Календарне планування
(3 год на тиждень, І семестр –год, ІІ семестр –год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
I СЕМЕСТР |
|||
Тема 1. Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення). ( 10 год ) |
|||
|
|
Повторення нумерації в межах 1000. Додавання в межах 1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10. Назви компонентів і результати дії додавання. |
|
|
|
Віднімання в межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у від’ємнику. назва компонентів. перевірка віднімання додаванням. |
|
|
|
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10. Перевірка додавання відніманням. |
|
|
|
Віднімання в межах 1000, коли доводиться позичати сотню (десятки зменшуваного дорівнюють нулю або їх менше, ніж у від’ємнику). |
|
|
|
Віднімання, коли доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть в середині його). |
|
|
|
Знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
|
|
|
Знаходження невідомого від’ємника |
|
|
|
Додавання та віднімання в межах 1000. |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
|
Тема 2. Усна і письмова нумерація в межах 10000. Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд. (18 год )
|
|||
|
|
Нумерація в межах 10000. |
|
|
|
Розрядна таблиця. Утворення, запис і читання чисел в межах 10000. |
|
|
|
Порівняння розрядних одиниць із однаковою цифрою (2-20-200-20000) Порівняння чисел. |
|
|
|
Десятковий склад чисел. |
|
|
|
Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень, тисяч в числі. |
|
|
|
Парні і непарні числа. |
|
|
|
Правила заокруглення чисел до круглих десятків. |
|
|
|
Правила заокруглення чисел до круглих сотень.
|
|
|
|
Римська нумерація І-ХХ. |
|
|
|
Додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд. назви компонентів і результату дії додавання. |
|
|
|
Додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд. назва компонентів і результату дії додавання. |
|
|
|
Знаходження суми трьох доданків. переставний закон додавання. |
|
|
|
Віднімання без переходу через розряд. назва компонентів і результату дії віднімання. |
|
|
|
Віднімання з переходом через розряд в одному випадку. Назва компонентів і результату дії віднімання. |
|
|
|
Віднімання з переходом через розряд у кількох випадках. |
|
|
|
Віднімання, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях. |
|
|
|
Знаходження невідомого доданка. Перевірка додавання відніманням. Знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 2 |
|
Тема 3. Множення в межах 1000 та 10000(16 год ) |
|||
|
|
Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Назва компонентів. |
|
|
|
Множення одноцифрових і двоцифрових чисел на одиницю з нулями і навпаки. Множення круглих десятків і сотень на одноцифрове число. |
|
|
|
Множення трицифрових чисел, що закінчуються нулем, на одноцифрове. |
|
|
|
Множення трицифрових чисел на одноцифрове без переходу через розряд. |
|
|
|
Множення трицифрових чисел на одноцифрове з переходом через розряд в одному випадку. |
|
|
|
Множення з переходом через розряд у двох випадках |
|
|
|
Множення з переходом через розряд, коли у середині множеного є нуль. |
|
|
|
Множення на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в одному випадку. Назва компонентів. |
|
|
|
Множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках. |
|
|
|
Переставний закон множення. |
|
|
|
Множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі. |
|
|
|
Множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного. |
|
|
|
Порядок дій. Круглі дужки. |
|
|
|
Множення на одиницю з нулями. |
|
|
|
Систематизація і закріплення знань |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 3 |
|
Тема 4. Ділення на одноцифрове число в межах 1000. Ділення в межах 10000. (18 год ) |
|||
|
|
Ділення круглих сотень та трицифрових чисел,що закінчуються нулем на одноцифрове число. |
|
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли одиниці кожного розряду діленого діляться на дільник без остачі. |
|
|
|
Назва компонентів ділення. |
|
|
|
Ділення, коли при діленні десятків залишається остача, яку потрібно розробляти в одиниці. Перевірка ділення множенням. |
|
II СЕМЕСТР |
|||
|
|
Ділення, коли залишаються сотні, які потрібно роздробити у десятки. |
|
|
|
Ділення, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздробляти і сотні, і десятки. |
|
|
|
Ділення, коли число сотень менше від дільника. |
|
|
|
Ділення, коли всередині або в кінці частки одержуємо нуль. |
|
|
|
Перевірка дії множення. |
|
|
|
Кратне порівняння чисел. |
|
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі. |
|
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. Перевірка ділення. |
|
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. |
|
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому. |
|
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі. |
|
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів. |
|
|
|
Ділення на одноцифрове число (всі випадки). Перевірка дією множення. Ділення на одиницю з нулями. |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 4 |
|
Тема 5. Геометричний матеріал. Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел. Додавання та віднімання простих та складених іменованих чисел. Множення та ділення іменованих чисел.(24 год) |
|||
|
|
Види ліній: прямі, криві, ламані. |
|
|
|
Відрізок. Побудова відрізків. Додавання і віднімання відрізків. |
|
|
|
Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок. |
|
|
|
Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки. Мірило. |
|
|
|
Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий. |
|
|
|
Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх. |
|
|
|
Паралельні лінії. Побудова паралельних ліній. |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань. |
|
|
|
Прості та складені іменовані числа Роздроблення простих іменованих чисел. |
|
|
|
Роздроблення складених іменованих чисел. |
|
|
|
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число. |
|
|
|
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. |
|
|
|
Додавання простих та складених іменованих чисел без перетворення. |
|
|
|
Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням. |
|
|
|
Віднімання простих та складених іменованих чисел без роздроблення. |
|
|
|
Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням. |
|
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел ( всі випадки). |
|
|
|
Множення простих іменованих і складених чисел без перетворення. |
|
|
|
Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. |
|
|
|
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням. |
|
|
|
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням. |
|
|
|
Швидкість. Час. Відстань. |
|
|
|
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5 |
|
Тема 6. Звичайні дроби. Додавання та віднімання звичайних дробів. |
|||
|
|
Утворення, читання і запис звичайних дробів. Чисельник і знаменник дробу. |
|
|
|
Правильні і неправильні дроби. Мішані числа. |
|
|
|
Перетворення цілого числа у неправильний дріб. |
|
|
|
Перетворення мішаного числа у неправильний дріб. |
|
|
|
Порівняння дробів. Порівняння мішаних чисел. |
|
|
|
Основна властивість дробу. Скорочення дробів. |
|
|
|
Виключення цілого числа з неправильного дробу. |
|
|
|
Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
|
Назва компонентів і результату дії додавання та віднімання. |
|
|
|
Віднімання дробу від 1. Віднімання дробу від цілого числа. Віднімання від мішаних чисел дробового числа. |
|
|
|
Віднімання мішаних чисел. Знаходження однієї частини від числа. |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 6 |
|
Тема 7. Повторення вивченого за рік. |
|||
|
|
Додавання і віднімання в межах 10000 (повторення) |
|
|
|
Множення та ділення в межах 10000 (повторення). |
|
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел (повторення). |
|
|
|
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел. |
|
|
|
Знаходження однієї та кількох частин від числа |
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань. |
|