До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Біологічна гра "Хто зверху"

Про матеріал

Цю гру можна використовувати для 8-11 класів під час проведення тижнів природничих наук чи відкритих уроків з біології, георграфії, а також як виховну годину.

Перегляд файлу

ГРА «ХТО ЗВЕРХУ?»

 Мета: розширити уявлення учнів, щодо рідкісних рослин і тварин, а також з’ясувати знання учнів з природничих дисциплін, провести просвітницьку діяльність щодо охорони природи.

Хід гри

І. Організаційна частина.
ІІ. Оголошення теми та мети.

Вчитель. Вітаю Вас на нашій грі «Хто зверху?».  Сьогодні наша гра пройде під гаслом «Нехай земля квітує всюди – природу збережімо, люди!»

Зараз у Вас є шанс отримати перший бал та дізнатися, яка команда розпочне гру першою. Будьте уважні!

Запитання: «Увага! Перед вами пудра. А раніше найкращу, найтоншу пудру робили з рослини. Якої саме?» (Рис)

Відповіді учнів

Вчитель. Тож перша команда отримує свій бал. Що ж розпочинаємо.

І тур «Назва»

Вчитель. Першим завданням для Вас буде дати назву своїй команді та придумати гасло, які пов’язані з природою чи її збереженням.

ІІ тур «Стежками рослин»

Вчитель. Що ж команди готові, можемо продовжувати. Другий тур у нас присвячений рослинам. Зараз Ви побачите  слайди, на яких зображені рослини, їх потрібно впізнати та вибрати правильний варіант відповіді і внести його до відповідного бланку.

Команди переглядають презентацію та заносять відповіді до бланку

Вчитель. У нас є переможці цього туру і вони можуть отримати додатковий бал, якщо правильно дадуть відповідь на запитання.

Запитання: «В Англії у XII ст. ця рослинна приправа була ціннішою за золото. Що це за приправа?» (Перець)

ІІІ тур «Хто залишив свій слід?»

Вчитель. Цей тур ми присвятили тваринам! Перед вами сліди, які залишили тварини. Вам потрібно серед фотографій знайти тварину, яка залшила відповідний слід.

     

Відповіді учнів

Вчитель. Ну і як завжди, бонусне запитання команді, що перемогла у цьому турі.

Запитання: «Нам ніколи б не спало на думку прикрасити одяг квіткою саме цієї рослини, а от французька королева Марія-Антуанетта на прохання агронома Пармантьє зробила це. Про яку рослину йдеться?» (Картопля)

ІV тур «Відгадай ребус»

Вчитель. А зараз ми перевіримо вашу ерудицію. Кожна команда отримує ребуси і у вас є лише 3 хвилини, щоб їх відгадати. ЧАС ПІШОВ!!!

D:\О Л Ь К А\БИОЛ ТИЖ\ребус\Снимок 1.PNG

D:\О Л Ь К А\БИОЛ ТИЖ\ребус\Снимок 2.PNG

 

 

D:\О Л Ь К А\БИОЛ ТИЖ\ребус\Снимок 3.PNG

 

D:\О Л Ь К А\БИОЛ ТИЖ\ребус\Снимок 4.PNG

 

D:\О Л Ь К А\БИОЛ ТИЖ\ребус\Снимок 5.PNG

Відповіді учнів

 

Вчитель.  Тож команді переможцю даного туру запитання.

Запитання: «Скажіть по-японськи « Тепла вода»»  ( Куросіо)

V тур «Цікава географія»

Вчитель. Перед вами, на дошці,  фізична карта півкуль. Ви отримали фото тварин, необхідно правильно розташувати на карті  цих тварин. Тобто знайти їхню домівку.

Відповіді учнів

Вчитель. Ну і як завжди бонусне запитання.

Запитання: «Швейцарець Жорж Деместрель 1956 р. винайшов застібку «липучку». Яка рослина була праобразом цього винаходу? » (Реп’ях)

 

Вчитель. Отже, наша гра добігає кінця. І доки журі підраховує бали, ми зіграємо у гру з підтримкою наших команд. Хто вірно відповість на більшу кількість питань (підтримка хлопців чи підтримка дівчат) отримає додаткові 5 балів.

Гра із групами підтримки

Запитання

1. Яка хвойна рослина є листопадною? (Модрина)

2. Скільки пелюсток мають квіти Капустяних? (Чотири)

3. Хто оселяється на коренях бобових рослин? (Бульбочкові бактерії)

4. Як у народі називають арахіс? (Земляний горіх)

5. Як називається плід картоплі, помідора, баклажана, перцю, пасльону? (Ягода)

6. Кого з представників Пасльонових називають «другим хлібом»? (Картоплю)

7. Який злак панував раніше в диких українських степах, а зараз потребує охорони? (Ковила)

8. Процес перенесення пилку з тичинок на маточку квітки називається… (Запилення)

9. Найвища трава у світі. (Бамбук)

10. Яку лікарську рослину називають слідом білої людини? (Подорожник)

11. Рослина, яку додають у напій «Живчик». (Ехінацея)

12. Що вивчає наука цитологія? (Клітину)

13. Група квітів, зібраних у певному порядку. (Суцвіття)

14. Рослина, яка «пече вогнем». (Кропива)

15. Чим розмножуються тюльпани? (Цибулинами)

16. Найменш солоний океан Землі. (Північно – Льодовитий)

17. Найсолоніше море. ( Червоне)

18. Найбільший материк. ( Євразія)

19. Найменший материк ( Австралія)

20. Найвищий материк ( Антарктида)

21. Найжаркіший материк ( Африка)

22. Найхолодніший материк ( Антарктида)

23. Найсухіший материк. ( Австралія)

24. Найвологіший материк ( Південна Америка)

25. Найвища точка Африки ( Кіліманджаро)

 

Вчитель. А зараз слово журі

Вчитель. Вітаємо переможців. До нових зустрічей.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
4 січня
Переглядів
723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку