Тиждень ___ . Безпека харчових продуктів у разі відключення електроенергії
1.Вітання
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Сіли, встали, сіли, встали,
Бачте, як розвеселили.
Стало сонце танцювати,
Нас до танцю припрошати.
Нумо, разом, нумо, всі
Потанцюймо по росі!
2.Обмін інформацією
Сьогодні … (пора року, місяць, число, день тижня; погода; дитина дня)
3.Групове заняття
На жаль, в наші дні, відбуваються часті відключення електроенергії, що впливає на роботу холодильників. Це спричиняє порушення умов зберігання продуктів харчування. В такому випадку охолоджені або заморожені продукти можуть бути небезпечними для споживання. Зіпсовані продукти можуть викликати тяжкі харчові отруєння та суттєво погіршити стан здоров’я.
В холодильнику має бути температура 4⁰ С або нижче, в морозильній камері – нижче 0⁰ С. Якщо ви повідомлені про графік відключень електроенергії, завчасно підготуйтесь: заморозте контейнери з водою, щоб мати змогу зберегти температуру вашої їжі. Коли електроенергію вже вимкнули, дверцята холодильника та морозильної камери тримайте по можливості закритими. Тоді продукти у холодильнику є безпечними до 4 годин, 48 годин – у повній морозилці, 24 години – у напівпорожній морозилці. Відключена електроенергія більше 4 годин – можна помістити до продуктів у холодильник лід (сухий або блоковий, придбаний завчасно). Перевіряйте температуру продуктів, що зберігається в морозилці або в холодильнику з додатковим джерелом холоду, за допомогою термометру.
Підозрілу їжу ніколи не пробуйте на смак. Якщо насторожує колір, запах, структура харчових продуктів, які швидко псуються (м'ясо, риба, яйця, молочні продукти), краще викиньте їх.
Ситуаційний аналіз
Розв’язування ситуаційних задач. Відпрацювання навичок першої до медичної допомоги при харчових отруєнь.
Група 1. Послухайте текст. Презентуйте свою відповідь.
Повернувшись додому зі школи, Петро та Микола відкрили холодильник. Там лежали відбивні. Вони були покриті чимось білим. Хлопці такі були голодні, що з’їли їх всі. До вечора хлопцям стало погано – нудило, потім почалась блювота. Як ви оціните дану ситуацію і як потрібно її вирішувати.
Група 2. Послухайте текст. Презентуйте свою відповідь.
Незважаючи на те, що кришка банки з тушкованим консервованим м’ясом була трішки припіднятою, Денис, будучи голодним після гри у футбол, вирішив підкріпитися. Через декілька годин від відчув загальне нездужання, нудоту, з’явилось неоднозначне блювання, біль у животі, головний біль. Порадьте Денису, що необхідно зробити.
Вправа «Займи позицію»
4.Тема для щоденника вражень
Намалюйте малюнок «Моя улюблена страва …»