Будьмо добрими людьми і не будьмо злими

Про матеріал
-Поглибити знання учнів про доброту та її вияви; -Визначити разом з дітьми правила виявлення доброти в типових життєвих ситуаціях; -Формувати установки на виконання цих правил; -Створити ситуації, за допомогою яких діти зможуть перейнятися розумінням доброти.
Перегляд файлу

                                          Заняття з елементами тренінгу:

                                «Будьмо добрими людьми і не будьмо злим»

 Мета:

-Поглибити знання учнів про доброту та її вияви;

-Визначити разом з дітьми правила виявлення доброти в типових життєвих ситуаціях;

-Формувати установки на виконання цих правил;

-Створити ситуації, за допомогою яких діти зможуть перейнятися розумінням доброти.

Матеріали: різнокольорові зірочки, скотч, ватман із правилами роботи під час заняття,

 

Час: 1 год

Вступне слово соціального педагога(мелодія «Здрастуйте всі»)

Психолог.Добрий день, рада вас знову всіх бачити! Сьогодні ми з вами на занятті навчимося бути трошки добрішими., розуміти себе та інших; дізнатися про себе та інших багато нового і цікавого. Отже, тема заняття «Будьмо добрими людьми і не будьмо злими»

Вправа « Привітання»

«Мене звати… Я най...»

 

Очікування учнів «Зоряне небо»  (Мелодія – звуки неба)

Учням пропонують записати на паперових зірочках різного кольору (залежно від настрою) свої очікування від заняття та розмістити їх на

іпровізованому небі.

-Я надіюся, що всі ваші очікування збудуться.

 

Соц.педагог.    Гра «Галявина доброти»

Вчитель. Зараз ми з вами створимо квіткову галявину. На партах у вас є пелюстки квітів різних кольорів, кожен колір відповідає певній рисі характеру. Оберіть найважливішу, на ваш погляд, рису характеру і прикріпіть до квіткових стебел.

(На квітках записано: червона квіткадоброта, жовта совість, синясмілі,вість рожева — чесність. На «галявині» з'являються переважно червоні квіти ).

Психолог . Діти, дехто з вас змінив свою думку, тому на галявині розквітли «квіти доброти», хоча інші теж мають право на існування, бо всі позитивні риси характеру надзвичайно необхідні людям.

Яку назву дамо квітучій галявині? («Галявина доброти» )

Діти, ви створили «Галявину доброти», тож нехай над нею світить «Сонце доброти».

Мультфільм про доброту (1хв.15 сек.)

Психолог. Вправа «Людина починається із доброти»

Мета:вчити дітей бути добрими, чуйними.

Діти , яку людину називають доброю?( відповіді дітей).

Правила поведінки

-Не будь жадібним! Ділися з друзями тим, що є втебе.

-Будь уважним до того, хто слабший затебе, запропонуй свою допомогу.

-Допомагай батькам, бабусям та дідусям. Вони потребують твоєї уваги.

-Не забувай запропонувати допомогу вчителеві.

-Вибачай друзям їхні помилки. Радій успіху своїх товаришів.

-Ніколи не заздри! Від заздрощів можна зробитися лихим і навіть захворіти.

Обговорення

Висновок .Отже, за допомогою цієї вправи ми з вами усвідомили, що людина повина робити лише добрі справи, її позитивні вчинки оцінять інші люди.

 

Соц.педагог.    Гра «Олівці» (Мелодія «Дружба крепка»)

Мета: навчати узгоджувати іменники і прикметники.

 Хід гри .Діти об'єднуються у дві команди. За сигналом по одному гравцеві з кожної команди біжать на протилежний бік кімнати, де знаходяться різнокольорові олівці. Кожна дитина обирає собі один олівець, називає його колір. Команда повинна розповісти, що вона може намалювати олівцем цього кольору.

Наприклад: «Олівцем червоного кольору ми можемо намалювати квітку, помідор, прапорець, яблуко.

Олівцем синього кольору ми можемо намалювати небо, річку, море, квітку». Виграє та команда, яка назвала найбільшу кількість предметів.

Обговорення

Висновок .Отже, за допомогою цієї гри, ми з вами вчимося у своєму житті використовувати лише позитиві кольори.

 

 

 

Вправа «Пошук добрих слів»

Мета: вчити дітей використовувати у своєму житті лише добрі слова

А зараз спробуємо відшукати добрі слова. Щоб знайти вихід з будь-якої ситуації

1.Оленка робила подарунок для мами. Братик побіг і частина папірців злетіла. Оленка готова була заплакати, але братик сказав чарівне слово. Яке?

Оленка посміхнулась і сказала братику...

 

2.Бабуся зшила для Катрусиної ляльки плаття, але воно виявилось малуватим Катруся засмутилася. А бабуся попросила принести ляльку і зшила інше платтч. Дівчинка була рада. Вона...

 

3.До Тані на день народження прийшли друзі. Вони вітають її, вручають подаруні Побачивши книгу, Таня засмучено відповідає: «У мене вже є така! Взявши коробі цукерок каже: «Я такі не люблю». (Як вона мала вчинити?)

 

3.Тарасові на день народження батько подарував велосипед. Хлопчик був радий . Як він міг виразити свою радість?

 

Соц.педагог. Діти, а чи чули ви про лицарів? Яку людину ми називаємо лицарем?

(Лицарем називають людину, котра здатна на подвиг заради іншої людини)

Лицар той Хто вміє дотримуватись даного слова, хто ввічливий, правдивий, хто заступається за молодших, слабших і кидається на допомогу людині, яка потрапила; в біду.

Лицар той, кого не лякає важка праця, хто уважний до своїх близьких, у кого в грудях б'ється благородне серце.

Лицарями в нашому класі є хлопчики. Це вони - захисники нашої Вітчизни. Тому батьки і вчителі плекають надію, що вони виростуть вірними, достойними синами нашої Батьківщини.

Обговорення

Висновок. За допомогою цієї вправи ми вчилися використовувати у своєму

житгі лише добрі слова. 

 

Психолог . Рефлективна вправа «Зірка мрій»

Кожен учасник підходить до плакату із зірочками, називає свої емоції після заняття,повідомляє, чи справдилися його очікування, і, якщо справдилися, дидая свою зірочку на землю. Таким чином зірка, що впала, здійснює бажання учасника.

 

Соц.педагог. Підбиття підсумків і завершення заняття.

Що сподобалося вам на сьогоднішньому занятті?

Учасники заняття по черзі кажуть побажання своєму сусідові: «Я тобі бажаю...».

Отже, за допомогою сьогоднішнього заняття ми з вами навчилися бути більш добрішими, ввічливішими . І нехай цю доброту, щиру усмішку ми з вами пронесе, через усе життя.

Пісня про добро

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку