Чек-лист (check-list) - це такий контрольний список справ або завдань, який потрібно виконати або перевірити. Склавши його, Ви зможете відзначити галочками те, що ВЖЕ виконано. Також відразу побачити, що саме ЩЕ залишилося зробити.
Я своїм одинадцятикласникам раджу для підготовки до ДПА та ЗНО використовувати чек-листи
https://www.iznotest.info/matematika-2/
Чек-лист підготовки до ДПА та ЗНО з математики 2019
https://www.iznotest.info/matematika-2/
Чек-лист підготовки до ДПА та ЗНО з математики
2020
|
|||||
Січень □ Аксіоми стереометрії. Паралельність прямих і площин у просторі. Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Відстані і кути у просторі (тест ІІ- 21, 22) □ Іррацiональнi рівняння (тест І- 22) □ Тригонометричні рівняння (тест ІІ- 20)
|
Лютий □ Многокутники та їх властивості Правильні многокутники та їх властивості (тест ІІ- 17) □ Системи рівнянь (тест І- 13, 14) □ Циліндри та їх властивості. Конуси та їх властивості. Кулі (сфери) та їх властивості. Площі поверхонь і об’єми тіл обертання (тест ІІ- 27, 28, 29, 30) □ Декартові координати у просторі. Вектори у просторі (тест ІІ- 31,32)
|
||||
Березень □ Первісна, невизначений і визначений інтеграли. Застосування визначеного інтеграла (тест І- 27, 28) □ Многогранники. Призми, їх види і властивості. Піраміди, їх види та властивості. (тест ІІ- 23, 24) □ Початки теорії ймовірності. Вступ до статистики (тест І- 31, 32) □ Площі поверхні та об’єм многогранників. (тест ІІ- 25) □ Пробне ЗНО (Тренувальний тест у форматі ЗНО!)
|
Квітень, травень □ Розв’язування завдань з вибором однієї правильної відповіді (тести) □ Розв’язування завдань на встановлення відповідності ( «логічні пари» ) □ Розв’язування завдань відкритої форми з короткою відповіддю (структурованих і неструктурованих) □ Розв’язування завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю
|
При підготовці до тестування зверніть увагу на програму ЗНО з математики, відповідно до якої розроблено зміст тесту. Завдання ЗНО з математики полягає у тому, щоб оцінити знання та вміння учасників тестування:
• будувати математичні моделі реальних об'єктів, процесів i явищ та досліджувати ці моделі засобами математики;
• виконувати математичні розрахунки (виконувати дії з числами, поданими в різних формах, дії з відсотками, складати та розв'язувати задачі на пропорції, наближені обчислення тощо);
• виконувати перетворення виразів (розуміти змicтове значення кожного елемента виразу, знаходити допустимі значення змінних, знаходити числові значення виразів при заданих значеннях змінних тощо);
• будувати й аналізувати графіки найпростіших функціональних залежностей, досліджувати їxні властивості;
• розв'язувати рівняння, нepiвності та їх системи, розв'язувати текстові задачі за допомогою рівнянь, нерівностей та їxнix систем;
• знаходити на рисунках геометричні фігури та встановлювати їxнi властивості;
• знаходити кiлькicнi характеристики геометричних фiгур (довжини, величини кyтiв, площі, об'єми);
• розв'язувати найпростiшi комбiнаторнi задачі та обчислювати ймовiрностi випадкових подій;
• аналізувати iнформацiю, що подана в графiчнiй, табличній, текстовій та інших формах.