Блок запитань з усного рахунку "Знак нескінченності "

Про матеріал

Блок запитань з усного рахунку присвячений знаку нескінченність. Можна використовувати для 5-11 класів. У питання включені відомості з різних предметів

Перегляд файлу

№2

Важливу роль відіграє як ранкова зарядка, так і зарядка для мозку.  Саме це зараз я і пропоную  зробити разом. Отже….1….2…3 починаємо.

  1. Першим числом візьміть рік створення картини «Мона Ліза».

1503

  1. До нього додайте рік закінчення Голодомору в Україні 1946- 19… років

1503+47=1600

  1. Помножте на кількість морів, що омивають Україну.

1600*2=3200

  1. Помножте на кількість законів Ньютона.

3200:3=9600

  1. Поділіть на кількість материків Землі.

9600:6=1600

  1. Додайте кількість років, які повинні прожити у шлюбі подружжя, щоб відсвяткувати смарагдове весілля.

1600+55=1655

Отже, мало вийти число 1655.

 

Походження символу ∞

Знак нескінченності придумав англійський математик Джон Валліс. У 1655 році він опублікував великий трактат «Про конічні перерізи», в якому вперше використав символ ∞ як знак нескінченності. Можливо, на створення символу його надихнула ω (омега) - остання буква грецького алфавіту. Але більш імовірно, що символ походить від записаного римськими цифрами числа 1000, іноді символізував поняття «багато». У 16 столітті тисячу зображували як «CIƆ», а на письмі часто скорочували до ∞ або М.

 

docx
Додано
6 червня 2023
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку