Чищення власного взуття (практичне заняття).

Про матеріал
Розширити знання учнів про взуття; навчати правил догляду за взуттям; розвивати навички класифікувати взуття за видами та їх призначенням, просторове орієнтування в процесі виконання практичних вправ; коригувати дрібну моторику рук; збагачувати словниковий запас; виховувати охайність, дисциплінованість, організованість, працьовитість, бажання бути чистим та охайним.
Перегляд файлу

СПО

Тема. Чищення власного взуття (практичне заняття).

Мета: розширити знання учнів про взуття; навчати правил догляду за взуттям; розвивати навички класифікувати взуття за видами та їх призначенням, просторове орієнтування в процесі виконання практичних вправ; коригувати дрібну моторику рук; збагачувати словниковий запас; виховувати охайність, дисциплінованість, організованість, працьовитість, бажання бути чистим та охайним.

Обладнання: ноутбук, презентація, роздатковий матеріал, предмети та засоби догляду за взуттям.

Хід уроку

 

І. Підготовча частина

1. Організація робочого місця.

2. Нервово-психологічна підготовка.

* Щирою посмішкою всіх ми вітаємо

Доброго настрою бажаємо.

За руки один одного візьмем –

І дружно привітаємось «Добрий день!»

Щоб урок був цікавим та захоплюючим нам потрібно бути:

У – уважними

Р – розумними

О – організованими, охайними

К – кмітливими

* Вірш

Летять, летять сніжинки
На поле, ліс і сад,
Веселий свій таночок
Танцює снігопад.
Про яку пору року йдеться у вірші?

  • Які зимові місяці ви знаєте?
  • Який зараз місяць?

ІІ. Основна частина

  1. Повторення вивченого.

- Побувала білосніжна зима і в нашому класі. Вона розгубила свої сніжинки. Вони незвичайні. Кожна сніжинка має завдання. Допоможемо зібрати зимі сніжинки? (повторення).


а). Гра «Прочитайте слово».

                      т    з   В   у    я     т   

 


б). Загадки


  • Всі в шерсті, а шкіри немає (валянки).
  • Люблять влітку бігати ніжки
    У легких та зручних (босоніжках).
  • Відгадай загадку – хто ми:
    У ясний день сидимо ми вдома.
    Якщо дощ – у нас робота:
    Захищати ноги від води та болота (чоботи).
  • В них забив я перший гол,
    В них я граю у футбол,
    Бо вони не для домівки,
    Називаються … (кросівки).
  • Завжди крокуємо ми вдвох,
    Схожі, як брати,
    Ми за обідом – під столом,
    А вночі – під ліжком (капці).
  • Гарна сукня є в Марічки,
    Є блакитні, довгі стрічки,
    А до сукні є в Марічки
    Два чудові … (черевички).
  • Буває, сніг навесні літає,
    На землю падає і тане,
    Щоб захиститись від води
    Їх одягають на валянки (калоші).
  • Є взуття і спеціальне,
    Не просте, а танцювальне,
    Бо для танців, не для стежки,
    А зоветься воно …(чешки).

 


в). Вправа «Мікрофон».

- Яке взуття є за матерілом виготовлення?

- Як поділяється взуття за приналежністю до статі?

Вправа для очей

- Як поділяється взуття за сезоном? (Робота в парах)

  1. Актуалізація опорних знань.

а). Інсценізація «По дорозі до школи»

б). Гра «Дзеркало».

       3. Повідомлення теми і мети уроку.

       4. Робота над темою уроку.

а).  Вправа «Зашифровані слова»

І    А   К   Щ   Т   

Е    К    М    Р


б). Гра «Чарівна скринька»

Засоби догляду за взуттям.

(Електросушка, крем для взуття, спрей-фарба для нубука і замші, крем-блиск, засіб для захисту від води, щітка для взуття, спеціальна щітка для замші, спеціальна серветка.)

в). Складання правил догляду за взуттям.

(Майстри з ремонту взуття допомагають скласти правила догляду за взуття)

Шкіряне взуття:

1). чистити від пилу і бруду кожного дня щіткою, 1-2 рази на тиждень змащувати кремом;

2). зберігати у сухому прохолодному місці;

3). не сушити біля опалювальних приладів, на сонці;

4). мокре взуття носити не можна.

Текстильне взуття:

1). чистити щіткою від пилу;

2). дуже брудне мити щіткою, змоченою в розчині прального засобу, полоскати чистою водою.

Замшеве взуття:

1). з метою відновлення ворсу протерти ганчіркою;

2). можна протерти сіллю або канцелярською гумою;

3). можна відпарити взуття над носиком киплячого чайника, а потім почистити щіткою.

Гумове взуття:

1). мити водою, а устілки просушувати;

2). не сушити на сонці та біля опалювальних приладів.

Носити взуття свого розміру.

Вправи для пальчиків

в). Вправа «Будь уважним»

Скласти правила чищення  взуття по  порядку.

“Е”  -  почистити щіткою

“К” –  очистити від бруду та пилу

“М” –  відполірувати серветкою

“Р” –  нанести крем

Ключове слово – “крем”

Правила чищення взуття

  1. Очистити від бруду та пилу.
  2. Нанести крем.
  3. Почистити щіткою.
  4. Відполірувати серветкою.

Фізкультхвилинка

  1. Практична робота

а). Правила безпечної роботи з предметами та засобами догляду за взуттям.

б). Чищення взуття (майстри з ремонту взуття). 

 в). Практична робота дітей.

    6. Узагальнення та систематизація знань.

а). Гра «Так чи Ні?»

  • Під час дощу я бігав у валянках.
  • Катаючись на лижах, я взувся у капці.
  • Як приємно в босоніжках погуляти взимку в сніжки.

б). Гра «Знайди пару».

ІІІ. Заключна частина

  1. Підведення підсумків.

- От і закінчується наш урок.

- Яку тему вивчали?

- З якого матеріалу виготовляють взуття?

- Яким має бути догляд за шкіряним взуттям?

- Чому не можна шкіряне взуття сушити біля опалювальних приладів?

- Як доглядати за текстильним взуттям?

- Які правила догляду за гумовим взуттям?

  1. Релаксаційна вправа.

                    «Мій настрій»

  1. Приведення в порядок робочого місця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
14 січня 2022
Переглядів
933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку