Буклет " Урок- як основна форма освітньої діяльності"

Про матеріал

Матеріал на допомогу молодому вчителю будь-якого фаху. Тут знайдете:

1) типи уроків;

2) види навчальної діяльності;

3) засоби навчання;

4) типи уроків;

5) технології навчання;

6) методи та прийоми навчання.

Перегляд файлу

вчитися:


ТИПИ УРОКІВ

1.             урок засвоєння нових  знань;

2.             урок формування та вдосконалення навичок і вмінь;

3.             урок застосування знань, умінь і навичок;

4.             урок узагальнення та систематизації знань; 

5.             урок контролю та корекції знань, умінь і навичок;

6.             комбінований урок.

Конструктор

Технології навчання

                   уроку                                                              Прямого викладан-

                Так званий конструк-                                                                                       ня;

тор уроку може мати вигляд                          Кооперативного навчання; плану уроку, конспекту, сцена-

рію тощо. Обов’язковими еле- Проблемного навчання; ментами конструктора уроку є

чітко сформульована мета, завдання, тип та форма проведення уроку, структурні елементи навчальної діяльності, домашнє завдання

Запам’ятайте!

Проектування уроку є однією з найважливіших

функцій педагога, яка повинна займати значну й часову, й змістовну частину педагогічної діяльності, являти собою

Особистіно зорієнтованого навчання;

Розвивального навчання;

Модульного навчання;

Інтерактивного навчання;

Розвитку критичного мислення; Інформаційні технології.

Розрізняють такі методи навчання:

           пояснювально-ілюстративні;

           репродуктивні;

           проблемного викладу;     евристичні (частково-пошукові);              дослідницькі.

Прийоми  навчання

Це складовий компонент методу, який використовується вчителем та учнями для розв’язування часткових дидактичних завдань.

Прийоми інтерактивного навчання дозволяють організувати навчальний процес за умови активної взаємодії всіх учнів у процесі спів- чи взаємонавчання: акваріум, коло ідей, мозковий штурм, метод “прес”, мікрофон, навчаючи-учусь, ажурна пилка, ток-шоу, дискусія, навчання в командах досягнень, кооперативне взаємонавчання, командна підтримка індивідуального навчання, групове дослідження.


продуману, сплановану й,  головне систематичну роботу. Педагогічне проектування в цілому сприяє постійному самоаналізу діяльності педагога, його творчому й професійному зростанню. 

Обов’язковим елементом роботи над проектом уроку є його доопрацювання після проведення заняття на практиці – внесення певних коректив ”свіжими слідами”, виправлення методичних помилок, усунення  проблемних ситуацій тощо.  

Методи навчання


Це способи діяльності, що застосовуються вчителем та учнями в їх спільній роботі, спрямованій на здобуття останніми знань, умінь і навичок (основний спосіб досягнення певної дидактичної мети).


 

Сайт: zosh38.at.ua

pdf
Додано
29 червня 2018
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку