Бінарний урок з іноземної мови та географії

Про матеріал
Бінарний урок з іноземної мови та географії "Welcome to Australia". Даний урок проводиться як узагальнюючий після вивчення тем з іноземної мови та географії. Урок є бінарним, у зв'язку з чим наочно поєднані знання з іноземної мови з географією, історією, літературою.
Перегляд файлу

1

 

Міністерство освіти і науки України

Відокремлений структурний підрозділ «Вільногірський фаховий коледж Українського державного університету науки і технологій»

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

бінарного відкритого уроку з предмету

«Іноземна мова, Географія»

на тему: Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок з теми «Welcome to Australia»

 

 

 

 

 Лут Олена Владиславівна

 

 

 

 

 

 

Вільногірськ

2023 р.


Укладач: Лут О.В, викладач першої категорії

Рецензент: Мороз Л.А., викладач вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії соціально-економічних дисциплін ВСП «Вільногірський фаховий коледж УДУНТ»

 

 

Розглянуто і схвалено цикловою комісією соціально-економічних  дисциплін ВСП «Вільногірський фаховий коледж УДУНТ»

Протокол №____від _____2024 р.

 

 

 

 

Анотація: даний урок проводиться як узагальнюючий після вивчення тем з іноземної мови та географії. Урок є бінарним, у зв'язку з чим наочно поєднані  знання з іноземної мови з географією історією, літературою.

Впродовж всього уроку здобувачі освіти застосовують практичні навички спілкування, розуміння лексики, розв’язують кросворди . На практичній частині здобувачі освіти працюють в малих групах, що розвиває їх вміння співпрацювати і домовлятися.

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

Вступ ……………………………………………………………………………….4

План конспект уроку……………………………………………………………....5

Висновок……………………………………………………………………………14

Бібліографічний опис……………………………………………………………..15

Додаток А………………………………………………………………………….16

Додаток Б………………………………………………………………………….17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

         Дана методична розробка представляє план-конспект уроку з предметів «Іноземна мова та географія» для здобувачів освіти І курсу спеціальності 151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології.

        Тема уроку: «Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок з теми «Welcome to Australia ». Метою розробки уроку є удосконалити вміння і навички здобувачів освіти. Даний урок проводиться як узагальнюючий після вивчення тем з іноземної мови та географії. В даній роботі представлені теоретичні  та практичні питання, тестові завдання та завдання на мовлення. На практичній частині здобувачі освіти працюють в малих групах, що розвиває їх вміння співпрацювати і домовлятися. Впродовж всього уроку здобувачі освіти застосовують практичні навички спілкування, розуміння лексики, розв’язують кросворди . На практичній частині здобувачі освіти працюють в малих групах, що розвиває їх вміння співпрацювати і домовлятися. Особливістю даної методичної розробки є те, що викладачі пов’язують вивчений матеріал з двох предметів: іноземної мови та географії, які тісно між собою переплітаються. Вона розвиває уміння аналізувати, осмислювати, пояснювати, працювати з тестовими технологіями, поєднує  знання з іноземної мови з географією, історією, літературою; виховує уважність, колективність, індивідуальність, організованість, наполегливість, виховує  інтерес до вивчення іноземної мови, вивчення культури та географічних відомостей  іншої  країни.

         Джерела інформації для даної методичної розробки - це підручники з іноземної мови та географії  і тематичні інтернет-ресурси.

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

Предмет: Іноземна мова, географія

Спеціальність: 151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

Курс навчання: І

Викладач: Лут О.В.

Тема уроку: «Welcome to Australia»

Технологія: інформаційно-комунікаційна.

Форма проведення: бінарний урок з іноземної мови та географії.

Тип уроку: поширення, поглиблення і систематизація знань і вмінь.

Міжпредметні зв’язки: географія, іноземна мова, історія, економіка.

Перебіг уроку:

І. Організація навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.

ІІ. Поширення, поглиблення і систематизація знань та вмінь.

ІІІ. Оцінювання навчально-пізнавальної діяльності та навчальних досягнень здобувачів освіти.

ІV. Підбиття підсумків уроку.

Даний урок проводиться як узагальнюючий після вивчення тем з географії: «Австралія» та з іноземної мови: «Travelling». Урок є бінарним, тому наочно представлений зв'язок між двома навчальними предметами: географією та іноземною мовою.

Мета:

Навчальна: формування ключових компетентностей – спілкування державною мовою; спілкування іноземною мовою, розвиток вміння сприймати англомовну інформацію на слух, здатності  аналізувати та оцінювати досягнення світової культури; географічної міжпредметно-інтегральної компетентності – країнознавчої (надання країнознавчих відомостей про Австралію та її історичне минуле), туристичної, картографічної; інформаційно-цифрової компетентності – розв’язання інформаційно-пошукових завдань та ефективний пошук необхідної інформації;

2 Корекційно-розвивальна: активізація іншомовної діяльності, усвідомлення мови, як засобу спілкування й інструменту розв’язання практичних завдань, формування умінь працювати з різноманітними інформаційними джерелами, вміння мислити просторово і комплексно; корекція часових та просторових уявлень, аналітико-синтетичного мислення, довгострокової та зорової пам’яті, емоційної сфери;

3 Виховна: Вміння орієнтуватися в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності; формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти; заохочення зацікавленості, ініціативи, самостійності здобувачів освіти.

Обладнання: ноутбук, проектор, мультимедійна презентація, відео, кросворди, опорні конспекти.

СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ

І Організаційний момент                                                          ( 2 хв.)

- привітання;

     - інформація про відсутніх.      

ІІ Мотивація навчальної діяльності                                       (10 хв.)

- перегляд відеофільму;

     - психоемоційний настрій (налаштування здобувачів освіти на роботу,

       зосередження уваги).    

 ІІІ Актуалізація опорних знань:                                            (5 хв.)

    - відповіді на питання;

ІV Застосування вмінь та навичок                                        (30 хв.)

     - поширення, поглиблення і систематизація знань та вмінь;

     - узагальнення окремих фактів, подій і явищ;

     - повторення, узагальнення й поглиблення розуміння  пройденного

       матеріалу;

-         творче застосування знань і вмінь  у змінених або нових умовах з метою   здобуття нових знань.

 V Перевірка набутих умінь та навичок                                (15 хв.)

-         оцінювання навчально-пізнавальної діяльності та навчальних досягнень здобувачів освіти;

-         виконання вправ.

 VІ Підведення підсумку уроку                                              (2 хв.)

VІІ Домашнє завдання                                                           (1 хв.)

VIIІ Підсумки роботи здобувача освіти:                             (15 хв.)

-  самооцінювання здобувачів освіти;

-  виставлення оцінок.

ХІД УРОКУ

І Організаційний момент

Викладач: Всім доброго дня. Скажіть будь-ласка, хто відсутній? (відмічаються відсутні у журналі).

ІІ Мотивація навчальної діяльності

Hello guys.  Hello guests, nice to meet you at our lesson. Before starting our lesson let’s check out who is absent. I am happy, that almost all students are present today.

Switch off your phone, please and don’t disturb each other.

And now, I think we are ready to start. Today we have an extraordinary lesson. We decided to combine two important subjects that help you to travel, to communicate with people from different countries. Without any doubt English is very important nowadays, in turn, Geography is not exception. These two subjects are closely related. You can't travel without language skills and it's shame not to know anything about the country which you are going to visit. And our task today is to prove everyone that English and Geography will help you feel confident wherever you are. The subject of today's lesson is «Welcome to Australia».

(Повідомлення теми і мети уроку)

My goals:

-         to revise all the vocabulary on the topic «Australia, Travelling.»

-         to get you know more about the country, its traditions, history and culture, broaden your outlook.

-         to develop the skills of speaking, pronunciation, listening on the basis of the country Australia.

-         to develop your skills of group work, pair work, acting skills.

I give the floor to my colleague.

Сьогодні ми відправляємось в подорож до Австралії.

Мета нашого заняття :

-         формування і закріплення системи знань і вмінь здобувачів освіти про Австралію;

-         формування уявлень про країну через набуті знання;

-         вивчення промисловості та сільського господарствa регіону;

-         реалізація інтелектуальних здібностей здобувачів освіти.

Let’s imagine that we are on board of the aircraft and we are going to visit a magnificent country.

We will be your captains of the plane.

Our flight today is from Vilnogirsk to Australia. Please remain in your seat and keep your seat belts fastened. I wish you a pleasant flight.

WELCOME TO AUSTRALIA. (Video 1)

The plane landed. Let’s imagine that we are at the airport, at the custom. Your home work was to make dialogs. Who wants to try out?

Dialogs: ″At the custom″, ″At the Airport″.

III Актуалізація опорних знань

Офіційна назва – Австралія Склад території – 6 штатів, 2 території Член міжнародних організацій – ООН, Форум Тихоокеанських островів та ін. Офіційна мова – англійська Релігія – християнство (протестантизм, католицтво) Місце країни у світі та регіоні. Австралія є однією з високорозвинутих країн. Це 14-та за розмірами ВВП економіка світу й 13-та – за ВВП на душу населення. Протягом останніх років за індексом людського розвитку (ІЛР) Австралія є першою у світі, посідаючи найвищі позиції за якістю життя, охорони здоров’я, економічної свободи, захисту громадянських свобод і політичних прав. Австралія є регіональним лідером, очолюючи організацію Форум тихоокеанських островів. Австралія надає допомогу багатьом країнам, що розвиваються. Уряд Австралії виступає за підтримку добросусідських відносин з іншими країнами-регіональними лідерами: Китаєм, Японією, Індонезією. Посилюються зв’язки з країнами АСЕАН та Новою Зеландією. Пріоритетними залишаються стосунки з традиційними союзниками країни – США та Великою Британією. Австралія й нині живе, наче озираючись на Велику Британію. Проте поступово Австралія торує свій особистий шлях, позбуваючись колишніх традицій. Так, у країні відбувся перехід від британської системи мір та вагів до метричної, здійснено заміну австралійського фунта на австралійський долар, а британського гімну «Боже, бережи королеву!» власним австралійським «Вперед, прекрасна Австраліє».

The next situation, imagine that we are at the hotel and you need to check in or check out.

Dialogs: ″At the hotel″.

Економіко-географічне положення. Австралія – єдина в світі держава, що займає цілий однойменний материк і ряд сусідніх островів. Через те країна має лише морські кордони. Особливістю ЕПГ країни є її значна віддаленість від усіх регіонів світу, що в минулому ускладнювало зв’язки з більшістю держав. Нині віддаленість від Європи та Америки перестала бути вирішальним чинником географічного положення країни. Технічний прогрес на транспорті та в засобах зв’язку наблизив Австралію до інших регіонів світу. Історичний чинник. Незважаючи на світове лідерство за багатьма критеріями, Австралія залишається за своєю спеціалізацією переселенською країною. Країна має подвійний характер економіки. З одного боку, як високорозвинута країна вона вирізняється високим рівнем розвитку економіки. З іншого,  – має аграрно-сировинну спеціалізацію.

Для демографічної ситуації країни характерний І тип відтворення населення. Рівень народжуваності в Австралії дещо вищий, ніж у більшості країн Європи, але один з найнижчих в Океанії й становить 12,1  осіб/тис. Він має тенденцію до зменшення. Рівень смертності низький  – 7,2  осіб/тис. Природний приріст невисокий: 4,9 осіб/тис. Кількість дітей на одну жінку становить 1,9 дитини, що більше, ніж у Європі. Наслідком І типу відтворення населення є «старіння нації». Середній вік населення Австралії становить 38,6  року. Тривалість життя в країні висока – 82,15 року. Австралія  – однонаціональна країна, 3 /4 її населення становлять англоавстралійці, решта – іммігранти останньої хвилі. Корінні жителі країни  – аборигени Австралії становлять 2,5 – 5,0 % населення, вони й нині живуть племенами та ведуть кочовий спосіб життя.  Країна має дуже низький показник середньої густоти населення  – 3,3 особи/км2. З природних причин понад 90  % населення концентрується на південному сході

 

Господарський комплекс країни. За невеликий історичний проміжок часу Австралія пройшла значний шлях економічного розвитку, перетворившись з аграрно-сировинного придатка Великої Британії на розвинуту індустріально-аграрну країну. Причинами швидкого зростання стали: розвинуті економічні відносини, завезені переселенцями, багатство природних ресурсів і відсутність війн. Провідними експортними сферами діяльності залишаються гірничодобувна промисловість (експортує 50 – 90  % видобутої сировини) та сільське господарство.

