зрілість психічних процесів (певний рівень розвитку сприйняття, мислення, уваги, пам'яті, мови й т.ін.);емоційна готовність (наявність у дитини бажання пізнавати нове, емоційна стійкість, відсутність імпульсивності);наявність вольової регуляції поведінки (уміння підкорятися вимогам);сформованість навичок спілкування (уміння адаптуватися в колективі однолітків, будувати нові взаємини з дорослими). Основні показники психологічної готовності до навчання
Фізіологічна готовність дитини до навчання у школі визначається рівнем розвитку основних функціональних систем організму та станом здоров’я: біологічна зрілістьстан здоров’яшкільно-значущі психофізіологічні функції (фонематичний слух, дрібна моторика рук, просторова орієнтація, координація)Фізіологічна готовність до школи
Емоційна стійкість, відсутність імпульсивності;Наявність вольової регуляції поведінки;Здатність визначити мету, прийняти рішення, визначити план дій, виконати його, проявити певне зусилля задля подолання перешкод, оцінити результат своїх дій. Емоційно-вольова готовність до шкільного навчання