Індивідуальний освітній маршрут за повістю-притчею Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»

Про матеріал
Дана розробка допоможе учням 8 класу самостійно освоїти тему під час дистанційного навчання. Індивідуальний освітній маршрут за повістю-притчею Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» містить 9 різнорівневих видів завдань (у тому числі і творчого характеру).Учням пропонується виконати ці завдання і висловити своє ставлення до кожного з них. Бажаю успіху!
Перегляд файлу

Індивідуальний  освітній  маршрут    за  повістю-притчею  Річарда  Баха «Чайка Джонатан  Лівінгстон»

Дорогий  восьмикласнику!

Кожен із нас, мабуть, часто замислюється над запитанням «Для чого я живу?», «У чому сенс життя?», і кожен може дати відповідь, але яку? «Заробити грошей, знайти гарну роботу», – скажете ви. А що для цього потрібно? Як знайти відповідь? Тому за допомогою звернімося до американського письменника-екзистенціаліста Річарда Баха та його повісті-притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон».

Бажаю тобі успіху!

Пропоную тобі виконати різні види завдань і висловити своє ставлення до кожного з них.

Варіант 1

Завдання 1. Виконуємо біографічне дослідження. Ознайомившись  з  життєписом Річарда  Баха,  доведи  ,яким  чином  захоплення  всього  його  життя  (був  пілотом)  вплинуло  на його  творчість?

_____________________________________________________________________________________­­­­ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________

 

Завдання 2. Вивчаємо нові літературознавчі терміни. Письменник творив у літературному стилі екзистенціалізм. Дай визначення цьому  напрямку та його основним ознакам. «Чайка Джонатан Лівінгстон» - фентезі. Що це  таке?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 3. Працюємо з художнім текстом. Прочитай уважно притчу, а потім переглянь відеоролик «Чайки і море». Які асоціації в  тебе виникли щодо прочитаного та переглянутого? Знайди щось спільне або відмінне.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 4. Учимося аналізувати образ головного героя. Розглянь схему і охарактеризуй Джонатана, дібравши цитати з тексту.

_____________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Сайко Чайка ЛІвінгстон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 5. Аналізуємо та обмірковуємо. Пригадайте вислів мудрого Лиса із твору «Маленький принц» А. де Сент-Екзюпері: «Добре бачить тільки серце. Найголовнішого очима не побачиш». Що мається на увазі? Чи  був передбачуваним фінал повісті-притчі? Як ви думаєте, що сталося з Джонатаном?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сайко Чайка ЛІвінгстонЗавдання 6. Розгляньте ілюстрацію. Що можна сказати про політ чайки?  Про що це свідчить?

 

 

 

Завдання 7. Робимо висновок. Отже, який же шлях пройшов Джонатан до пізнання? (Робота з рис.  «Шлях Джонатана до пізнання»)

Сайко Чайка ЛІвінгстон

 

 

 

Завдання 8.Учись  відстоювати  свою  точку  зору.

Дійсно, у кожному із нас живе Чайка Джонатан Лівінгстон, тільки потрібно навчитися бачити справжню людину і в кожній із них допомогти розгледіти її в собі. Джонатан – це символ безкінечних можливостей того, хто вміє мріяти, вірити в досконалість, любити життя. І тоді людина здатна пізнати добро, любов, і знайти свій сенс життя . Велика Чайка = Справжня Людина.

Чи можеш  ти  дати відповідь  на  питання  «У чому сенс життя?».

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 9.Мислимо  креативно.

Напиши есе «Жити – це не означає дихати, це значить … діяти». Ж.-Ж. Руссо.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Любий восьмикласнику! Сподіваюсь, що ти впорався з виконанням усіх моїх завдань і отримав задоволення. Поділись зі мною своїми враженнями.

 

docx
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку