Розробка заняття гуртка «Англійська мова». Тема: «ІЖА.СТРАВИ: М'ясо та риба».

Про матеріал
Розробка заняття гуртка «Англійська мова». Тема: «ЇЖА.СТРАВИ: М'ясо та риба». Матеріал для заняття із гуртківцями Початкового рівня.
Перегляд файлу

«ІЖА.СТРАВИ: М'ясо та риба»

Матеріал для заняття із гуртківцями Початкового рівня

 

Мета: навчальна, розвивальна, вихована

 

  • навчити застосовувати новий лексичний матеріал;
  • забезпечити в ході заняття поповнення словникового запасу;
  • викликати інтерес до інформації

 

Завдання: забезпечити засвоєння нового лексичного матеріалу, відпрацювати практичне вживання даного матеріалу

 

Методи: бесіда, демонстрація зображень, аудіо супровід, навчальні вправи

 

Обладнання: роздатковий матеріал, смартфон та Bluetooth колонка або ноутбук

 

Тип заняття: засвоєння нових знань; формування практичних умінь

 

Форма заняття: групове

 

Хід заняття

 

І. Вступна частина

- привітання;

- повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів;

- актуалізація опорних знань;

- мотивація навчальної діяльності гуртківців.

 

ІІ. Основна частина

 

  1. Опрацювання лексичного матеріалу підкріплюється зображеннями та аудіо супроводом.

 

  1. Виконання вправ:

 

  1. Pick up your favorite items from meat, poultry and seafood sections. Compare your list with your groupmates.( Оберіть улюблений вид  м’яса, птиці та морепродуктів. Порівняйте свій список зі списками одногрупниками.)

 

  1. Imagine you are having barbeque. What kind of meat, poultry and seafood you will buy?(Уявіть, що ви готуєте барбекю. Яке м’ясо, птицю та морепродукти ви купите?)

 

 

  1. Групове та самостійне виконання вправ:

 

  1. Write three cuts of meat which comes from each animal. (Напишіть три шматки м’яса, які належать кожній тварині.)
  2. Unscramble each word. Write the kind or cut of meat. (Розшифруйте кожне слово. Напишіть вид або відріз м’яса.)
  3. Complete the crossword puzzle. (Розгадайте кросворд.)
  4. Complete the sentences with a kind of meat, poultry or seafood. (Доповніть речення різновидом м’яса, птиці чи морепродуктів.)
  5. Complete the sentences with the meat, poultry or seafood you hear. (Доповніть речення м’ясом, птицею чи морепродуктами, які ви чуєте.)

 

 

 

 

Колективна перевірка після виконання кожної вправи.

 

ІІІ. Заключна частина

Підбиття підсумку за новим матеріалом та уточнення проблем із сприймання матеріалу заняття.

 

 

Використані ресурси

 

  1. Foley Barbara H. The Heinle Picture Dictionary. Thomas Heinle, 2005. — 275p. International Student Edition.

 

  1. Heinle Picture Dictionary Intermediate Workbook CD's AUDIO. Thomson Heinle, 2006. — 246 p. — ISBN-13: 978-1413014679.

 

 

 

C:\Users\yulia\Documents\English\Карантин 2020\Карантин -розробки занять\1 Початковий рівень (3 групи)\3 Іжа. Страви\12 Мясо та риба\Meat and seafood.png C:\Users\yulia\Documents\English\Карантин 2020\Карантин -розробки занять\1 Початковий рівень (3 групи)\3 Іжа. Страви\12 Мясо та риба\Meat and seafood 2.png

 

C:\Users\yulia\Documents\English\Карантин 2020\Карантин -розробки занять\1 Початковий рівень (3 групи)\3 Іжа. Страви\12 Мясо та риба\Meat and Seafood Ex.1.png

 C:\Users\yulia\Documents\English\Карантин 2020\Карантин -розробки занять\1 Початковий рівень (3 групи)\3 Іжа. Страви\12 Мясо та риба\Meat and Seafood Ex.2.png

docx
Додано
7 січня 2022
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку