Ірина Грущинська, Зоя Хитра
БЛАНКИ
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИЧНИХ РОБІТ УЧНІВ 3 КЛАСУ
З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Відповідно до Типової освітньої програми,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
УОВЦ «Оріон», 2021
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 1 уч_ 3-_ класу
з інтегрованого курсу ЯДС за темою «Людина»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
|
|
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
7 |
2 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
|
4 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
|
|
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
5, 2 |
4 |
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
6 |
|
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
5, 7 |
6 |
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
6 |
3 |
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
3 |
7 |
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
4, 3 |
5 |
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
2, 3 |
2, 6 |
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
4 |
7 |
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
1, 6 |
3, 4 |
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
|
|
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
1 |
1 |
|
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 2 уч_ 3-_ класу
з інтегрованого курсу ЯДС за темою «Людина і нежива природа»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
3, 5 |
3, 5 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
2, 4 |
2, 6 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
1 |
1, 4 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
6 |
7 |
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
|
7 |
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
7 |
|
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
|
1 |
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
7, 6 |
|
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
|
|
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
6 |
|
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
|
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
|
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
7 |
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
|
|
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
|
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 3 уч_ 3-_ класу
з інтегрованого курсу ЯДС за темою ««Одяг» Землі ̶ повітря»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
4, 6 |
2, 3 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
1, 2, 5 |
1, 6 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
3, 6 |
2, 6 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
3, 2 |
4, 7 |
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
3 |
4 |
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
|
7 |
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
|
|
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
|
|
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
7 |
|
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
|
|
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
|
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
5 |
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
5 |
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
|
|
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
|
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 4 уч_ 3-_ класу
з інтегрованого курсу ЯДС за темою «Тверда оболонка Землі»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
3, 4 |
1, 5, 6 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
1, 2, 6 |
1, 2, 3 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
7, 5 |
6, 7 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
4, 5 |
3 |
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
|
|
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
|
4 |
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
|
|
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
7 |
4 |
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
6 |
7 |
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
|
|
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
|
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
|
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
7 |
7 |
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
|
Бланк
оцінювання результатів підсумкової роботи № 1 (І семестр)
уч_ 3-_ класу з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання
|
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
1, 4, 6 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
2, 3, 5 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
1, 7 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
4 |
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
|
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
|
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
1 |
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
6 |
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
6 |
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
2 |
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
7 |
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 5 уч_ 3-_ класу
з курсу ЯДС за темою «Рослини та середовища їхнього існування»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
1, 6 |
1, 5 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
2, 3, 5 |
2, 4 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
4, 5 |
3, 5 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
6 |
6 |
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
7 |
6 |
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
|
|
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
|
|
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
7 |
|
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
|
|
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
|
|
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
|
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
|
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
|
7 |
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
7 |
|
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 6 уч_ 3-_ класу
з курсу ЯДС за темою «Тварини та середовища їхнього існування»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
1, 2 |
2, 5 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
4, 6 |
1, 3, 6 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
2 |
4 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
3 |
3, 5 |
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
3 |
|
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
7 |
|
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
|
|
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
7 |
|
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
|
4 |
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
|
7 |
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
|
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
7 |
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
|
|
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
|
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 7 уч_ 3-_ класу
з курсу ЯДС за темою «Тварини, гриби та бактерії»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
1, 7 |
1, 5 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
5, 6 |
3, 4 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
2, 7 |
3, 6, 7 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
6 |
6, 7 |
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
3 |
5 |
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
4 |
2 |
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
|
2 |
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
6 |
|
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
|
|
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
|
|
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
|
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
|
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
|
|
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
|
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 8 уч_ 3-_ класу
з курсу ЯДС за темою «Людина та її організм»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
1 |
1 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
1, 2, 5 |
2, 4 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
3 |
5 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
|
|
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
4, 6 |
3, 6 |
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
6, 7 |
6, 7 |
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
6, 7 |
6, 7 |
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
|
|
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
|
|
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
|
|
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
|
|
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
|
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
|
|
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
|
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи № 9 уч_ 3-_ класу
з курсу ЯДС за темою «Людина в суспільстві»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання І В |
Номер завдання ІІВ |
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
|
|
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
|
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
|
|
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
|
|
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
4, 5 |
4, 5 |
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
4, 5 |
4, 5 |
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
|
|
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
2, 3 |
5 |
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
2 |
6 |
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
1, 5 |
2, 1 |
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
1 |
6 |
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
2, 7 |
7 |
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
7 |
7 |
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
6 |
1, 3 |
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
2, 6 |
2 |
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
1 |
1, 3 |
|
Бланк
оцінювання результатів підсумкової роботи № 2 (ІІ семестр)
уч_ 3-_ класу з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
(до підручника та зошита для діагностичних робіт авторів:
Ірина Грущинська, Зоя Хитра)
Індекс у свідоцтві досягнень |
Результати навчання |
Номер завдання
|
Рівень досягнення: П, С, Д, В |
ПРО 1 |
1.Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
6 |
|
ПРО 2 |
2.Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
1,4 |
|
ПРО 3 |
3.Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
2,3 |
|
ПРО 4 |
4.Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
2,3 |
|
СЗО 1 |
5.Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
7 |
|
СЗО 2 |
6.Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
7 |
|
СЗО 3 |
7.Обирає здоровий спосіб життя. |
|
|
СЗО 4 |
8.Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
|
|
ГІО 1 |
9.Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
5 |
|
ГІО 2 |
10.Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку. |
7 |
|
ГІО 3 |
11.Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації. |
5 |
|
ГІО 4 |
12.Розповідає про минуле і сучасне. |
|
|
ГІО 5 |
13.Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя. |
|
|
ГІО 6 |
14.Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
ГІО 7 |
15.Усвідомлює себе як громадянин (громадянка) України. |
|
|
ГІО 8 |
16.Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий – учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.
Середній – учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.
Достатній – учень (учениця) має повні, глибокі знання, здатний(а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
Високий – учень (учениця) має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
У бланку оцінювання кожне уміння має бути оцінене щонайменше 1 раз протягом семестру!