Домінуючі складники третинного сектору. Важливе значення мають фінансові послуги. Австралійська валюта є в обігу не лише всередині країни, а й у ряді інших країн Океанії (Кірибаті, Науру, Тувалу). Мельбурн  – найбільший фінансовий та банківський центр в Австралії. Австралійська фондова біржа у Сіднеї – найбільший бізнес-майданчик країни з торгівлі акціями. Важливе значення має освіта. Майже 18 % дорослого населення мають університетську освіту.

Автомобільні та залізничні магістралі простягаються паралельно південному узбережжю країни, з’єднуючи найбільші міста. До центру країни прокладено шосейну дорогу.

До найбільших морських портів належать залізорудні порти: Порт Хедленд і Дампір, кам’яновугільні Ньюкасл, Хей-Пойнт, Гладстон. Столиці багатьох штатів є універсальними вантажними портами: Сідней, Мельбурн, Перт, Брісбен.

Країну щороку відвідує до 5 млн іноземних туристів, переважно з Нової Зеландії, Японії та країн Південно-Східної Азії. Стримувальний чинник розвитку іноземного туризму – це висока вартість авіаперельотів із Західної Європи та США.

Серед природних найбільш популярними є національні парки «Великий Бар’єрний риф» та «Улуру».

ІV Застосування вмінь та навичок

Закріплення матеріалу (здобувачі освіти розгадують кросворд, Додаток А)

All of us like to have a tasty meal, let’s imagine that we are at the restaurant.

Dialogs: ″At the restaurant ″.

Кухня Австралії

Кенгурятина — при тому, що кенгуру вважається національним символом країни, його їдять. І дуже вдало. Будь-які страви, починаючи від жаркого і закінчуючи м'ясними супами, можуть включати цей інгредієнт.

Курчата Мельбурн — курча обсмажується в оливковій олії, ніжне м'ясо подається в рожевому соусі.

Австралійський м'ясний пиріг — національна страва, яка вважається одночасно і простою, і поширеною, і особливою. Кожен регіон готує його інакше. По суті, нескладна та ситна закуска у багатьох ресторанах та закладах простіше. Пиріг з м'ясним фаршем, зрідка — з цибулею та овочевими добавками.

Веджимайт – густа темна паста, яка готується з дріжджових витяжок. Солона на смак, з легким пивним присмаком, вона застосовується як десерт. З нього готують пиріжки, намазують веджимайт на хліб та тости.

Народні страви Австралії

Смажена риба Баррамунді — прісноводна велика риба, яку обсмажують і подають як основну другу страву в багатьох ресторанах.

Національна їжа Австралії

Крокодил — печеня з крокодила, рагу з крокодила, що завгодно з крокодила. Страви з рептилії, поширеної в Австралії, ви знайдете повсюдно. І якщо у нас це вважається вельми оригінальною стравою, то тут вона майже банальна.

Лемінгтон — солодка страва, десерт, звичайний бісквіт, политий шоколадною глазур'ю, обсипаний кокосовою стружкою.

V Перевірка набутих умінь та навичок

Today we have heard a lot about Australia and I want to check out what you have learned. Focus all your attention on the screen. You are watching a small video about fun facts of Australia and then I will ask you questions. Be attentive, please.

Video 2

1 What is the size area in Australia?

(Australia is the planet's sixth largest country after Russia, Canada, the USA and Brazil. It is approximately 7 692 024 square km).

2 What are the 6 states and 2 territories of Australia?

(Australia consists of six federated states (New South Wales, Queensland, South Australia, Tasmania, Victoria and Western Australia) and two internal territories- the Northern Territory and Australian Capital Territory, which contains Canberra).

3 What is the capital of Australia? 

(The capital of Australia is Canberra).

4 What does the symbol on the Australian flag mean?

 (The Commonwealth Star, symbolizing Australia’s federal system of government. This star has 7 points, which symbolize the 6 Australian states, with the seventh point added in 1908 to recognize Australian territories).

5 Who is the head of the State?

 (Australia’s head of State is the King of Australia, his Majesty King Charles III and a prime minister).

6 What is population density in Australia?

 (Australia’s population density at June 2022 was 3,4 people per square kilometer).

7 What is the national language of Australia?

  (The national language of Australia is English).

8 Does Australia have a good economic system?

  (Yes, Australia is highly developed country with a strong economy, 13th in the world

   Actually).        

9 What are the largest industries in Australia?

   (Finance, health services, iron ore mining, coal mining, supermarkets and grocery

    stores, commercial banks are the most prosperous industries).

10 Which animals live in Australia?

   (There are so many interesting animals: kangaroo, platypus, koala, ostrich etc).

11 What is the national sport in Australia?

   (The national sport in Australia is cricket during the summer and football during

    winter).

12 What are the best tourist sights in Australia?

   (Sydney Opera House, the Great Ocean Road, Kakadu National Park, Sydney  

    Harbour Bridge, Kings Park and Botanic Garden. Australia is a tourist's paradise).

VІ Підведення підсумку уроку

VІІ Домашнє завдання

VIII Підсумки роботи здобувача освіти

 

 

 

 

 

 

ВИСНОВОК

   Дана методична розробка уроку розкриває дуже цікаву і важливу інформацію, яка поєднує між собою два предмети. Мета уроку досягнута. Здобувачі освіти володіють лексикою з теми «Travelling», удосконалили навички розмовної мови, спокійно вели бесіду, брали участь у дискусіях англійською мовою, формували соціально-комунікативну позицію фахівця з питань, пов'язаних з майбутньою професією.

  Проведення бінарного уроку сприяє тому, щоб знання здобувачів освіти набули системності, їх уміння стають узагальненими, сприяють комплексному застосуванню знань, перенесенню ідей та методів з однієї галузі науки до іншої, що, по суті, покладено в основу творчого підходу до наукової, художньої діяльності здобувачів освіти у сучасних умовах.

Вважаю, що бінарні уроки стимулюють пізнавальну діяльність здобувачів освіти і творчу діяльність педагогів. І якщо здобувачі освіти після  бінарного уроку запитують: «А коли буде ще такий урок?», то він має право на існування!

 

 

 

 

 

 


БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ОПИС

 1  Буданов С.І. Business English., Харків, 2006.- 56с.

 2 Tarnopolsky O. Business Projects, Kiev, 2002. -45р.

 3  Науменко Л.П. Business English Course, Киев “А.С.К.”, 2005. -200с .

 4  L.Vasileva. Business Correspondence in English.

 5   Шатух В.Т. English Through Correspondence .К. “Вища школа”.- 2003.-58с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК А

АВСТРАЛІЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Корінний житель Австралії.

2. Австралійська валюта.

3. Сировина для виплавки алюмінію.

4. Яка галузь промисловості переважає в Австралії?

5. Залізорудний порт.

6. Один з найбільш популярних національних парків.

7. Найбільший фінансовий та банківський центр.

8. За видобутком якої сировини Австралія займає 2-ге місце в світі після Китаю?

9. За видобутком якого кольорового металу Австралія займає 4 місце в світі?

10. Столиця Австралії.

 

 

 

ДОДАТОК Б

АВСТРАЛІЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

9

з

о

л

о

т

о

 

 

 

 

 

 

 

 

х

 

 

 

 

 

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

м

е

л

ь

б

у

р

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д

 

 

 

 

 

о

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

у

л

у

р

у

 

 

з

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

е

 

 

 

 

 

е

 

 

 

 

 

4

д

о

б

у

в

н

а

 

 

 

 

м

 

 

 

 

 

 

 

 

о

 

 

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

2

 

к

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

к

 

д

 

с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

а

б

о

р

и

г

е

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

л

 

т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б

 

а

 

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

е

 

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Корінний житель Австралії.

2. Австралійська валюта.

3. Сировина для виплавки алюмінію.

4. Яка галузь промисловості переважає в Австралії?

5. Залізорудний порт.

6. Один з найбільш популярних національних парків.

7. Найбільший фінансовий та банківський центр.

8. За видобутком якої сировини Австралія займає 2-ге місце в світі після Китаю?

9. За видобутком якого кольорового металу Австралія займає 4 місце в світі?

10. Столиця Австралії.

 

 

docx
Додав(-ла)
Лут Олена
Додано
14 березня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку