Бланк до практичної роботи з хімії 8 клас

Про матеріал

Практична робота №1. 8 клас Тема: Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

Бланк містить: 1. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ; 2. Виконуючи завдання цієї практичної роботи, ви матимете змогу здобути підтвердження істинності наукових знань про властивості складних неорганічних речовин та оцінити свої навчальні досягнення.


Перегляд файлу

Дата__________

Оцінка

 

Практична робота1.

Тема: Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук

Мета: _____________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

Обладнання:  штатив з пробірками, скляні палички, шпатель, хімічний стакан, мірні пробірки, реактиви

ХIД РОБОТИ

І. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ

1. До якого класу належать продукти горіння речовин у кисні?

2. Яка формула речовини, що входить до складу шлункового соку?

3. Клас, до якого належить речовина, що забарвлює фенолфталеїн у малиновий колір.

4. Клас, до якого належать тверді різнокольорові кристалічні речовини, причому лише одна з них має солоний смак.

5. Із запропонованих речовин виберіть зайву:

а) SO2, На, Na2O;          б) СаО, CO2, H2CO3;              в) NaOH, МgO, SO3.

6. Установіть відповідність між класом сполук і формулою.

1) K3PO4

а) Нерозчинна основа

2) Fe (OH)2

б) Амфотерний гідроксид

3) Al (OH)3

в) Сульфатна кислота

4) H2SO4

г) Середня сіль

7. Установіть генетичний ряд сполук Калію:

а) KOH;       б) KCl;              в) K;                г) K2O.

8. Складіть по дві формули сполук різних класів, що містять такі хімічні елементи: Na, Н, О, К, S, Р.

Відповіді

№ питання

1

2

3

4

Варіант відповіді

 

 

 

 

 

 

 

№ питання

5

6

7

8

Варіант відповіді

 

 

 

 

 

II. ІНСТРУКТАЖ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

            З правилами техніки безпеки ознайомлен____               _____________    

 

ІІІ. ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ

Виконуючи завдання цієї практичної роботи, ви матимете змогу здобути підтвердження істинності наукових знань про властивості складних неорганічних речовин та оцінити свої навчальні досягнення.

Виконайте завдання, результати роботи оформіть у вигляді таблиці.

Завдання №1. Дослідіть фізичні та хімічні властивості речовин.

 

натрій гідроксид

ферум(ІІІ) гідроксид

цинк гідроксид

Фізичні властивості

Агрегатний стан

 

 

 

Колір

 

 

 

Розчинність

 

 

 

Хімічні властивості

Дія індикатора

 

 

 

 

Взаємодія з кислотою

 

 

 

 

 

 

Розкладання під час нагрівання

 

 

 

 

 

Висновок (зазначте спільне та відмінне у властивостях цих  речовин)________________________________

Послідовність дій

Спостереження

Завдання №2 Дослідіть здатність хлоридної кислоти і натрій хлориду до взаємодії з аргентум(I) нітратом.

________________________________________________  

________________________________________________

________________________________________________

_______________________________________________________  

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Рівняння реакції: 1)_______________________________________________________________________________________

 

                            __2)______________________________________________________________________________________

Висновок (як можна виявити хлоридну кислоту і хлориди в розчині?)________________________________

Завдання №3. Від тривалого кип’ятіння води на стінках чайника з’являється накип — відкладання твердих кальцій та магній карбонатів. Дослідним шляхом (для проведення експерименту скористайтеся крейдою) з’ясуйте,

________________________________________________  

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

 

_______________________________________________________  

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________ 

Рівняння реакції: _1)_______________________________________________________________________________________

Висновок (речовинами якого класу неорганічних сполук можна усунути накип?) ___________________

 

Завдання №4 Добудьте карбон(ІV) оксид та дослідіть хімічні властивості цієї речовини.

________________________________________________  

________________________________________________

________________________________________________

________________________________________________

 

_______________________________________________________  

_______________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________ 

Рівняння реакції: 1)______________________________________________;  2)__________________________________________

Висновок (вкажіть клас оксиду)     ____________________________________________________________

 

Завдання №5 Дослідіть здатність заліза витісняти метали цинк та мідь із розчинів їхніх солей.

 

________________________________________________  

________________________________________________

 

_______________________________________________________

_______________________________________________________ 

 

Рівняння реакції: 1)______________________________________________;  2)__________________________________________

Висновок : здатність одного металу витісняти іншій залежить від__________________________________

 

Завдання №6 Дослідним шляхом доведіть, що сульфатна кислота містить атоми Гідрогену, здатні заміщуватися на йони металічного елемента

________________________________________________  

________________________________________________

________________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________ 

 

Рівняння реакції: 1)______________________________________________;  2)__________________________________________

Висновок : наявність атомів Гідрогену у складі молекули кислоти довели ___________________________

___________________________________________________________________________________________

 

 Висновок: Під час практичної роботи знадобилися знання про _____________, __________та _______________ властивості, способи добування _____________, ______________, _________та _________________, уміння проводити ______________, ______________, __________________   __________.

doc
Додано
13 травня 2018
Переглядів
1393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку