Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис.

Про матеріал
Розробка уроку на тему: "Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис" за підручником І. Большакова.
Перегляд файлу

Тема. Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис.

 

Очікувані результати навчання: читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні та літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; визначає графічні елементи тексту, досліджує зв’язок між ними; пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; збагачує власний словниковий запас; аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);  записує окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; обирає букви на позначення звуків на письмі, ураховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] у різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; використовує голос і мову тіла ( міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів тексту; пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами; малює або добирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить (наприклад, персонажів казок, тощо).

 

Обладнання:  мультимедійний комплект, конструктор LEGO,

Хід уроку

І. МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Забезпечення емоційної готовності до уроку.

Вушка прислухайтесь,

Очки – придивляйтесь,

Носик – глибше дихай,

Ротик – посміхнись.

Спинки розправляйтесь,

Ручки піднімайтесь,

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!

 

2. Актуалізація суб’єктного досвіду.

Гра «Допиши букву і слова».

- Вчора я написала букви і слова, а Мишка-шкряботушка прийшла і погризла літери і букви. Давайте їх відновимо.

Гра «Із слів склади слово»

- А щоб легше вам було скласти слова, я зачитаю загадки.

У савані проживає,
Чорно-білі смужки має.
І весела, і пригожа,
На конячку нашу схожа.
(Зебра)

Збитих вершків хмари…
Швидше рекламу в ефір!
Смаком підкорює світ
Пухнастий солодкий … (зефір)

 

Їхала пані в білому вбранні,
Як посипалось убрання –
Всю землю вкрило.
(Зима)

- На яку букву починаються всі ці слова?

 

ІІ. ЕТАП ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ

  1. Повідомлення теми уроку. Визначення очікуваних результатів.
  • Тема нашого уроку: «Написання маленької букви «з». Лічилка. Опис.» Давайте поставимо завдання, які ми повинні виконати протягом уроку.

ІІІ. ЕТАП ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ.

  1. Засвоєння теорії.

«Виділення слів зі звуком з»

  • Я вам зачитаю вірш, а ви повинні викласти стільки цеглинок лего, скільки слів ви почуєте зі звуком з.

З – напевно знаю я –

Вдвоє скручена змія.

На осоння вуж повзе.

Вигнувсь він, мов буква З.

 

  • Давайте пригадаємо який звук з? (приголосний, твердий або м’який, на письмі позначається буквою з).

«Складання з картинок слово»

  • А зараз подивіться на картинки. Давайте спробуємо скласти слово. Нам потрібно виділити в кожному слові на яку букву воно починається. Записати так до кожного малюнку і утвориться слово

Слово – заєць.

Картинки: зебра, акула, єнот, цирк.

  • Давайте складемо звукову модель до слова заєць.

Фізкультхвилинка про зайця

«Цікава інформація про зайця»

 

«Робота за малюнком»

  • Розгляньте уважно малюнок.
  • Хто зображений на малюнку?
  • Що роблять тваринки?
  • Яка це пора року?
  • Який настрій у тваринок?

«Читання слів»

  • Давайте зачитаємо  слова з вправи 1.
  • Прочитайте слова, які відповідають на питання Що? Який?
  • Відшукайте слова підписи до малюнків.
  • Ви бачите, що слово однаково пишеться, але має різне значення.

ЗамОк

  • Означає пристрій для замикання дверей у приміщенні, застібка в намисті браслета, металева або пластмасова застібка для одягу, папок, портфелів.

ЗАмок

Коли король, принцеса і маркіз під’їхали до замку, Кіт сказав: “Прошу ласкаво, ваша величносте, у замок маркіза Карабаса!” Маркізе подав руку молодій принцесі, і вони пішли слідом за королем.

  • Відгадайте, з якої казки цей уривок.

ЗАмок- укріплене житло, оточене високим кам'яним муром з кількома вежами.

«Читання лічилки»

  • Чи знаєте ви, що таке лічилка?

Лічилка — невеликий віршований твір, зазвичай дитячий, яким визначається роль і місце у колективній грі кожного учасника. Лічилка промовляється по складах.   

 

  • Читання лічилки вчителем.

 

  • Швидше читання вчителем.

 

  • Читання технікою «Земля-небо»

Фізкультхвилинка лічилкою

  1. Виконання практичних завдань.

Читання лічилок учнями

Написання літери з.

Поширення речення зі словом «зайчик»

Дописування другого рядка літери.

Робота в групах «Малювання зайчика разом»

 

IV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП.

  1. Рефлексія

«Кубик Блума»

  1. Оцінювання

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Суханова Валентина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 листопада 2022
Переглядів
716
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку