Гра «Пінг-понг»
Завдання. Створити класичну версію комп’ютерної гри пінг-понг.
Крок 1. Створюємо об’єкти для гри у графічному редакторі Scratch:
1-й об’єкт– платформа
2-й об’єкт – м’яч
Крок 2. Оформлюємо сцену.
Кольори для спрайтів та сцени можете обрати самостійно на свій смак.
Крок 3. Створюємо скрипт 1 для кульки.
Результат: Кулька літає і відбивається від меж.
Створюємо скрипт 2 для кульки.
Результат: Кулька відбивається від платформи.
Створюємо скрипт 3 для кульки.
Результат: Якщо доторкається підлоги – гра закінчується.
Крок 4. Створюємо скрипт для платформи.
Крок 5. Вводимо змінну – Очки. (Блок Змінні)
Крок 6. Додаємо до скрипта деякі команди змінних:
До
Після
Крок 7. Тепер зробимо так, щоб наші очки з’являлись після того, як гра зупиниться.