.

  • Розвиток навичок усного мовлення.

Imagine you are animals. Can you run (jump, fly, walk, sleep).

  • Робота в групах.

I група – науковці:

  • Дослідимо, як звірів відрізнити від інших тварин?
  • Знайдіть серед поданих тварин звірів. (іграшки тварин)
  • Що з цього приводу нам скажуть науковці? (опис звірів)

II група – мандрівники:

  • Dear travelers. You must guess this animal, name it and tell about it in English.
  • Шановні мандрівники. Ви повинні вгадати цю тварину, назвати її і розповісти про неї англійською мовою.

III група – екологи:

  • З кожним роком тварин стає все менше. А чому?
  • Що з цього приводу скажуть екологи?
  • Загадки: (слайд 35 – по черзі)

А) Ця тварина темно-сіра,

Товстонога, товстошкіра.

Як локатори два вуха,

Довгим носом спину чуха.

Гострі бивні – наче роги…

Гей, тікайте всі з дороги!

Не примара це, не сон,

А великий сірий…

Б) Не проста у нього роль –

Між звірами він, як король.

Грива жовто-золота,

Має довгого хвоста.

Хоч і схожий він на кицю,

Кожен звір його боїться.

Хто сховався між дерев?

Це звичайно грізний…

В) Довга шия як драбина,

В чорних плямах жовта спина.

Листячко з дерев зриває,

В холодочку спочиває.

Височезна наче шафа,

В Африці живе…

  • Полічімо цих тварин англійською мовою. Скільки їх на кортинці?
  • Логічна вправа. (слайд 36)
  • Навіщо нам потрібні дикі звірі?
  • Чи можемо ми прожити без них? «Адже від диких звірів одна шкода та страх». Правильна ця думка чи ні? Свою думку доведіть.

Екологи: це неправда, що дикі звірі непотрібні. Вони приносять багато користі: (слайд 37)

  • Вовк – хижак. Але він знищує хворих тварин, гризунів.
  • Лев – цар звірів. Він може вбити велику тварину. Але також їсть гризунів, ящірок, тварин, що загинули.
  • Слони. Люди приручають їх і використовують у роботі по господарству.
  • Висновок: усі тварини вкрай потрібні для людини.

 

Давайте виведемо правило екологічної поведінки людини:

Слід усім запам’ятати:

Звірів треба…(захищати),

Їх осель не…(руйнувати),

Краще їх…(оберігати). (слайд 38)

  1. Підсумок уроку.
  • Загадки про тварин. (слайд 39-46)
  • Робота з лего. (Утворення башти з обраних кольорів. Чи утворила така башта?)
  • Назвіть серед тварин звірів?
  • Назвіть диких звірів англійською мовою.
  • Оцініть себе.
  • Чи сподобався урок?
  • Побажання гостям.
  • Вручення подарунків.

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку