Букви Цц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія.

Про матеріал
Українська мова . Розробка уроку. Тема: Буки Цц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія.
Перегляд файлу

Тема: Букви Цц.  Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія.

Мета:  Познайомити учнів з новим текстом; навчити правильно та виразно читати вголос ; визначати тему і головну думку в тексті; Навчити писати букви Цц.  Розвивати словниковий запас , пам’ять, вміння висловлювати власну думку.  Виховувати любов до читання, вміння вести дискусію.

Обладнання:  конструктор LEGO, Буквар, зошит.

    Хід  уроку

І.  Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  1.  Робота  над віршем.  Гра «Упіймай звук»

 

Цілий день цукерки хрума

Неслухняний цей Тарас

Про цибулю як подума –

Сльози котяться ураз.

 

  1. Робота над словами.

 

.ирк   ране.ь

.укор   пале.ь

.укерка   оліве.ь

 

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Робота за підручником (с.36)

Робота за малюнком.

  • Чим ласують кіт та миша? (Цукеркою та цукром).

Звуко-буквений аналіз слова «цукор»

*Завдання 1.  Читання слів.

-Прочитайте слова.

-Прочитайте слова, що містять два склади.

-Прочитайте слова, що містять три склади.

-Знайдіть слова – підписи до малюнків.

-Відшукайте слово до схеми.

*Завдання 2.  Творче завдання.  Добирання слів.

*Завдання 3.  Робота над текстом.

Вправа «Передбачення» за заголовком.

Читання  вчителем.

Читання учнями.

 

  1. Робота в зошиті (с.24).  Письмо букв ,  складів, речення.

 

Фізкультхвилинка.

 

  1.  Дискусія.

 

  • Який чай любите ви?
  • Визначте свою думку за шкалою.
  • Які солодощі люблять діти?
  • Дійсно, цукерки – це ті солодощі, які люблять діти і дорослі?
  • Якої форми бувають цукерки?

 

Учні працюють у зошитах.

  1. Підготовчі вправи до написання літери «це».

-Зіставмо малу букву ц друковану і рукописну.

-Що у них  спільного?

-А що відмінного?

-Обведіть літеру «це» по пунктирах.

 

  1. Написання малої літери «ц» (с.24)

-Сьогодні ми навчимося писати малу літеру ц.

 

  1. Письмо складів.

 

Фізкультхвилинка.

 

  1. Написання слів :  киця, лисиця.

 

4.  Робота з конструктором LEGO.

Діти працюють на килимку.  Розкладають цеглинки і будують цукорницю.  Використовуючи олівці, фломастери, фарби, домальовують до цеглинок різні деталі.

 

ІІІ.  Заключна частина.  Рефлексія.

Зворотний зв’язок.  Вправа «Відкритий мікрофон»

-Чи  сподобався вам сьогоднішній урок?

Ви всі старанно виконували завдання.  Молодці!

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
1264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку