Буклет "Нові ролі учителя"

Про матеріал
Буклет "Нові ролі учителя" . Можна використати на педагогічні раді, методичних об"єднаннях, семінарах.
Перегляд файлу

«Сучасний педагог – це вже не гуру – транслятор нових знань».

     Це фактично наставник, який вміє організувати процес пізнання учнів. Не просто процес навчання, а саме процес пізнання, який включає висування гіпотез.

    Учень повинен вчитися ставити запитання і проявляти свій інтерес та допитливість.

 

     Яким повинен бути сучасний вчитель?

Що для цього потрібно робити? 

         Вчитель повинен вражати своїми знаннями;

  •  Зі співчуттям ставитися до дітей, з поганим самопочуттям або які запізнилися з вагомої причини;
  •  Знати нові факти зі свого предмета;
  •  Вимагати в розумних межах знання від своїх учнів і підтримувати дисципліну;
  •  Допомагати учням з вирішенням проблем;
  •  Повинен зацікавити учня чимось незвичним. F:\images (5).jpg

 

 Підготувала     Мирослава  БРАЦЬО

 

 

Лешнівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

«Сучасний педагог – це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки»

 

C:\Users\User\Downloads\facebook_1680882802961_7050133463993873839 (1).jpg

КВІТЕНЬ  2023

 

 

 

Новатор педагог, який приносить в інтелектуальну освітню діяльність нові ідеї.

 

 

 

 

 

Ментор це той, до кого учень приходить сам, щоб дослідити якусь тему і перевірити свої гіпотези. Ментор говорить  з  точки зору практика, відділяє істину від ілюзій, конструктивні рішення, які будуть працювати від тих, які будуть неефективними і, таким чином, наблизити учня до результату.

 

 

 

 

 

 

Коучтой, хто допомагає досягти життєвої або професійної мети. Він сприймає людину такою, якою вона є насправді, а не оцінює її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тьютор – той, що індивідуально працює з інтересом дитини – виявляє освітні запити, проектує освітню  діяльність, організовує рефлексію,проектує наступні кроки в освіті.

 

 

 

 

 

 

Модератор людина, яка проводить соціологічнідослідження, ведучийфокус – групи, адміністратор форуму; той хто налагоджує комунікативну взаємодію у класі, організовує рефлексію, проектує наступні кроки в освіті.

 

 

 

 

 

 

 

 

Фасилітатор підтримує дитину  в їїнавчальній діяльності черезпедагогічну взаємодію, допомагає, надихає. Відповідає за групову динаміку та вміє цей процес зробити ефективнішим.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 квітня 2023
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку