Брейн-ринг за темою "Давній Єгипет"

Про матеріал
Цікавий власний брейн-ринг для учнів 6-го класу за темою "Давній Єгипет". Тут захід розрахований на 3 команди ( як приклад паралель 6-х класів), які змагатимуться між собою
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Брейн-ринг для шостих класів до тижня історії в школі 24.10 – 31.10.2017 р.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Структура брейн-рингу: 1) Гра складається із 2 етапів. 2) Перший етап оцінюється в 1 бал 3) Запитання задаються почергово до кожної команди, у разі відсутності відповіді – право відповіді передається наступній.

Номер слайду 4

Етап 1. “Розминка”

Номер слайду 5

Запитання: На якому материку світу знаходилась давньоєгипетська держава?

Номер слайду 6

Відповідь: Африка

Номер слайду 7

Запитання: Яка річка тече з півдня на північ територією Північно-Східної Африки?

Номер слайду 8

Відповідь: Ніл (6671 км)

Номер слайду 9

Запитання: Який клімат є домінуючим в Єгипті?

Номер слайду 10

Відповідь: Спекотний, дощів майже не буває.

Номер слайду 11

Запитання: Що таке дельта Нілу ?

Номер слайду 12

Відповідь: Ділянка заболоченої землі, де Ніл перед впадінням в море утворює багато рукавів. Нагадує грецьку літеру Δ.

Номер слайду 13

Запитання: Що зображено на малюнку ?

Номер слайду 14

Відповідь: Папірус

Номер слайду 15

Запитання: Поясніть, що роблять люди на зображенні ?

Номер слайду 16

Відповідь: Іригаційні роботи

Номер слайду 17

Запитання: Що зображено на фото?

Номер слайду 18

Відповідь: Сільськогосподарські роботи.

Номер слайду 19

Запитання: А чим зайняті люди на цьому фото?

Номер слайду 20

Відповідь: Це обмін.

Номер слайду 21

Запитання: Що таке оаза?

Номер слайду 22

Відповідь: Це квітуче місце в пустелі де є рослинність та вода.

Номер слайду 23

Запитання: Чому давньогрецький історик Геродот називав Єгипет “дарунком Нілу” ?

Номер слайду 24

Відповідь: Через те , що дежерелом життя та господарства єгиптян було вода Нілу.Тобто, не маючи б ріки, навряд зародилась би така країна на цьому місці.

Номер слайду 25

Запитання: Поясніть термін “ном” ?

Номер слайду 26

Відповідь: Невелика територіальна община, до утворення єдиної країни.

Номер слайду 27

Запитання: Скільки номів існувало в долині Нілу?

Номер слайду 28

Відповідь: Від 26 до 42.

Номер слайду 29

Запитання: Хто та коли об’єднав Нижній Єгипет та Верхній ?

Номер слайду 30

Відповідь: Близько 3000 р.до.н.е цар Міна (Менес) об’єднав їх у одну державу

Номер слайду 31

Запитання: Якою була корона царя об’єднаного Єгипту?

Номер слайду 32

Відповідь: Була червоно-білою, об’єднаною.

Номер слайду 33

Запитання: Хто таким був фараон ?

Номер слайду 34

Відповідь: Сином бога Сонця , верховним правителем, командувачем війська та першою людиною Давньго Єгипту.

Номер слайду 35

Запитання: Що зображено на фото? Коли це побудовано?

Номер слайду 36

Відповідь: Піраміда Джосера, з ступінчастою будовою; побудована в ІІІ тис. до н.е. , має висоту біля 62 метрів.

Номер слайду 37

Запитання: Що зображено на фото? Що про це знаєте ?

Номер слайду 38

Відповідь: Піраміда Хеопса. Побудована в епоху Будівників пірамід, близько 2500 р. до н.е. Найбільша піраміда єгиптян – має висоту ~ 150 метрів!

Номер слайду 39

Запитання: Що зображено на фото? Чим він цікавий?

Номер слайду 40

Відповідь: Зображений Великий Сфінкс – велетенська (більше 20 м) статуя лева з головою фараона

Номер слайду 41

Запитання: Що за бог зображений на фото?

Номер слайду 42

Відповідь: Верховний бог давніх єгиптян – Ра (Амон-Ра).

Номер слайду 43

Запитання: Хто з єгипетських богів був богом підземного світу?

Номер слайду 44

Відповідь: Бог Осіріс

Номер слайду 45

Запитання: Як звали фараона , який зробив 17 походів, та набув слави видатного воїна?

Номер слайду 46

Відповідь: Тутмос ІІІ

Номер слайду 47

Запитання: А, цей фараон до смерті – його життя було близько 90 років – не тільки уславився походами , а ще й збудував чимало нових міст та храмів?

Номер слайду 48

Відповідь: Рамзес ІІ

Номер слайду 49

Запитання: Перша жінка-фараон?

Номер слайду 50

Відповідь: Хатшепсут, котра царювала 21 рік.

Номер слайду 51

Запитання: Кому стало під силу завоювати Єгипет в VI ст. до н.е. ?

Номер слайду 52

Відповідь: Персам (Камбізу ІІ)

Номер слайду 53

Етап ІІ. “Історична математика”

Номер слайду 54

Правильна відповідь - 2 бали, частково правильна – 1 бал, неправильна – 0 балів. Час виконання завдання : до ≤ 4 хв.

Номер слайду 55

Запитання: Порахуйте, скільки минуло тисячоліть від утворення єдиної держави Єгипет до нашого часу?

Номер слайду 56

Запитання: Скільки років минуло від виникнення єгипетської цивілізації до народження Ісуса Христа?

Номер слайду 57

Запитання: Порахуйте , скільки пройшло століть від завоювання Египту персами до його остаточного занепаду?

Номер слайду 58

Запитання: Скільки приблизно минуло років від утворення єдиної єгипетської держави до завоювання її персами?

Номер слайду 59

Правильні відповіді:

Номер слайду 60

Відповідь: 3000 років до н.е. + 2015 років = ~ 5000 тис. років

Номер слайду 61

Відповідь: 4000 років до н.е. + 0 рік = 4000 тис. років

Номер слайду 62

Відповідь: VI ст. – IV ст. = два століття

Номер слайду 63

Відповідь: 3000 років до н.е. – 600 років до н.е. = ~ 2400 років

Номер слайду 64

Підведення підсумків

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Алискевич Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
426
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку