Тема: Числа 21-40. Назви чисел, читання, їх запис. Розв’язування задач. Відтворення малюнка.
Мета: формувати розуміння утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць, учити розв’язувати задачі; розвивати увагу, графічні навички; виховувати працьовитість.
Обладнання : малюнковий план уроку, сигнальні блокноти, віяла цифр, матеріали з інтернету
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, доброго дня!
Клас мій хороший, гарна рідня!
Із середою вас вітаю
День цікавий обіцяю.
Середа хоч і робоча,
Та на витівки охоча.
З нами попрацює,
А також пожартує.
-Покажіть будь ласка ,який у вас настрій.(Діти сигналізують про настрій за допомогою великого пальця: вгору-гарний, вниз-поганий)
Сподіваюсь, що урок подарує вам багато позитивних емоцій.
На урок ми беремо:
УВАГУ
РОЗУМ
ОРГАНІЗОВАНІСТЬ
КМІТЛИВІСТЬ
Працюємо за планом. Сьогодні ми :
-проведемо усну розминку
-попрацюємо з підручником
-попрацюємо самостійно та в групах
-відпочинемо(фізхвилинка)
-виконаємо цікаве завдання з копіювання
ІІ. Актуалізація знань
А)Продовжіть лічбу: 1,2,3…
11,12,13…
11,13,15…
10,20,30…
Б)Визначення «сусідів» числа
Я загадала число. У нього сусіди 11та 13. Яке число я загадала?( Далі гру продовжують діти)
Записати числа 20,40, 50, 6,10.
Яке число зайве, чому?
Що спільного?
Як називаються числа?(круглі)
ФІЗХВИЛИНКА
ІІІ. Основна частина
Нагадую, що ми вивчаємо з вами двоцифрові числа. Із скількох цифр складається двоцифрове число?(2)
На першому місці записують кількість десятків, на другому кількість одиниць.
ФІЗХВИЛИНКА
ІV. Закріплення вивченого матеріалу
V. Підсумок уроку. Оцінювання своєї роботи за допомогою сигнальних блокнотів.
Додаток
КАРТКА(для самостійної роботи)
Картки для роботи в групах