Чек- лист Литвиненко Світлани
"Чи компетентний я читач?"
розуміти зміст твору (значення окремих, фраз,слів, речень, усього тексту), відокремлювати ключові слова, фрази;
уявляти прочитане; визначати тему твору, його жанрові й композиційні особливості; знаходити в тексті потрібну (первинну, вторинну, найважливішу, надлишкову) інформацію;
"бачити" автора, розкривати авторський смисл (ідею); визначати порушені проблеми, висловлювати ставлення до зображеного, зокрема до героя;
розуміти героїв (співпереживати їм, пояснювати їхні почуття, переживання, дії тощо);
оперувати літературознавчими термінами;
інтерпретувати прочитане;
визначати власні смисли, з’ясовувати значення прочитаного для особистісного і читацького розвитку;
вести діалог із текстом (автором, героями): ставити запитання, передбачати розвиток подій ,тощо .
Создано с помощью онлайн сервиса Чек-лист | Эксперт: https://checklists.expert