Чек-лист підготовки до ДПА та ЗНО з математики

Про матеріал

Чек-лист (check-list) - це такий контрольний список справ або завдань, який потрібно виконати або перевірити. Склавши його, Ви зможете відзначити галочками те, що ВЖЕ виконано. Також відразу побачити, що саме ЩЕ залишилося зробити.

Я своїм одинадцятикласникам раджу для підготовки до ДПА та ЗНО використовувати чек-листи

Перегляд файлу

 

https://www.iznotest.info/matematika-2/

 

Чек-лист підготовки до ДПА та ЗНО з математики

2019

Вересень

Обчислення. Арифметичні задачі (тест І - 1,2,3,4)

 

Відсотки. Задачі на відсотки (тест І-5)

Декартові координати на площині. Вектори на площині (тест ІІ-19, 20)

Цілі вирази. Цілі рівняння (тест І- 6, 7, 8)

 

Жовтень

Найпростіші геометричні фігури на площині (тест ІІ- 1, 2, 3)

  Дробово-раціональні вирази. Раціональні рівняння (тест І - 9)

 Трикутники та їх види                                          (тест ІІ- 4, 5, 6,7, 10, 13)

Ірраціональні вирази. Ірраціональні рівняння (тест І- 10, 21)

Цілі нерівності. Раціональні нерівності (тест І- 15)

 

 

 

Листопад

Числові послідовності. Арифметична та геометрична прогресії (тест І- 16)

 Чотирикутники (тест ІІ- 14, 15, 16)

Елементарні функції та їх  властивості. Побудова графіків функцій методом геометричних перетворень                                      (тест І- 12, 13,14)

 Похідна функції, її геометричний та механічний зміст. Застосування похідної для дослідження функції (тест І- 25, 26)

 

Грудень

  Тригонометричні вирази. Тригонометричні рівняння (тест І- 17, 18, 20)

 Коло і круг, їх елементи (тест ІІ- 8, 9, 10)

 Логарифмічні та показникові вирази.  Логарифмічні та показникові рівняння та нерівності  (тест І – 23, 24)

 Логарифмічні та показникові вирази.  Логарифмічні та показникові рівняння та нерівності  (тест І – 23, 24)

 

 

https://www.iznotest.info/matematika-2/

 

Чек-лист підготовки до ДПА та ЗНО з математики

 

2020

 

Січень

Аксіоми стереометрії. Паралельність прямих і площин у просторі. Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Відстані і кути у просторі                         (тест ІІ- 21, 22)

Іррацiональнi рівняння (тест І- 22)

    Тригонометричні рівняння  (тест ІІ- 20)

 

 

Лютий

Многокутники та їх властивості

Правильні многокутники та їх властивості (тест ІІ- 17)

Системи рівнянь (тест І- 13, 14)

Циліндри та їх властивості. Конуси та їх властивості. Кулі (сфери) та їх властивості. Площі поверхонь і об’єми тіл обертання (тест ІІ- 27, 28, 29, 30)

Декартові координати у просторі. Вектори у просторі (тест ІІ- 31,32)

 

 

Березень

Первісна, невизначений і визначений інтеграли. Застосування визначеного інтеграла (тест І- 27, 28)

Многогранники. Призми, їх види і властивості. Піраміди, їх види та властивості. (тест ІІ- 23, 24)

Початки теорії ймовірності. Вступ до статистики (тест І- 31, 32)

Площі поверхні та об’єм многогранників. (тест ІІ- 25)

Пробне ЗНО                                         (Тренувальний тест у форматі ЗНО!)

 

 

 

Квітень, травень

  Розв’язування завдань з вибором однієї правильної відповіді (тести)

Розв’язування завдань на встановлення відповідності                       ( «логічні пари» )

Розв’язування завдань відкритої форми з короткою відповіддю (структурованих і неструктурованих)                                                      Розв’язування завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю

 

 

 

 

При підготовці до тестування зверніть увагу на програму ЗНО  з математики, відповідно до якої розроблено зміст тесту. Завдання ЗНО з математики полягає у тому, щоб оцінити знання та вміння учасників тестування:

 

 будувати математичні моделі реальних об'єктів, процесів i явищ та досліджувати ці моделі засобами математики;

 

 виконувати математичні розрахунки (виконувати дії з числами, поданими в різних формах, дії з відсотками, складати та розв'язувати задачі на пропорції, наближені обчислення тощо);

 

 виконувати перетворення виразів (розуміти змicтове значення кожного елемента виразу, знаходити допустимі значення змінних, знаходити числові значення виразів при заданих значеннях змінних тощо);

 

 будувати й аналізувати графіки найпростіших функціональних залежностей, досліджувати їxні властивості;

 

 розв'язувати рівняння, нepiвності та їх системи, розв'язувати текстові задачі за допомогою рівнянь, нерівностей та їxнix систем;

 

 знаходити на рисунках геометричні фігури та встановлювати їxнi властивості;

 

 знаходити кiлькicнi характеристики геометричних фiгур (довжини, величини кyтiв, площі, об'єми);

 

 розв'язувати найпростiшi комбiнаторнi задачі та обчислювати ймовiрностi випадкових подій;

 

 аналізувати iнформацiю, що подана в графiчнiй, табличній, текстовій та інших формах.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ch Yaryna
    Чек-лист чудовий) Саме те, що я шукала Спасибі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
7633
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку