28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Брейн-ринг "У світі цікавої математики"

Про матеріал

Брейн-ринг "У світі цікавої математики" - це гра, спрямована на перевірку вміння учнів працювати в команді, формулювати думки, розвивати кмітливість, інтерес до предмету; виховувати взаємоповагу, вміння концентруватись, висловлюватись.

Перегляд файлу

КЗ «НСЗШ І – ІІІ ступенів №9»

 

 

 

 

 

 

Брейн – ринг

для учнів 9-х класів
«У світі цікавої математики»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 м. Нікополь


Мета: перевірити вміння працювати в команді, формулювати думки, розвивати кмітливість, інтерес до предмету; виховувати взаємоповагу, вміння концентруватись, висловлюватись.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дві команди гравців одночасно відповідають на одне і те ж питання, причому команда, що першою правильно відповіла позбавляє суперника можливості відповісти на це ж питання. Перемагає та команда, що набере більше очок.На пошук відповіді відводиться до 2-х хвилин. Якщо відповідь команди, яка першою вирішила її надати, є неправильною, то друга команда має право до 30-и секунд поміркувати і надати свій варіант відповіді.

Учитель. Давайте доберемо до літер слова «цікава» якості, які можуть бути нам в нагоді під час гри.

Ц-цілеспрямованість

І- ініціативність

К-кмітливість

А-активність

В-взаємоввічливість

А-артистичність, альтруїстичність.

А тепер, озброївшись переліченими якостями, переходимо до гри.

 


Завдання першого туру. «Задачі на кмітливість»

  1. Задача з сірниками. 

Перед Вами приклад, в якому немає рівності. Треба перекласти 1 сірник з одного місця на інше так, щоб приклад став правильним. Відповідь не чіпаємо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Перед Вами правильний п'ятикутник. Який процент площі п'ятикутника замальовано?       (30%)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. У кубі обрізано всі його кути, як показано на малюнку. Скільки ребер в утвореній фігурі? (12+3·8=36)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Назвіть єдине натуральне число(воно двоцифрове), яке дорівнює подвоєній сумі своїх цифр.  (18)

 

 

  1. Прапор складається з трьох смуг однакової висоти, які поділено на 2, 3 і 4 рівні частини відповідно до малюнка. Яка частина прапора замальована? ()

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Кішка має 7 кошенят: біле, руде, чорне, чорно-біле, рудо-біле, рудо-чорне і рудо-чорно-біле. Скількома способами можна вибрати 4 кошеняти так, щоб будь-які двоє з них мали спільний колір у своєму окрасі?   (4: 1.Біле, чорно-біле, рудо-біле,  і рудо-чорно-біле.2.Руде, рудо-біле, рудо-чорне і рудо-чорно-біле.         3.Чорне, чорно-біле, рудо-чорне і рудо-чорно-біле.   4.Чорно-біле, рудо-біле, рудо-чорне і рудо-чорно-біле)  

 

 

 

 


Завдання другого туру. «Впізнай мене».

  1. Ребус, відгадкою якого є назва одного з многокутників. (Дельтоїд-чотирикутник, у якого дві пари сусідніх сторін рівні)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ребус, відгадкою якого є одне з геометричних понять.  (Похила)

 

 

 

 

 

 

 


  1. Чорна скринька: За археологічними дослідженнями один із зразків цього предмету пролежав у землі майже 2000 років.Він незамінний в архітектурі та моделюванні. Підказка: його використовують для виконання креслень. (Циркуль).
  2. Чорна скринька: Цей предмет відомий з давніх часів. У перекладі з латинської він означає «переношу». Допускають, що його поява взаємопов'язана з появою календаря. Підказка: це інструмент.(Транспортир)
  3. Чорна скринька: Це геометрична фігура на площині. Вона симетрична. Підказка: ця фігура містить найбільшу кількістю симетрій серед фігур свого виду.  (Квадрат)
  4. За послідовно записаними літерами назвіть одну з геометричних фігур.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підводимо підсумки гри та нагороджуємо команду- переможця.

 

Використана література:

  1. 15 років разом. Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру». 1997 –2011/ П99 Уклали: А.С. Добросевич, М.С. Добросевич, О.М.Добросевич, Р.Є.Кокорузь, Є.Я. Пенцак, О.Б. Таратула, Х.Р. Трущак. – Львів: Каменяр, 2011.

 

docx
Додано
12 серпня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку