Брейн-ринг "Вeatles Yellow Submarine"

Про матеріал
Мета: повторити назви кольорів; практикуватися в усіх видах мовленнєвої діяльтності; розвивати логічне мислення, мовну здогалку, творчість; виховувати взаємоповагу в команді; підтримувати зацікавленість англійською мовою. Обладнання: магнітофон, касета із записом пісні Вeatles Yellow Submarine , роздавальний матеріал, чисті аркуши паперу, кольорові олівці (ручки, фломастери), малюнок райдуги – на дошці. ХІД ГРИ Обираються учень-ведучий та помічники «кольори» (учні в кольорових шапочках), які розносять завдання, а в V турі допомагають рахувати відповіді команд. Учитель: Dear children, today we have gathered to play a marry game. Look at the blackboard end say what game about we are going to play. (…) And what is this game about? (…) We have 2 teams: Red Apples end Green Leaves. (Глядачі вітають команди, які займають свої місця) В е д у ч и й. Шановні! Гравці, наша гра складаеться з п'яти турів. Отже, перший тур. I. Ви - шифрувальникл і маєте послати журі кольоровий шифр - Соlоur сiрhег, написавши поруч номер англійського слова та номер його перекладу україською. Let`s begin! Team 1 1 white 1 оранжевий 2 green 2 зелений 3 red 3 жовтий 4 orange 4 синій 5 yellow 5 білий 6 dark blue 6 червоний Team 2 1 blue 1 блакитний 2 violet 2 коричневий 3 brown 3 рожевий 4 black 4 фіолетовий 5 grey 5 чорний 6 rosy/pink 6 сірий II. А зараз ви познайомитесь з дивними друзями – Strange friends. Коли їх побачите, то зрозумієте, чому вони дивні!. Виправте помилки, переставивши слова місцями так, щоб це віповідало природному стану речей, I запишть свої словосполучення. Let`s start! For both teams: 1. A blue fox. 2. Green snow. 3. A red lemon. 4. The yellow sky. 5. A white pine tree K E Y: 1. A red fox. 2. White snow. 3. A yellow lemon. 4. The blue sky. 5. A green pine tree III. А тепер ви художники —painters, бо наступне завдання полягає в тому, щоб розфарбувати слова відповідно до їх значення, а також знайти малюнки - відповідники. Let`s go! Віршик із книжки Ципкіної! М. М. «Меггу Еnglish», с. 10. Team 1 1. This is a blue hat. 2. This is a black cat. 3. This is a brown dog. 4. This is a green frog Team 2 1. This is a white rose. 2. This is a red nose. 3. This is a green house. 4. This is a grey mouse. IV. На черзі хитрі кольори - Slу соlоurs, які втекли з речення й заховалися в малюнки. Тож ви мусите знайти їх, записавши перші букви назв малюнюв, і доповнити ними речення. All systems go! KEY: Team 1 1. Autumn is golden. 2. The flower is violet Team 2 1. Snow is silver. 2. The drum is orange V. І, нарешті, ми попливемо на жовтому підводному човні – Yellow submarine. А) Зараз, слухатимете пісню Yellow submarine у виконанні відомої групи The Beatles, і коли почуєте Yellow submarine, то швидко піднімете кулачки вгору й вигукнете Hey!... Б) Послухайте цю чудову пісню ще раз і почувши назви кольорів, швидко беріть і показуйте відповідні кольорові олівці (ручки, фломастери). Listen! Підведення підсумків. Визначення переможців. Україна Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації Комунальний заклад освіти Майська середня загальноосвітня школа Методична розробка позакласного заходу на тему: «Любов переможе усе» Форма проведення: літературний салон (7 – 11 класи) Вчитель іноземної мови: Рудіна І. С. Україна Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації Комунальний заклад освіти Майська середня загальноосвітня школа Методична розробка позакласного заходу на тему: «Веселі кольори» Форма проведення: КВК (2 - 4 класи) Вчитель іноземної мови: Рудіна І. С. Україна Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації Комунальний заклад освіти Майська середня загальноосвітня школа Методична розробка позакласного заходу на тему: «Учися бути здоровим» Форма проведення: гра - мандрівка (5 - 6 класи) Вчитель іноземної мови: Рудіна І. С.
Перегляд файлу

Мета: повторити назви кольорів; практикуватися в усіх видах мовленнєвої діяльтності; розвивати логічне мислення, мовну здогалку, творчість; виховувати взаємоповагу в команді; підтримувати зацікавленість англійською мовою.

 

Обладнання: магнітофон, касета із записом  пісні Вeatles Yellow Submarine ,  роздавальний матеріал, чисті аркуши паперу, кольорові олівці (ручки, фломастери), малюнок райдуги – на дошці.

 

ХІД ГРИ

 

Обираються учень-ведучий та помічники «кольори» (учні в кольорових шапочках), які розносять завдання, а в V турі допомагають рахувати відповіді команд.

 

Учитель: Dear children, today we have gathered to play a marry game. Look at the blackboard end say what game about we are going to play. (…) And what is this game about? (…) We have 2 teams: Red Apples end Green Leaves. (Глядачі вітають команди, які займають свої місця)

 

В е д у ч и й. Шановні! Гравці, наша гра складаеться з п'яти турів. Отже, перший тур.

 

 I. Ви - шифрувальникл і маєте послати журі кольоровий шифр - Соlоur сiрhег, написавши поруч номер англійського слова та номер його перекладу україською. Let`s begin!

 

Team 1

 1 white

 1 оранжевий

2 green

 2 зелений

3 red

 3 жовтий

4 orange

 4 синій

5 yellow

 5 білий

6 dark blue

 6 червоний

Team 2

1 blue

1 блакитний

2 violet

2 коричневий

3 brown

3 рожевий

4 black

4 фіолетовий

5 grey

5 чорний

6 rosy/pink

6 сірий

 

II. А зараз ви познайомитесь з дивними друзями – Strange friends. Коли їх побачите, то зрозумієте, чому вони дивні!. Виправте помилки, переставивши слова місцями так, щоб це віповідало природному стану речей, I запишть свої словосполучення. Let`s start!

 

For both teams:

1. A blue fox.

2. Green snow.

3. A red lemon.

4. The yellow sky.

5. A white pine tree

K E Y:

1. A red fox.

2. White snow.

3. A yellow lemon.

4. The blue sky.

5. A green pine tree

 

 

III. А тепер ви художники —painters, бо наступне завдання полягає в тому, щоб розфарбувати слова відповідно до їх значення, а також знайти малюнки - відповідники. Let`s go!

Віршик із книжки Ципкіної! М. М. «Меггу Еnglish», с. 10.

 

Team 1

1. This is a blue hat.

2. This is a black cat.

3. This is a brown dog.

4. This is a green frog

Team 2

1. This is a white rose.

2. This is a red nose.

3. This is a green house.

4. This is a grey mouse.

 

IV. На черзі хитрі кольори - Slу соlоurs, які втекли з речення й заховалися в малюнки. Тож ви мусите знайти їх, записавши перші букви назв малюнюв, і доповнити ними речення. All systems go!

 

KEY:

Team 1

1. Autumn is golden.

2. The flower is violet

 

Team 2

1. Snow is silver.

2. The drum is orange

 

V. І, нарешті, ми попливемо на жовтому підводному човні – Yellow submarine.

А)   Зараз, слухатимете пісню Yellow submarine у виконанні відомої групи The Beatles, і коли почуєте Yellow submarine, то швидко піднімете кулачки вгору й вигукнете Hey!...

Б)    Послухайте цю чудову пісню ще раз і почувши назви кольорів, швидко беріть і показуйте відповідні кольорові олівці (ручки, фломастери). Listen!

Підведення підсумків. Визначення переможців.

 

 

 

Україна

Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації

Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації

Комунальний заклад освіти

Майська середня загальноосвітня школа

 

 

 

 

 

Методична розробка позакласного заходу на тему:

«Любов переможе усе»

Форма проведення: літературний салон

(7 – 11 класи)

 

 

 

 

 

 

 Вчитель іноземної мови:

Рудіна І. С.

 

 

 

 

Україна

Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації

Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації

Комунальний заклад освіти

Майська середня загальноосвітня школа

 

 

 

 

 

Методична розробка позакласного заходу на тему:

«Веселі кольори»

Форма проведення: КВК

(2 - 4 класи)

 

 

 

 

 

 

Вчитель іноземної мови:

Рудіна І. С.

 

 

 

 Україна

Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації

Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації

Комунальний заклад освіти

Майська середня загальноосвітня школа

 

 

 

 

 

 Методична розробка позакласного заходу на тему:

«Учися бути здоровим»

Форма проведення: гра - мандрівка

(5 - 6 класи)

 

 

 

 

 

 

 Вчитель іноземної мови:

Рудіна І. С.

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку