Буклет з метою психологічної підготовки учасників до участі в олімпіаді

Про матеріал
Буклет містить конкретні рекомендації психолога для учасників олімпіади, які допоможуть у підготовці, успішній участі.
Перегляд файлу

Рекомендації психолога:

 

  • Перш ніж почати підготовку до олімпіади, варто обладнати місце для занять: забрати зайві речі, зручно розташувати потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці.

 

  • Психологи вважають, що добре ввести в такий інтер’єр для занять жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Досить якоїсь картинки в таких тонах, що можна зробити й самому, використовуючи, наприклад, техніку колажу. Приступаючи до підготовки до олімпіади, корисно скласти план. Для початку добре визначити, хто ви – «сова» чи «жайворонок», і в залежності від цього максимально завантажити ранкові або, напроти, вечірні години.

 

  • Складаючи план на кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні будете повторювати. Не взагалі: «Небагато позаймаюсь», а що саме сьогодні будете учити, які саме розділи якого предмета. Звичайно, добре починати – поки не втомилися, поки свіжа голова – із самого важкого, з того розділу, що важчий за все.
  • Якщо важко, тоді краще почати з того матеріалу, що знаєте краще, з того, що вам найбільше цікавий і приємний.
  • Обов’язково варто чергувати роботу та відпочинок, скажімо, 40 хв. занять, потім 10 хв. – перерва. Можна в цей час вимити посуд, полити квіти, зробити зарядку. Готуючись до олімпіади, не треба прагнути до того, щоб прочитати і запам’ятати напам’ять увесь підручник. Корисно повторювати матеріал з питань. Прочитавши питання, спочатку згадаєте й обов’язково коротко запишіть усе, що ви знаєте із цього питання, і лише потім перевірте себе за підручником. Особливу увагу зверніть на підзаголовки чи глави параграфа підручника, на правила і виділений текст. Перевірте правильність дат, основних фактів.

Ніжинська ЗОШ I-III ст. № 7

 

 

 

 

Рекомендації учням для успішної підготовки до олімпіади

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

практичний психолог

Рижкова Л.Є.

 

 

Ніжин – 2018 р.

Тільки після цього уважно, повільно прочитайте підручник, виділяючи головні думки, - це опорні пункти відповіді. Наприкінці підготовки варто перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову коротко запишіть плани всіх питань, які були пророблені в цей день.

 

 

 

«Як краще підготуватися до олімпіади?»

Раціональні прийоми                  запамятовування:

Мала мнемотехніка.

 

  1. Запам’ятовування відбувається не за один раз, значну роль відіграє повторення.
  2. Чергувати сприйняття та відтворення.
  3. Сенсорна (почуттєва опора) – допоміжні прийоми:
  • вузлики на память;
  • підкреслення;
  • асоціювання із предметами.
  1. Зумовлювання, яке може бути:
  • ситуативним (учить у тих самих умовах);
  • ритмічним (учить у тому самому темпі);
  • Емоційним (під музику).
  1. Емоційне налаштування на роботу (продуктивність пам’яті зростає).
  2. Вербалізація образів (проказування, порівняння).

 

Правила збереження знань:

 

  1. Виділіть те, що потрібно запам’ятати.
  2. Облиште сторонні думки, зосередьтеся на тому, що необхідно зрозуміти.
  3. Виділіть в об’єктах головне та другорядне, знайдіть зв’язки між об’єктами, використайте мнемотехніку.
  4. У складному матеріалі обов’язково виділіть значеннєві віхи.
  5. Враховуйте свій тип пам’яті.
  6. Систематично повторюйте та відтворюйте матеріал, який запам’ятали.

 

 

     Адреса школи:

     м.Ніжин

Чернігівської обл.

Вул. Гоголя, 15;

 

тел.(04631) 2-31-62

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
31 березня 2019
Переглядів
735
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку