Буковина-край де варто жити

Про матеріал
Розробка виховного заходу для 1 класу на тему: "Буковина-край де варто жити"
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Буковина – край, де варто жити»

 

 

 

                                                                    Розробила:

вчитель початкових класів:

Юркевич Наталія Віталіївна

     Навчальний заклад:

ЗОШ I-III ст.№1

 

 

1 клас

Тема. Буковина – край, де варто жити.

Мета: Вчити учнів з повагою ставитися до рідної землі; розширювати знання учнів про Буковину як культурний осередок української держави, розвивати усне мовлення та логічне мислення школярів; виховувати почуття гордості за свій рідний край.

Тип уроку. Уявна подорож у країну Сонячних Зайчиків.

      Обладнання: ілюстрації визначних місць Буковини, визначних людей Буковини.

 

Хід уроку

  1. Організація класу

1.1. Привітання

Доброго ранку,доброго дня,

Бажаєте ви, і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня,

Усмішки даруєм і добрі слова.

      3. Робота над темою уроку

 3.1.Бесіда про рідний край

- Скажіть будь ласка де знаходиться наш клас? ( У школі)

  • А у якому місті знаходиться наша школа?(Чернівці)
  • А як називається наша країна, у якій ми живемо? (Україна)

Це велика держава. Щоб перейти її із заходу на схід, то треба йти 90 днів і кожного дня долати по 30 кілометрів. Ми у  3 - 4 класах більше дізнаємось про нашу велику державу.

  • Як називається мальовничий край, у якому ми з вами живемо? ( Буковина)
  • Свою назву Буковина одержала від обширних букових лісів, що покривали значну частину її території ( вчитель демонстує ілюстрації)

Описание: http://www.naturalist.if.ua/wp-content/fagus-gorny-krym_com.jpg              Описание: http://www.naturalist.if.ua/wp-content/Beech-forest-http_www_flickr_com_files.jpg        Описание: http://www.lesovod.org.ua/sites/default/files/images/http_www_eol_org.jpg

 

 

  • А хто знає, чим відома Буковина?  А вам допоможуть наші гості – Тарасик і Марійка.

            
  • Погляньте на них. На що ви відразу звернули увагу? ( вони одягнуті у вишиті костюми)
  • Чим їхні костюми відрізняються від ваших?
  • Отже, перше, чим відома Буковина – це народне вбрання.
  • Погляньте, що носили колись дівчатка на голові?
  • А хлопчики?
    1.        Лист від Сонячних Зайчиків.

Сьогодні вранці під дверима нашого класу я знайшла лист. Давайте прочитаємо його?

Було це давно-давно, коли Святий Миколай роздавав подарунки. Одним він дав багато золота, другим великі родовища, третім родючі землі... І коли все роздав, то побачив у кутку дуже гарну, надзвичайної вроди, але дуже бідну в полатаній одежі дівчину, яка стояла у кутку і гірко плакала. Він підійшов до неї і запитав: "Дівчино, чому ти плачеш?". "Я плачу тому, Святий Миколаю, що ти всім дав подарунки, а мені нічого", – сказала дівчина. "А хто ти, дівчино?", – запитав Святий Миколай. "Я – Буковина", – відповіла дівчина. Святий Миколай подумав і каже: "Справді, я вже все всім роздав, але у мене ще залишились – краса і пісня, я й дарую тобі дівчино їх назавжди.»

З тих пір наша славна Україна вважається найкрасивішою і найспівучішою країною світу. Ми пишаємося тим, що ми – українці.

  • Отже, діти, чим це славиться наша Буковина? Так, піснею.
    1.        Музична пауза

Я пропоную вам прослухати пісню відомого буковинського композитора Володимира Івасюка « Я піду в далекі гори». Слухаючи пісню вчитель ставить завдання: подумати чим ще відома Буковина? (під час звучання пісні, учні стають біля парт і показують пісню рухами, повторюючи за вчителем)

Отже, діти, хто здогадався, чим ще відома Буковина? (своєю природою - горами).

  1.        Розучування вірша з дошки.

Україна! Рідний край!

Поле, річка, синій гай.

Любо стежкою іти,

Тут живемо я і ти.

  • Діти, а хто вже вміє читати і допоможе нам прочитати вірш?

Один учень читає, решта слухають. Потім розучують разом вірш (повторюють за вчителем хлопчики, потім дівчатка та іншими методами).

  1.        Бесіда з елементами розповіді про Чернівці.

Яке місто є столицею Буковини? ( Чернівці)

Описание: http://www.karfagen.com.ua/tour/_data/photos/g17ph105.jpg      Описание: http://chernivtsi.com.ua/upload-files/___.jpg   Описание: Театральна площа
 

Описание: Пам       Описание: Будинок-корабель на розгалуженні вулиць Головна та Ш. Алейхема    Описание: вул. О. Кобилянської

Вчитель демонструє фотографії « Визначні місця Чернівців»

Погляньте на фотографії. Де ви вже встигли побувати?

Чернівецький національний університет відомий на весь світ. Тут навчаються студенти з різних країн.

Кафедральний собор Cвятої Параскеви. Перша православна мурована церква в м. Чернівці. Це церква, в якій місцеві русини вперше проголосили себе українцями.

 Театральна площа - одна з найгарніших в м. Чернівці. Головна споруда на площі - Чернівецький обласний український музично-драматичний театр ім. О. Кобилянської одна з багатьох визначних  пам'яток міста. На театральній площі розміщується алея зірок, на честь відомих  виконавців  української та російської естради.

Пам'ятник українському письменнику Тарасу Шевченко був встановлений на центральній площі Чернівців на честь десятої річниці незалежності України.

Вулиця Ольги Кобилянської - єдина пішохідна вулиця в м. Чернівці. На цій вулиці розташований краєзнавчий музей.

Фізхвилинка

  1.        Гра  «Юні  дизайнери»

     А  зараз  вам  треба спробувати  себе  в  ролі  дизайнерів, людей , які  прикрашають, оздоблюють,  створюють  красу. Перед вами листочки паперу. Намалюйте на них те, чим ви б прикрасили наш рідний край, щоб всім хотілося сюди приїжджати.

Самостійна  робота  учнів  під  музичний  супровід ( звуки дзюрчання струмка, співу птахів … )

 

 

  1. Підсумок уроку.

 

Давайте пригадаємо чим відома Буковина? Чому тут хочеться жити?

  • Мальовнича природа,
  • Букові ліси,
  • Український одяг,
  • Пісня
  • Гостинні люди тощо.

Діти, а що ми повинні робити для того, щоб наша Батьківщина залишалася такою ж красивою як вона є?

  1.        Вправа на визначення емоційного стану учнів « Повітряні кульки»

Чи сподобалася вам наша країна Сонячних Зайчиків? Який настрій у вас наприкінці уроку? 

 

 

Підійдіть до нашого екрану настрою і позначте свій настрій. Я бажаю вам, щоб цей гарний настрій був у вас кожного дня.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я у світі, Виховна робота
Додано
19 лютого
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку