Тема. Букви Н і н. Письмо великої букви Н. Текст. Передбачення.
Очікувані результати навчання: читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні та літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; розповідає про власні почуття та ємоції від прослуханого та побаченого; фантазує на основі прочитаного; визначає тему і головну думку в тексті; розрізняє головне і другорядне в тексті; записує окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; обирає букви на позначення звуків на письмі, ураховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] у різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
Обладнання: мультимедійний комплект, конструктор LEGO,
Хід уроку
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
Сова, парта, носоріг, ніч, квітка, сон, ножиці, книга.
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ.
IV. СПРИЙМАННЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.
Здивувалась дітвора:
„Це тварина чи гора?
Як же їсть він, як він п’є?”
А для цього хобот є! (Слон)
Хобот - довгий придаток голови, наявний у деяких тварин, з яких найкраще відомий хобот слона.
Хап – вигук, що означає, що хтось когось схопив.
Слон - великий, хобот, Африка, сірий, тварина, цирк, зоопарк, іграшка.
Летить над світом чорна птиця.
Усім на світі добре спиться. (Ніч)
Сонця й зірок це хатка-дім,
Місяць теж живе на нім.
У людей завжди потреба
Дотягнутися до…
(Неба)
V. ПІДСУМОК УРОКУ
1. Вправа « Долонька успіху».
2. Вправа «Конвертик»
Зелений – якщо все вдалося.
Жовтий – якщо були помилки.
Червоний – якщо нічого не вдалося.