Буклет "Формування в учнів початкових класів умінь і навичок для розвитку самостійності шляхом використання інтерактивних методів"

Про матеріал
Матеріал з досвіду роботи, відтворює мою педагогічну діяльність з учнями 2 класу в Новій українській школі.
Перегляд файлу

«Учитель — це людина, яка може зробити важкі речі легкими»

Ральф Емерсон


Державними стандартами початкової загальної освіти визначено:     «Протягом навчання у початковій школі учні повинні оволодіти ключовими компетентностями, які  передбачають їх особистісно-соціальний та  інтелектуальний розвиток, формуються на міжпредметній основі та є інтегрованим результатом предметних і міжпредметних компетенцій». Тому особливого значення набуває якісна організація навчального процесу. C:\Users\ЦЗОШ-пк\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20210223_122557.jpg

 

Інтерактивне навчання дозволяє розв'язати одразу кілька завдань: розвиває комунікативні вміння й навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатися до думки кожного.

У сучасному суспільстві джерелом знань може виступати не тільки вчитель, а й комп'ютер, телевізор, відео. Учні повинні вміти осмислювати отриману інформацію, трактувати її, застосовувати в конкретних умовах; водночас думати, розуміти суть речей, вміти висловити думку.

Використовую спочатку прості інтерактивні технології: — роботу в парах; — роботу в малих групах; — “мозковий штурм» тощо.

Досвід подібної роботи показує, що такі заняття проходять цікаво, продуктивно, знімають закомплексованість в учнів з різним рівнем навчальних досягнень. Головне, що настає розвиток творчих здібностей учнів, пізнавальних інтересів, значно зростає ефективність уроків читання, у них виникає бажання читати художню, наукову літературу, дитячі газети і журнали. C:\Users\ЦЗОШ-пк\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20210224_082156.jpg

 

Крім традиційних методів навчання, набули популярності інтерактивні методи навчання. Такі методи використовуються для тренування та розвитку творчого мислення учнів, формування в них відповідних практичних умінь та навичок. Вони стимулюють і підвищують інтерес до занять, активізують та загострюють сприймання навчального матеріалу.

Дітям подобаються нетрадиційні уроки: уроки-змагання, уроки типу КВК, театралізовані уроки, уроки з груповими формами роботи, уроки, уроки-конкурси, уроки-тренінги. C:\Users\ЦЗОШ-пк\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20210224_082839.jpg

Найголовнішим завданням на кожному уроці є активізація пізнавальної діяльності. Тому щоразу, обдумуючи урок, намагаюсь спочатку розв’язати  принципове завдання, як найдоцільніше організувати передачу нового матеріалу – повідомлення, евристична бесіда, відкриття, роздум, розв’язання проблеми, мозковий штурм, самостійна робота та ін.

З метою активізації пізнавальної діяльності, елементи  інтерактивних технологій використовую у своїй роботі. Вони мають багато переваг:

  • у роботі задіяні всі учні класу;
  • учні вчаться працювати у групі, (команді), парі;
  • формується доброзичливе ставлення до опонента;
  • кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;
  • створюється ситуація успіху;
  • за короткий час опановується багато нового матеріалу;
  • формуються навички толерантного спілкування.

У молодших школярів формуєю розгорнуту навчальна діяльність шляхом оволодіння організаційними, логіко - мовленнєвими, пізнавальними і контрольно-оцінними уміннями і навичками, особистий досвід культури поведінки в соціальному та природному оточенні, співпраці у різних видах діяльності.

C:\Users\ЦЗОШ-пк\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20210222_122511.jpg

 

Центральний ліцей

Шевченківської сільської ради

Миколаївського району

Миколаївської області

 

 

 

Формування в учнів початкових класів умінь і навичок для розвитку самостійності шляхом використання інтерактивних методів

 

C:\Users\ЦЗОШ-пк\Documents\ViberDownloads\я_fa4d9e784d45fa58.png

Гайчева Лариса Анатоліївна

Вчитель початкових класів

Спеціаліст вищої категорії

« Старший вчитель»

 

2024р.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 червня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку