Бланки оцінювання результатів діагностичних робіт з курсу "Я досліджую світ"

Про матеріал
БЛАНКИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИЧНИХ РОБІТ УЧНІВ 3 КЛАСУ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» (до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів: Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Перегляд файлу

Ірина Грущинська,  Зоя Хитра

 

БЛАНКИ

ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИЧНИХ РОБІТ УЧНІВ 3 КЛАСУ

З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

 (до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

 

Відповідно до Типової освітньої програми,

 розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

 

 

   C:\Users\Admin\Downloads\260983456_images_20649104966.jpg 

   C:\Users\Admin\Downloads\000135832.jpeg  C:\Users\Admin\Downloads\u_files_store_3_6.jpg

 

 

УОВЦ «Оріон», 2021

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 1 уч_ 3-_  класу

з інтегрованого курсу ЯДС за темою «Людина»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

 

 

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

7

2

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

 

4

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

5, 2

4

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

6

 

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

5, 7

6

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

6

3

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

3

7

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

4, 3

5

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

2, 3

2, 6

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

4

7

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

1, 6

3, 4

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

1

1

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 2 уч_ 3-_  класу

з інтегрованого курсу ЯДС за темою «Людина і нежива природа»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

3, 5

3, 5

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

2, 4

2, 6

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

1

1, 4

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

6

7

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

 

7

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

7

 

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

1

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

7, 6

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

 

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

6

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

7

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 3 уч_ 3-_  класу

з інтегрованого курсу ЯДС за темою ««Одяг» Землі  ̶  повітря»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

4, 6

2, 3

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

1, 2, 5

1, 6

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

3, 6

2, 6

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

3, 2

4, 7

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

3

4

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

 

7

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

 

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

7

 

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

5

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

5

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 4 уч_ 3-_  класу

з інтегрованого курсу ЯДС за темою «Тверда оболонка Землі»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

3, 4

1, 5, 6

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

1, 2, 6

1, 2, 3

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

7, 5

6, 7

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

4, 5

3

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

 

 

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

 

4

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

7

4

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

6

7

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

7

7

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів підсумкової роботи № 1 (І семестр)

 уч_ 3-_  класу з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

 

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

1, 4, 6

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

2, 3, 5

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

1, 7

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

4

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

 

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

 

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

1

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

6

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

6

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

2

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

7

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 5 уч_ 3-_  класу

з  курсу ЯДС за темою «Рослини та середовища їхнього існування»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

1, 6

1, 5

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

2, 3, 5

2, 4

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

4, 5

3, 5

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

6

6

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

7

6

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

 

 

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

7

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

 

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

7

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

7

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 6 уч_ 3-_  класу

з  курсу ЯДС за темою «Тварини та середовища їхнього існування»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

1, 2

2, 5

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

4, 6

1, 3, 6

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

2

4

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

3

3, 5

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

3

 

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

7

 

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

7

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

4

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

7

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

7

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 7  уч_ 3-_  класу

з  курсу ЯДС за темою «Тварини, гриби та бактерії»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

1, 7

1, 5

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

5, 6

3, 4

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

2, 7

3, 6, 7

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

6

6, 7

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

3

5

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

4

2

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

2

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

6

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

 

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 8  уч_ 3-_  класу

з  курсу ЯДС за темою «Людина та її організм»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

1

1

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

1, 2, 5

2, 4

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

3

5

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

4, 6

3, 6

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

6, 7

6, 7

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

6, 7

6, 7

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

 

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

 

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

 

 

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

 

 

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

Бланк

оцінювання результатів діагностичної роботи № 9  уч_ 3-_  класу

з  курсу ЯДС за темою «Людина в суспільстві»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

І В

Номер завдання

ІІВ

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

 

 

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

 

 

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

 

 

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

4, 5

4, 5

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

4, 5

4, 5

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

2, 3

5

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

2

6

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

1, 5

2, 1

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

1

6

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

2, 7

7

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

7

7

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

6

1, 3

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

2, 6

2

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

1

1, 3

 

Бланк

оцінювання результатів підсумкової роботи № 2 (ІІ семестр)

 уч_ 3-_  класу з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:

Ірина Грущинська, Зоя Хитра)

Індекс у свідоцтві досягнень

Результати навчання  

Номер завдання

 

Рівень досягнення:

П, С, Д, В

ПРО 1

1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

6

 

ПРО 2

2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

1,4

 

ПРО 3

3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

2,3

 

ПРО 4

4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

2,3

 

СЗО 1

5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

7

 

СЗО 2

6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

7

 

СЗО 3

7.Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

СЗО 4

8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

 

 

ГІО 1

9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

5

 

ГІО 2

10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку.

7

 

ГІО 3

11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації.

5

 

ГІО 4

12.Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

ГІО 5

13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя.

 

 

ГІО 6

14.Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

ГІО 7

15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України.

 

 

ГІО 8

16.Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

 

Рівні результатів навчання учнів

Початковий – учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.

Середній – учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.

Достатній – учень (учениця) має повні, глибокі знання, здатний(а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

Високий – учень (учениця) має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

 

У бланку оцінювання кожне уміння має бути оцінене щонайменше 1 раз протягом семестру!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслюк Людмила Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
6533
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку