До розіграшу
залишилось:
16 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Брейн - ринг "Правові орієнтири"

Про матеріал

Ці матеріали призначені для учнів 9 - 10 класів. Вони будуть корисні як у позакласній роботі з правознавства, так і на уроках.








Перегляд файлу

Брейн – ринг «Правові орієнтири»

Мета : формувати в учнів свідоме ставлення до своїх прав і обовꞌязків як громадянина України; виховувати  в  учнів  повагу  до демократичних і національних цінностей, які визначають громадянську самосвідомість і навчають правомірної поведінки особистості. виховувати  в  учнів  повагу  до демократичних і національних цінностей, які визначають громадянську самосвідомість і навчають правомірної поведінки особистості.

Учасники: 9 – 10 клас.

Організаційний етап.

Ведучий. Вітаю всіх присутніх на правознавчому брей ринзі. Сьогодні зустрічаються дві команди, перш ніж запросити їх на ринг, хочу нагадати вам, шановні вболівальники, що ваша підтримка надасть сили й енергії всім учасникам цих змагань.

Основна частина

Конкурс І. «Ерудит».

Цей конкурс визначить, яка команда більш ерудована та кмітливіша. Запитання для  першої команди.

 1. Що спільного між рекетиром і Робін Гудом? (Обидва забирають у багатих).

2. Який документ обумовлює кримінальну відповідальність за скоєний злочин?(Кримінальний кодекс).

 3. Мафію якої країни вважають безсмертною?(Сицилія, Італія).

 4. Як називається одяг судді? (Мантія).

 5. Богиня правосуддя.(Феміда).

 6. Що тримає в руках Богиня правосуддя?( терези і ріг достатку).

 7. Які є правоохоронні органи на території України?(Поліція, прокуратура, адвокатура, СБУ).

 8. Яка різниця між кілером і дилером?

 

 9. Що таке патріархат?(Верховенство чоловічої влади).

 10. Якщо помирає останній із батьків, хто є спадкоємцем першої черги? (Діти).

Запитання другій команді.

 1.В якій країні вперше почали позичати гроші під заставу майна?(Італія).

 2. Як називається в наш час ця операція?(Ломбард).

 3. Із скількох років встановлено вік призову молоді до служби в Збройних Силах України?(18років).

 4.Назвіть всесвітньовідомого англійського письменника, який писав детективи.(Артур Конан Дойль).

 5. З якого віку можливе притягнення до суду?(14 років).

 6. В якому році була прийнята Декларація прав людини?(1948).

 7.Який документ захищає права дитини?(Конвенція про права дитини).

 8. Як називається літературний твір про скоєний злочин та його розслідування?(Детектив).

 9. Вид юридичної відповідальності(Адміністративна кримінальна).

 10. Які обставини обтяжують відповідальність?(Перебування у нетверезому стані, неправдиві відповіді на запитання слідчого, особлива жорстокість).

Кожне питання оцінюється в 1 бал.

Конкурс «Право і народна мудрість»

 1. Якби ви були юристом, як би ви кваліфікували злочин, про який йдеться у прислів'ях:

 Без дозволу взяв, нікому не сказав.

 І той крав, що крав, і той, що прикривав.

 2. Про які пом'якшуючі чи обтяжуючі обставини йдеться у прислів'ях : Будинок палає, а крадій краде.

 Повинну голову меч не січе.

Конкурс III. Юридична консультація.

Гравці по черзі відповідають на питання ведучого, таким чином даючи консультацію присутнім.

1. Яка передбачена кримінальна відповідальність за екологічні правопорушення?

 2. Чи мають право релігійні організації висувати своїх кандидатів до органів державної влади? Обґрунтувати відповідь.

 3. Чи є громадянином України дитина, яка народилася на території України від осіб без громадянства, котрі постійно проживають в Україні? Обґрунтувати відповідь.

 4. Коли укладається шлюбний контракт(До реєстрації шлюбу).

 5. Чим визначаються правила соціальної поведінки людини?(Мораль).

 6. Чиєю основною функцією є забезпечення стабільної грошової одиниці України(Національний банк України).

 7. Виборча система , яка передбачає, що для обрання кандидат повинен отримати більшість голосів виборців округу чи держави.(Мажоритарна).

 8. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює керівництво сферами управління.(Міністерство).

Конкурс . «Кримінальна ситуація».

Для підготовки командам дається 5 хв.

 Завдання 1-й команді. Створення конфліктної ситуації на вулиці чи в іншому громадському місці, де скоєно хуліганський вчинок. Показати і дати оцінку своїм діям.

 Завдання 2-й команді. Показати спланований кримінальний злочин-крадіжку і дати оцінку своїм діям.

 Журі підсумовує виступи команд.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
10 січня
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку