Діяльнісний підхід при вивченні математики

Про матеріал
Реалізація діяльнісного підходу до навчання сприяє зростанню активності учнів з кожним наступним етапом уроку, зацікавлює успіхами у навчанні та відкриттям нових знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель математики Кузьомко Р. В. Запоріжжя2023 Діяльнісний підхід при вивченні математики КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Оберіг» ЗОР

Номер слайду 2

Актуальність проблемиЄдиний шлях, що веде до знань – це діяльність. Б. Шоу У 2011 році вперше чітку вказівку на впровадження діяльнісного підходу в освіту було надано в Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392). У цьому документі діяльнісний підхід розглядається самостійно і є рівноцінним із компетентнісним і особистісно зорієнтованим: «Цей Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти». У 2016 році ідеї щодо діяльнісного підходу знайшли розвиток в основах Стандарту освіти (орієнтири змісту освіти Нової української школи), але вже як інструмент упровадження компетентнісної парадигми освіти й оновленого змісту державних стандартів. Нові стандарти і програми вимагають від учителів принципово нового підходу до проектування навчального заняття з точки зору оновлення цілей освіти, переорієнтації освітнього процесу від пояснювально-ілюстративного до самостійного продуктивного.

Номер слайду 3

Діяльнісний підхід у навчанні передбачає: Зосередженість на розвитку особистості школяра. Врахування фізіологічних та психологічних особливостей учня з інтелектуальними порушеннями. Наявність у дітей пізнавального мотиву (щось дізнатися, навчитися). Забезпечення наступності у навчанні. Виконання учнями певних дій для придбання знань, яких не вистачає. Виявлення і засвоєння учнями способу дій, який дозволяє свідомо застосувати набуті знання. Формування у школярів вміння контролювати свої дії – як після їх завершення, так і по ходу. Включення змісту навчання в контекст при розв’язанні значущих життєвих задач та способи закріплення учнями навчального матеріалу.

Номер слайду 4

Діяльнісний підхід у навчанні передбачає: Наприклад:1. У таблиці вказана вартість квитка на поїзд. Обчислити суму грошей, витрачену сім’єю з чотирьох чоловік на проїзд туди і назад.2. Сім’я займає однокімнатну квартиру. Довжина кімнати 5 м, ширина 4 м. За 1м𝟐 щомісячно сплачує 50 грн. Скільки сплачує щомісяця ця сім’я за всю квартиру?  {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МІСЯЦЬВАРТІСТЬБерезень300 грн. Квітень400 грн. Травень450 грн

Номер слайду 5

Діяльнісний підхід у навчанні передбачає:

Номер слайду 6

Ознаки діяльнісного підходу:діяльність тут і зараз;бери й роби;перша спроба, друга… скільки хочеш;радість від результату;нічого не бійся!помилки – це добре!

Номер слайду 7

Результат реалізації діяльнісного підходу – учительпідвищення професійної майстерності;зацікавлення учнів своїм предметом;посилення інтересу до навчання;відчутність реальних результатів своєї праці.

Номер слайду 8

Результат реалізації діяльнісного підходу – співпрацязадоволення від навчання;заміна авторитарного стилю спілкування демократичним;позитивно-емоційний контакт учителя та учня.

Номер слайду 9

Результат реалізації діяльнісного підходу – учніпоглиблення змісту навчального матеріалу;розвиток навичок мислення;творче застосування знань;уміння працювати в команді і самостійно.

Номер слайду 10

Діяльнісний підхід

Номер слайду 11

Діяльнісний підхід дає змогу:знизити конфліктні ситуації;створити комфортне психологічне середовище;змінити методи пояснення нового матеріалу;рефлексія результатів;проектування способів вирішення завдань.

Номер слайду 12

позакласна робота - складова Діяльнісного підхіду .цікава математика;веселі перерви;математичний марафон;конкурс малюнків;брейн-ринг;логічні вправи.

Номер слайду 13

підсумок. Реалізація діяльнісного підходу до навчання сприяє зростанню активності учнів з кожним наступним етапом уроку, зацікавлює успіхами у навчанні та відкриттям нових знань. Допущені помилки у результаті пошуку та міркувань лише стимулюють до подальших відкриттів. Застосування діяльнісного підходу на уроках математики забезпечує успішне та ефективне формування математичної компетентності.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Stakhova Tanya
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 7 клас, Презентації
Інкл
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
1486
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку