«Сучасний педагог – це вже не гуру – транслятор нових знань».
Це фактично наставник, який вміє організувати процес пізнання учнів. Не просто процес навчання, а саме процес пізнання, який включає висування гіпотез.
Учень повинен вчитися ставити запитання і проявляти свій інтерес та допитливість.
Яким повинен бути сучасний вчитель?
Що для цього потрібно робити?
Вчитель повинен вражати своїми знаннями;
Підготувала Мирослава БРАЦЬО
Лешнівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів
«Сучасний педагог – це той, хто розкриває потенціал учнів, а не примушує їх вчити уроки»
КВІТЕНЬ 2023
Новатор – педагог, який приносить в інтелектуальну освітню діяльність нові ідеї.
Ментор – це той, до кого учень приходить сам, щоб дослідити якусь тему і перевірити свої гіпотези. Ментор говорить з точки зору практика, відділяє істину від ілюзій, конструктивні рішення, які будуть працювати від тих, які будуть неефективними і, таким чином, наблизити учня до результату.
Коуч – той, хто допомагає досягти життєвої або професійної мети. Він сприймає людину такою, якою вона є насправді, а не оцінює її.
Тьютор – той, що індивідуально працює з інтересом дитини – виявляє освітні запити, проектує освітню діяльність, організовує рефлексію,проектує наступні кроки в освіті.
Модератор – людина, яка проводить соціологічнідослідження, ведучийфокус – групи, адміністратор форуму; той хто налагоджує комунікативну взаємодію у класі, організовує рефлексію, проектує наступні кроки в освіті.
Фасилітатор – підтримує дитину в їїнавчальній діяльності черезпедагогічну взаємодію, допомагає, надихає. Відповідає за групову динаміку та вміє цей процес зробити ефективнішим.