Мета: повторити назви кольорів; практикуватися в усіх видах мовленнєвої діяльтності; розвивати логічне мислення, мовну здогалку, творчість; виховувати взаємоповагу в команді; підтримувати зацікавленість англійською мовою.
Обладнання: магнітофон, касета із записом пісні Вeatles Yellow Submarine , роздавальний матеріал, чисті аркуши паперу, кольорові олівці (ручки, фломастери), малюнок райдуги – на дошці.
ХІД ГРИ
Обираються учень-ведучий та помічники «кольори» (учні в кольорових шапочках), які розносять завдання, а в V турі допомагають рахувати відповіді команд.
Учитель: Dear children, today we have gathered to play a marry game. Look at the blackboard end say what game about we are going to play. (…) And what is this game about? (…) We have 2 teams: Red Apples end Green Leaves. (Глядачі вітають команди, які займають свої місця)
В е д у ч и й. Шановні! Гравці, наша гра складаеться з п'яти турів. Отже, перший тур.
I. Ви - шифрувальникл і маєте послати журі кольоровий шифр - Соlоur сiрhег, написавши поруч номер англійського слова та номер його перекладу україською. Let`s begin!
Team 1 |
|
1 white |
1 оранжевий |
2 green |
2 зелений |
3 red |
3 жовтий |
4 orange |
4 синій |
5 yellow |
5 білий |
6 dark blue |
6 червоний |
Team 2 |
|
1 blue |
1 блакитний |
2 violet |
2 коричневий |
3 brown |
3 рожевий |
4 black |
4 фіолетовий |
5 grey |
5 чорний |
6 rosy/pink |
6 сірий |
II. А зараз ви познайомитесь з дивними друзями – Strange friends. Коли їх побачите, то зрозумієте, чому вони дивні!. Виправте помилки, переставивши слова місцями так, щоб це віповідало природному стану речей, I запишть свої словосполучення. Let`s start!
For both teams: 1. A blue fox. 2. Green snow. 3. A red lemon. 4. The yellow sky. 5. A white pine tree |
K E Y: 1. A red fox. 2. White snow. 3. A yellow lemon. 4. The blue sky. 5. A green pine tree |
III. А тепер ви художники —painters, бо наступне завдання полягає в тому, щоб розфарбувати слова відповідно до їх значення, а також знайти малюнки - відповідники. Let`s go!
Віршик із книжки Ципкіної! М. М. «Меггу Еnglish», с. 10.
Team 1 1. This is a blue hat. 2. This is a black cat. 3. This is a brown dog. 4. This is a green frog |
Team 2 1. This is a white rose. 2. This is a red nose. 3. This is a green house. 4. This is a grey mouse. |
IV. На черзі хитрі кольори - Slу соlоurs, які втекли з речення й заховалися в малюнки. Тож ви мусите знайти їх, записавши перші букви назв малюнюв, і доповнити ними речення. All systems go!
KEY:
Team 1 1. Autumn is golden. 2. The flower is violet
|
Team 2 1. Snow is silver. 2. The drum is orange |
V. І, нарешті, ми попливемо на жовтому підводному човні – Yellow submarine.
А) Зараз, слухатимете пісню Yellow submarine у виконанні відомої групи The Beatles, і коли почуєте Yellow submarine, то швидко піднімете кулачки вгору й вигукнете Hey!...
Б) Послухайте цю чудову пісню ще раз і почувши назви кольорів, швидко беріть і показуйте відповідні кольорові олівці (ручки, фломастери). Listen!
Підведення підсумків. Визначення переможців.
Україна
Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації
Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації
Комунальний заклад освіти
Майська середня загальноосвітня школа
Методична розробка позакласного заходу на тему:
«Любов переможе усе»
Форма проведення: літературний салон
(7 – 11 класи)
Вчитель іноземної мови:
Рудіна І. С.
Україна
Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації
Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації
Комунальний заклад освіти
Майська середня загальноосвітня школа
Методична розробка позакласного заходу на тему:
«Веселі кольори»
Форма проведення: КВК
(2 - 4 класи)
Вчитель іноземної мови:
Рудіна І. С.
Україна
Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації
Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації
Комунальний заклад освіти
Майська середня загальноосвітня школа
Методична розробка позакласного заходу на тему:
«Учися бути здоровим»
Форма проведення: гра - мандрівка
(5 - 6 класи)
Вчитель іноземної мови:
Рудіна І. С.