Чек-лист "Створення гри "Пінг-понг" в програмі Scratch"

Про матеріал
Чек-лист розробки класичної гри "Пінг-понг" засобами програми Scratch. Покроково розписано дії створення гри.
Перегляд файлу

Гра «Пінг-понг»

 

Завдання.  Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.

Крок 1. Створюємо об’єкти для гри у графічному редакторі Scratch:

1-й об’єкт– платформа

2-й об’єкт – м’яч

Крок 2. Оформлюємо сцену.

Кольори для спрайтів та сцени можете обрати самостійно на свій смак.

Крок 3. Створюємо скрипт 1 для кульки.

Результат: Кулька літає і відбивається від меж.

 

Створюємо скрипт 2 для кульки.

Результат: Кулька відбивається від платформи.

 

Створюємо скрипт 3 для кульки.

Результат: Якщо доторкається підлоги – гра закінчується.

 

Крок 4. Створюємо скрипт  для платформи.

Крок 5. Вводимо змінну – Очки. (Блок Змінні)

 

Крок 6. Додаємо до скрипта деякі команди змінних:

 

 

До

 Після    

 

Крок 7. Тепер зробимо так, щоб наші очки з’являлись після того, як гра зупиниться.

docx
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
2944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку