Матеріал на допомогу молодому вчителю будь-якого фаху. Тут знайдете:
1) типи уроків;
2) види навчальної діяльності;
3) засоби навчання;
4) типи уроків;
5) технології навчання;
6) методи та прийоми навчання.
вчитися:
ТИПИ УРОКІВ
1. урок засвоєння нових знань;
2. урок формування та вдосконалення навичок і вмінь;
3. урок застосування знань, умінь і навичок;
4. урок узагальнення та систематизації знань;
5. урок контролю та корекції знань, умінь і навичок;
6. комбінований урок.
Конструктор
Технології навчання
уроку Прямого викладан-
Так званий конструк- ня;
тор уроку може мати вигляд Кооперативного навчання; плану уроку, конспекту, сцена-
рію тощо. Обов’язковими еле- Проблемного навчання; ментами конструктора уроку є
чітко сформульована мета, завдання, тип та форма проведення уроку, структурні елементи навчальної діяльності, домашнє завдання Запам’ятайте! Проектування уроку є однією з найважливіших функцій педагога, яка повинна займати значну й часову, й змістовну частину педагогічної діяльності, являти собою |
|
Особистіно зорієнтованого навчання; Розвивального навчання; Модульного навчання; Інтерактивного навчання; Розвитку критичного мислення; Інформаційні технології. |
Розрізняють такі методи навчання:
• пояснювально-ілюстративні;
• репродуктивні;
• проблемного викладу; евристичні (частково-пошукові); дослідницькі.
Це складовий компонент методу, який використовується вчителем та учнями для розв’язування часткових дидактичних завдань.
Прийоми інтерактивного навчання дозволяють організувати навчальний процес за умови активної взаємодії всіх учнів у процесі спів- чи взаємонавчання: акваріум, коло ідей, мозковий штурм, метод “прес”, мікрофон, навчаючи-учусь, ажурна пилка, ток-шоу, дискусія, навчання в командах досягнень, кооперативне взаємонавчання, командна підтримка індивідуального навчання, групове дослідження.
продуману, сплановану й, головне систематичну роботу. Педагогічне проектування в цілому сприяє постійному самоаналізу діяльності педагога, його творчому й професійному зростанню.
Обов’язковим елементом роботи над проектом уроку є його доопрацювання після проведення заняття на практиці – внесення певних коректив ”свіжими слідами”, виправлення методичних помилок, усунення проблемних ситуацій тощо.
Методи навчання
Сайт: zosh38.at.ua