Бізнес –план. Основні розділи бізнес-плану

Про матеріал
Презентація до уроку "Бізнес –план. Основні розділи бізнес-плану" . Для пояснення нового матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Розташуйте в логічній послідовності завдання, які ви маєте для цього виконати: . 1) Провести дослідження ринку; 2) обрати технологію виробництва; 3) обрати продукцію, яку вироблятиме підприємство; 4) визначити цілі та стратегію підприємства; 5) визначити рівень витрат на виробництво і збут продукції; 6) розробити комплекс маркетингу; 7) скласти прогнозований баланс, звіт про фінансові результати; 8) обрати постачальників сировини; 9) розробити виробничий план; 10) обрати цільовий ринок; 11) обрати організаційно-правову форму бізнесу; 12) визначити ризики в діяльності підприємства.

Номер слайду 4

Бізнес-план – це ПРОЦЕС ! Процес постановки цілей, и розробки методів по досягненню цих цілей. Бізнес-план – це документ , в якому формулюються цілі діяльності , їх обгрунтування ,шляхи і способи реалізації підприємницької ідеї, кінцеві фінансові показники роботи. Содержание

Номер слайду 5

1. З'ясувати для себе можливість реалізації ідеї, зважити всі «плюси» і «мінуси» її реалізації. 2. Роз’яснити людям, які бажають вкласти гроші в вашу ідею, чи варто це робити, оскільки вони в майбутньому хочуть отримати свої гроші назад і мати із цієї операції прибуток. і.

Номер слайду 6

1. Визначення рівня життєспроможності та стійкості підприємства . 2. Виявлення сильних та слабких сторін фірми. 3. Конкретизація стратегії розвитку через систему кількісних та якісних показників. 4. Забезпечення підтримки інвесторів та акціонерів. 5. Зниження ризиків підприємницької діяльності. і.

Номер слайду 7

Содержание Бізнес-план для створення власного діла Бізнес –план для інвесторів Бізнес-план Це не твір на тему «Ким я хочу бути ».

Номер слайду 8

Зовнішня- ознайомити різних представників ділового світу із сутністю та основними аспектами реалізації конкретної підприємницької ідеї. Внутрішня( важлива для діяльності самого підприємця)-опрацювати механізм самоорганізації, управління реалізацією підприємницького проекту

Номер слайду 9

Содержание 1 Резюме. 2 Характеристика товарів (послуг) 3 Аналіз ринку товарів ( послуг) 4 5 План виробництва 6 Організаційний план 7 Фінансовий план 9 Додатки 8 Аналіз ризиків План маркетингу

Номер слайду 10

Содержание Резюме 1. Що являє собою бізнес і його розташовання 2. Як, коли , і з якою метою створений бізнес 3. Форма власності 4. Перспективи росту 5. Тенденції розвитку галузі.

Номер слайду 11

Содержание Опис продукції Специфіка й призначення товару або послуги; Особливості й відмінності товару (послуги), що можуть забезпечити йому конкурентоздатність; Сприйняття товару споживачем; Прогнозована регулярність продажу товарів (послуг).

Номер слайду 12

Содержание Ринок збуту Вихідна інформація: Рівень виробництва і реалізація товарів (послуг) Рівень попиту і кількість конкурентів 2. Аналіз даних: Хто купить? Чому? Скільки? Перспективи короткострокові і довгострокові. Заходи з метою утримання ринкової ніші у бізнесі

Номер слайду 13

Прогноз щодо збуту продукції . Product ( імідж товару, інновації, сервіс, гарантія) . Содержание Place ( вибір місця збуту , канали збуту) . Price ( рівень цін , система знижок, кредит) . Promotion (реклама, засоби і канали реклами , спеціальні заходи просування товару) .

Номер слайду 14

Содержание Виробництво Технологія виробництва Технологічні прцеси. Постачальники сировини , устаткування . Виробнича програма. Закупівельні ціни , витрати на транспортування Розробка продукту Виготовлення

Номер слайду 15

Содержание Організаційна структура бізнесу : Схема управління ; Функціональні обов'язки та відповідальність персоналу Основні законодавчі акти, що регламентують діяльність підприємства. 1 Підбір та оцінка персонала: Необхідність в прцівниках; Принципи відбору и найму співробітників; Оплата праці співробітників. 2

Номер слайду 16

Потреба у фінансуванні . Грошові потоки . Содержание Звіт про прибутки-збитки . Баланс активів та пасивів . Графік досягнення беззбитковості .

Номер слайду 17

. . Содержание . Методи попередження і мінімізації ризиків . Небажані напрямки розвитку підприємства Слабкі сторони підприємства Імовірність появи нових технологій

Номер слайду 18

Strengths (сильні сторони) 1. ……………….. 2. ………………. Weaknesses (слабкі сторони) 1. ………………………………………… 2. ……………………………………. Opportunities (можливості) 1. ...................................... 2. ……………………………………….. Weak Threat (загрози) 1.…………………………………. 2. …………………………….. Додаток. Таблиця для SWOT –аналізу підприємства

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Атмажова Наталя Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гиря Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Технології (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Коберник О.М., Терещук А.І. та інші)
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
3341
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку