Блок запитань з усного рахунку присвячений знаку нескінченність. Можна використовувати для 5-11 класів. У питання включені відомості з різних предметів
№2
Важливу роль відіграє як ранкова зарядка, так і зарядка для мозку. Саме це зараз я і пропоную зробити разом. Отже….1….2…3 починаємо.
1503
1503+47=1600
1600*2=3200
3200:3=9600
9600:6=1600
1600+55=1655
Отже, мало вийти число 1655.
Походження символу ∞
Знак нескінченності придумав англійський математик Джон Валліс. У 1655 році він опублікував великий трактат «Про конічні перерізи», в якому вперше використав символ ∞ як знак нескінченності. Можливо, на створення символу його надихнула ω (омега) - остання буква грецького алфавіту. Але більш імовірно, що символ походить від записаного римськими цифрами числа 1000, іноді символізував поняття «багато». У 16 столітті тисячу зображували як «CIƆ», а на письмі часто скорочували до ∞ або М.