Брейн-ринг «Час Феміди»

Про матеріал
Правовий Брейн "Час Феміди" ринг під час якого учні могуть перевірити свої знання з правознавства
Перегляд файлу

Брейн-ринг «Час Феміди»                                        розпочинається вступними словами ведучого

     Ведучий: Добрий день,дорогі друзі! Вітаємо всіх присутніх у цьому залі! Запрошуємо на сцену команди! (Команди під музику,під оплески виходять на сцену,вклоняються глядачам і займають свої місця).

     Ведучий: Починаємо перший раунд змагань,який включає в себе презентацію команди-назву,девіз,емблему з розшифровкою назви та характеристику учасників. Конкурс оцінюється в 5 балів,час -10 хвилин.                          Зустрічайте команду - «Фортуна»!

     Команда – «ФОРТУНА»! Девіз: «Вивчати науки,щоб згодом створити, державу найкращу у світі!».Емблема нашої команди характеризує богиню справедливості,а букви говорять про те,що ми -(разом) Фантастично Обдаровані,Розумні,Талановиті,Умілі,Надійні,Анімаційні.Характеристику учасників команди проведемо з допомогою мультимедійного обладнання(в гумористичному оформленні розповідь про кожного члена команди).

     (Аналогічне знайомство відбувається з усіма командами).

     Ведучий: Ми закінчили презентацію команд і просимо шановне журі оголосити результати першого раунду.(Оголошують число балів,які набрала кожна з команд. Звучить музика і аплодисменти ).

      Ведучий: Другий раунд пройде за класичними принципами брейн-ринга: короткі,чіткі запитання – короткі,чіткі відповіді,на обґрунтування яких ви маєте 30 секунд. За кожну вірну відповідь-1 бал. Якщо відповідь не вірна,то шанс отримує команда суперників,які перші повідомлять про готовність відповідати. Командам буде задано по 3 запитання.

1.Основний закон України.(Конституція).

1.Вищий законодавчий орган України.(Верховна Рада).

1.Вищий виконавчий орган України.( Кабінет Міністрів).

2.Особа,яка була засуджена не один раз.(Рецидивіст).

2.Відкрите викрадення індивідуального майна громадян.(Грабіж).

2.Людина,яка у суді виступає захисником звинуваченого.(Адвокат).                 3.Ким є Президент України за Конституцією?(Головою держави).

3. Від імені кого була прийнята Конституція? (Українського народу).

3. Хто прийняв Конституцію України? (Верховна Рада).

     Ведучий: Ми закінчили другий раунд і просимо журі оголосити результати (слово журі).

    Ведучий: Переходимо до третього раунду. Всі народи світу мають свої прислів’я в яких йде мова про хороше і погане в житті. Ми пропонуємо прислів’я,яке  ви повинні закінчити відповідно до народних. Відповіді пишете і здаєте журі,перемагає та команда,яка дає першою вірну відповідь.

1.Чий хліб жуй,того й закон…(шануй).

2.Суворий закон винуватих…(творить).

3.Закон і горе,що гора та …(море).

4.Нужда законів не знає,а через них …(ступає).

5.Закон,як дишло,куди схочеш-туди й…(верни).

6.Народ свої  закони …(пише).

7.Закон,як павутина - джміль проскочить,а муха…(заплутається).

8.Закон для громадян,що віжки …(для коня).

    Ведучий: Шановне журі,вам слово (оголошують результати третього конкурсу,визначають загальний результат за всі раунди).

    Ведучий: Четвертий раунд-конкурс капітанів. Капітани,прошу тимчасово покинути свої команди і приготуватись до бліц-відповідей,за кожну з них ви отримуєте по 1 балу (час-5 секунд),якщо відповіді не буде,то допомагає  команда і отримує 0,5 бала.

1.Членами політичних партій можуть бути тільки громадяни України,які досягли…(18-річного віку).

1.Кримінальна відповідальність неповнолітніх настає…(з 16 років).

1.Не допускається прийняття на роботу осіб,які не досягли…(16 років).

2.Певні правила соціальної поведінки людини.(Мораль).                                    

2.Протиправна поведінка.(Проступок). 

2. Правила  поведінки,що складаються людством протягом тривалого часу.(Звичай).

3.Перше і важливе право кожного громадянина.(Особиста свобода).

3.Здатність особи мати права і обов’язки.(Правоздатність).

3.Винна протиправна дія.(Правопорушення).

4.Найпоширеніший вид адміністративного стягнення.(Штраф).

4.Основний документ,який посвідчує належність особи до держави.(Паспорт)

4.Вид,міра поведінки особи щодо використання та здійснення прав.(Обов’язок).

    Ведучий:Закінчився конкурс капітанів і ми надаємо слово журі.(Журі оголошує результати четвертого раунду).

    Ведучий:Переходимо до наступного етапу змагань. П’ятий раунд.

1.Вам потрібно продекламувати Національний гімн України.

2.Записати коротку історію гімну.

    Ведучий:Вельмишановне журі,просимо оголосити результати конкурсу…

    Ведучий:Розпочинаємо шостий раунд. Відповідь на питання повинна прозвучати відразу після того як закінчать читати. Про готовність команд вказуватиме сигнал на столі. В разі не вірної відповіді право відповідати передається наступній команді. Допустимий час на обмірковування-30 сек.

1.Як відомо,талант людина отримує від Бога,а що свідомо дають йому батьки?(ім’я).

2.Основний закон Української держави.(Конституція).

3.Розшифруйте абревіатуру-СБУ. (Служба Безпеки України).

4.Де відбувають покарання особи віком до 15 років?(У виправно-трудових колоніях).

5.Спосіб прийняття законів,або важливих рішень загального або місцевого значення шляхом голосування.(Референдум).                                                        

6. Яка освіта в нашій країні являється обов’язковою?(Повна середня).

7.За  політичним режимом Україна є…?(Демократичною державою).

8.До державної символіки відносяться…(Герб,прапор,гімн).

9.Як слід розуміти в Конституції поняття «український народ»?(Громадяни України всіх національностей).

10.Головний обов’язок держави?(Гарантія,утвердження і забезпечення прав і свобод людини).

11.Коли було прийнято Декларацію про державний суверенітет України?   

(16 липня 1990).

12.Коли підписано Акт проголошення незалежності України?(24серпня 1991).

     Ведучий: Надаємо слово шановному журі (оголошують результати).

     Ведучий: Останній,сьомий раунд,покаже наскільки сумлінно команди справились з домашнім завданням,вивчили вислови відомих людей відносно права, 3 бали отримає команда,яка протримається найдовше,відповідно буде знати більшу кількість цитат,наступна команда-2 бали і найслабша в конкурсі -1 бал. Порядок назви цитат наступний :

1.Ф.Бекон-«Людина,владарюючи над іншими,втрачає власну свободу».

2.Г.Лакордер-«Порядний той,хто своє право вимірює своїм обов’язком».

3.М.Шхенбах-«Влада-це обов’язок,свобода-відповідальність». і т.д.

     Ведучий: Закінчився останній конкурс. Надаємо вирішальне слово нашим суддям (кожен член журі висловлює свою думку щодо змагання,вказуючи на помилки і сильні сторони учасників гри,називають місця,які відстояли команди в чесній боротьбі за звання кращих знавців права).

    Ведучий: Привітаємо дружніми оплесками команди (лунають оплески).

Капітани,приготуйтеся до святкового вручення призів за відмінну гру:

Команда-«Феміда»!,  Команда-«Праволюби»!,  Команда-«Правознавці»!

docx
Пов’язані теми
Правознавство, Сценарії
Додано
1 березня 2021
Переглядів
1037
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку