Брейн – ринг «Склади пазли своєї професії»

Про матеріал
Основна мета: Активізація самосвідомості учнів щодо формування свого майбутнього професійного покликання. Майбутньої професійної діяльності; залучення учнів до гри, групової роботи; створення сприятливого психологічного клімату при проведенні заняття; допомогти учням у виборі майбутньої професії; ознайомити учнів з деякими професіями; розвивати цілеспрямованість, працелюбність, наполегливість, навички з метою орієнтації їх на свідомий вибір майбутньої професії. Сприяння виробленню ефективних форм взаємодії у певній сфері майбутньої професійної діяльності.
Перегляд файлу

1

Брейн – ринг

«Склади пазли своєї професії»

 

                                                                               Андрейко А.В.

                                                                                                  зав. РЦ ППСР «Довіра»,

тренер – профорієнтолог.

Основна мета: Активізація самосвідомості учнів щодо формування свого майбутнього професійного покликання. Майбутньої професійної діяльності; залучення учнів до гри, групової роботи; створення сприятливого психологічного клімату при проведенні заняття; допомогти учням у виборі майбутньої професії; ознайомити учнів з деякими професіями; розвивати цілеспрямованість, працелюбність, наполегливість, навички з метою орієнтації їх на свідомий вибір майбутньої професії. Сприяння виробленню ефективних форм взаємодії у певній сфері майбутньої професійної діяльності.

Форма: брейн – ринг

Підготовча робота:

- Кожна з шкіл представляє команду.

- Команда обирає капітана, назву команди, готує візитівку. На підготовку 1 тиждень.

- Питання у ведучого записані на окремих картках з чіткими формулюваннями правильних відповідей

- Вибирається журі.

1-й етап.

Вступ

Одним із найважливіших кроків у житті є вибір професії. Адже займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість - одна з  найважливіших  умов відчуття життєвої повноцінності. Вибір навчального закладу, а згодом професії, значною мірою впливає на все наступне життя молодої людини. Тут не можна покладатися на випадковість, квапитися. Необхідне найсерйозніше ставлення до цієї проблеми.   Зробити правильний вибір – значить обрати таку професію, яка потрібна суспільству, тобто має запит на ринку праці. Крім того, вона повинна бути доступною для вас, відповідати вашим природним здібностям, знанням і вмінням. І найголовніше – обрана професія має приносити радість, достаток, задоволення.

І тур

Представлення команд

Кожна команда представляє свого капітана, назву команди, речівку (і) та візитівку. Далі журі оцінює представлення команд від 1 до 3 балів.

Правила проведення гри

1. Гра йде до 3 заданих питань кожній команді; в 2-му турі грають всі три команди до трьох балів. Таким чином в 3-му турі - 2 команди які набрали більше балів в 3-му турі, змагаються за перше та друге місце.

2. Черговість команд у грі визначається жеребкуванням (за підсумком попереднього конкурсу).

3. На обговорення дається максимум – 1 хвилина.

4. Питання задаються по черзі кожній команді.

5. Право відповіді надається команді, яка першою подала сигнал (піднята рука чи табличка певного кольору) протягом цієї хвилини.

6. З  команд вибираються найсильніші, які і грають в наступному турі.

2-й етап.

Підготовчий етап.

Ведучий за допомогою  попереднього конкурсу викликає за столи дві команди (столи мають кольорові відзнаки)

Хід проведення гри: «Брейн – ринг: Склади пазли своєї професії»

Для IІ туру пропонуються наступні питання:

1-а гра.

1) Виготовлення плетених виробів з лози, рогозу, лубу.(Плетіння)

2) Домашнє виготовлення тканин. (Ткацтво)

3) Обробка глини та виготовлення виробів з неї.(Гончарство)

2-а гра.

1) Оздоблення вишивкою рушників, одягу тощо. (Вишивання)

2) Торгівельний промисел на волах. (Чумацтво)

3) Засівання і вирощування хліба. (Хліборобство)

3-а гра.

1). Професія, яка пов’язана з вивченням особистості, характеру і темпераменту. Надання фахової допомоги. (Психолог)

2). Професія, що в перекладі з англійської означає: задумка, креслення, малюнок, художнє конструювання. (Дизайнер)

3). Професія пов’язана за складанням орна метру з кольорового скла. (Вітражист)

Для IІІ туру пропонуються наступні питання:

1-а гра.

1). Робітник, що займається обробкою та виготовленням виробів з металу. (Слюсар)

2). Майстер, що фарбує будівлі. (Маляр)

3). Як називається спортивний суддя. (Арбітр, рефері)

2-а гра.

1). Професія пов’язана з перевіркою правильного написання книжкового, газетного тексту. (Коректор)

2). Обслуговує читачів, складає каталоги, забезпечує своєчасне поповнення та оновлення книжкового фонду, добре знає літературу. (Бібліограф)

3). Наймилосердніша професія. (Лікар)

 

3-й етап.

 

Заключна частина

 

Нагородження переможців.

Для журі

1-а команда.

1) Виготовлення плетених виробів з лози, рогозу, лубу.(Плетіння)

2) Домашнє виготовлення тканин. (Ткацтво)

3) Обробка глини та виготовлення виробів з неї.(Гончарство)

2-а команда.

1) Оздоблення вишивкою рушників, одягу тощо. (Вишивання)

2) Торгівельний промисел на волах. (Чумацтво)

3) Засівання і вирощування хліба. (Хліборобство)

3-а команда.

1). Професія, яка пов’язана з вивченням особистості, характеру і темпераменту. Надання фахової допомоги. (Психолог)

2). Професія, що в перекладі з англійської означає: задумка, креслення, малюнок, художнє конструювання. (Дизайнер)

3). Професія пов’язана за складанням орна метру з кольорового скла. (Вітражист)

Для IІІ туру пропонуються наступні питання:

1-а команда.

1). Робітник, що займається обробкою та виготовленням виробів з металу. (Слюсар)

2). Майстер, що фарбує будівлі. (Маляр)

3). Як називається спортивний суддя. (Арбітр, рефері)

2-а команда.

1). Професія пов’язана з перевіркою правильного написання книжкового, газетного тексту. (Коректор)

2). Обслуговує читачів, складає каталоги, забезпечує своєчасне поповнення та оновлення книжкового фонду, добре знає літературу. (Бібліограф)

3). Наймилосердніша професія. (Лікар)

 

 

І тур

НАЗВИ команд

 

 

 

 

 

 

 

ІІ тур

НАЗВИ команд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ тур

НАЗВИ команд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СУМА балів

НАЗВИ команд

ІІІ місце

ІІ місце

І місце

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 жовтня 2020
Переглядів
758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку