Бінарний урок з англійської мови та музичного мистецтва в 5 класі "Запрошуємо на свято. Народні танці"

Про матеріал
Бінарні уроки поєднують в собі знання з двох предметів та інтегруються навколо однієї теми. Такі уроки спонукають до творчого співробітництва та викликають мотивацію до вивчення предметів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Урок англійської мови та музичного мистецтва у 5му класі на тему:

« Запрошуємо на свято», «Народні танці»

Тип уроку: бінарний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

навчальна:

- ознайомити учнів з найвідомішими народними танцями країн світу та вивчити їх елементи, визначати роль танцю в житті інших народів;

- познайомити з творчістю вірменського композитора А. Хачатуряна;

- узагальнити лексичний матеріал за темою «Свята. Традиції»;

- практикувати мовні засоби за темою;

- формувати навички вживання вивчених лексичних одиниць;

- вдосконалювати компетенції читання, аудіювання, УМ;

- формувати в учнів комунікативну компетенцію;

- розвиваюча: розвивати відчуття ритму, чуттєво-емоційну сферу;

- розвивати мовленнєві компетенції;

- розвивати комунікативні здібності учнів;

- розвивати навички аудіювання та УМ;

- уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;

- розвивати мовні, інтелектуальні, пізнавальні здібності учнів;

- мотивувати готовність брати участь в іномовному спілкуванні;

- розвивати мовну здогадку;

- мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення у галузі володіння іноземною мовою;

виховна:

- виховувати повагу до народних танців, культуру слухання.

- виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі;

- вчити культурі спілкування, яку прийнято в сучасному цивілізованому світі:

вчити розуміти важливість оволодіння іноземною мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування.

Обладнання:

флеш – картки за темою уроку, аудіододаток до підручника, ноутбук, проектор, мультимедійна дошка

 

 

Хід уроку

 

Під український гопак учні заходять до класу

Організаційний момент

Музичне привітання англійською мовою

Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Warm-Up

Оголошення теми уроку.

Повторення ключових ЛО теми.

Вчитель музики:

Сьогодні ми познайомимося з народними танцями Польщі, Угорщини, Грузії, Іспанії, Росії. Вони є візитною карткою кожної країни.

Вчитель англійської мови:

Гра «Баскетбол».

Основна частина уроку

Вчитель музики:

(показ відео – словесна демонстрація народних танців світу)

  • Полонез – Польський народний танець - хода, який виконується в помірному темпі. Спочатку це був народний танець, яким розпочиналися сільські свята. Пізніше ним відкривалися бали, підкреслюючи урочистий характер свята.
  • Чардаш – народний танець Угорщини. Складається з двох частин: .повільної та швидкої. Виконують чоловіки і жінки, які одягнені в широкі спідниці червоного кольору.
  • Лезгинка – надзвичайно темпераментний танець грузинського народу.
  •  Дівчина рухається в образі «лебедя», має граційну поставу і виконує плавні рухи руками. Хлопець – виконує образ «орла», чергуючи повільний і стрімкий темп.
  • Болеро – народний танець Іспанії, який виконується у супроводі гітари і кастаньєт.
  • Хоровод, Бариня, Камаринська – російські народні танці. Водіння хороводу є характерною особливістю танця. Коло – подоба сонцю Ярилу, що бере початок з давніх обрядів та ігор слов ‘ян.

 

 

Вчитель англійської мови:

Practice

Бесіда T-Cl за темою уроку. Презентація «Holidays».

Вчитель музики:

Жодне свято будь якого народу не проходить без танців!

Танці супроводжують нас і в будні і в свята!

Послухайте угорський народний танець «Чардаш» В. Монті (для скрипки і фортепіано)

  1. Який характер танцю?
  2. Скільки частин у творі?
  3. Які за характером ці частини?
  4. Оберіть слова, які характеризують танець (ст.70)

Вчитель англійської мови:

Listening.

Pre- Listening Activity: Ex.3 p.74

While –Listening

Post- Listening: Share recipes how to make invitations.

Вчитель музики:

Ми навчались, притомились, танцювати захотілось!

Ось так! Ось так! Танцювати я мастак!

Танцювальна фізкультхвилинка «Ми танцюємо!»

Вчитель музики:

Наші доповідачі підготували цікаву інформацію про життя і творчість вірменського композитора А.І.Хачатуряна.

(Презентація учнів)

Слухання і перегляд відеосюжету з балету «Гаяне» - лезгинка.(Аналіз танцю: динаміка, темп, ритм)

Вчитель англійської мови:

Презентація запрошень. Обговорення. Розвиток ММ.

Гра «Kahoot» за темою уроку.

Вчитель музики:

Розучування французької народної пісні «Таночок каченят»

(вокально-хорова робота над 1 куплетом)

Підсумок уроку:

Вчитель англійської мови:

Summarising

Homework

Ex.1 p.75

Further Practice

Вчитель музики:

Що вам найбільше сподобалось?, Що запам’ яталось з уроку?

Оцінювання учнів.

Домашнє завдання : Вивчити 1 к пісні « Таночок каченят» з рухами.

Музичне прощання

docx
Додав(-ла)
Юлія Яковлєва
Додано
7 січня 2022
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку