Конспект уроку
Математика
5 клас
Хід уроку
I. Контроль домашнього завдання.
-Дивимось на дошку та шукаємо помилки в записаних прикладах.
II. Повідомлення теми, мети уроку.
3. Мотивація навчальної діяльності.
Вчитель виводить на екран (записує на дошці, пропонує переглянути у підручнику) приклади з № 441 та пропонує учням пригадати, що спільного та відмінного між прикладами.
Що можна сказати про те, що ви бачите на дошці (в підручнику)?
4. Повторення основних понять теми.
Вчитель пригадує з учням, що таке числовий вираз, буквенний вираз, порядок виконання дій у виразах.
5. Виконання практичних завдань на повторення й закріплення основних умінь і навичок.
3150-(980:28+17)*35
1) 980 : 28 = 35;
2) 35 + 17 = 52;
3) 52 ∙ 35 = 1820;
4) 3150 – 1820 = 1330.
№449
y=3x-2 ., x=2 , 10
1) Якщо x = 2, то 3*x-2=3*2-2=4;
2) Якщо x = 10, то 3*x-2=3*10-2=28.
№445
1) Якщо m= 389, то m-145=389-145=244
2) Якщо m=1002, то m-145=1002-145=857
5.Самостійна робота
1) 11 209 – 45 ∙ 203;
2) 1239 + 6084 : 39.
6. Робота в парах
1) 5425 + m;
2) 5425 + (5425 + m);
3) Якщо m = 198, то 5425 + m =5425 + 198 = 5623;
Якщо m = 198, то 5425 + (5425 + m) = 5425 + (5425 + 198) = 11048.
7. Підбиття підсумків уроку
8. Домашнє завдання.
№№ 447,450
Надання коротких коментарів щодо виконання домашнього завдання