Чистомовки для дошкільнят

Про матеріал
Серед ефективних засобів розвитку звукової культури чинне місце належить чистомовкам. З їх допомогою педагог має змогу налагодити промовляння дошкільником певного звуку чи звукосполучення. Головне, спонукати дитину чітко їх артикулювати.
Перегляд файлу

Чистомовки

 

Ас-ас-ас – прийшла зима до нас.

Са-са-са – яка кругом краса!

 

Ас-ас-ас – падає сніжок до нас.

Си-си-си – заморозили носи.

 

Ри-ри-ри – вийшли в поле трактори.

Ак-ак-ак – в синім небі наш літак.

 

Ор-ор-ор – при дорозі світлофор.

Ус-ус-ус – сіли ми в тролейбус.

 

Ид-ид-ид – на будові самоскид.

Аж-аж-аж – привеземо ми вантаж.

 

Жі-жі-жі – всі машини в гаражі.

Зе-зе-зе – всіх трамвай наш підвезе.

 

Іль-іль-іль – в мене є автомобіль.

Ги-ги-ги – на вокзалі потяги.

 

 

Цоку-цоку-цоку – сани скриплять.

Трісь-трісь-трісь – вітер гуляє.

Іверхів’я дерев ламає.

 

Ок-ок-ок – ось колючий їжачок.

Ми-ми-ми – приготувались до зими.

Чок-чок-чок – повна хата грушочок.

Ок-ок-ок – частували ми діток.

 

Із-із-із – бар сучок в нору заліз.

Ди-ди-ди – наступили холоди.

Ить-ить-ить – бар сучок тут смачно спить.

Ни-ни-ни – аж до самої весни.

 

Ги-ги-ги – ой, як біло навкруги!

Узі-узі-узі – птахи наші гарні друзі,

Ді-ді-ді – допоможем їм в біді,

Ди-ди-ди – це зимові холоди.

 

Альня-альня-альня – ось на дереві їдальня.

Сі-сі-сі – годівниці гарні всі,

Ці-ці-ці – вдячні синички і горобці.

Їх-їх-їх – прилаштували дітки їх.

 

Ям-ям-ям – важко взимку горобцям.

Ти-ти-ти – їм зернятко не знайти.

Ати-ати-ати – треба крихти накидати.

Ать-ать-ать – щоб їм під стріхою дрімать.

 

Ія-ія-ія – а це що за чудасія?

Іг-іг-іг – це ведмежий тут барліг.

Ить-ить-ить – тут ведмідь у ньому спить.

Ни-ни-ни – бачить він медові сни.

 

Сі-сі-сі – будьте впевнені усі.

Уть-уть-уть – зимові місяці пройдуть.

Не-не-не – засяє сонечко ясне.

Їх-їх-їх – обігріє нас усіх.

 

Ла-ла-ла – вже кульбабка відцвіла.

Ут-ут-ут – вже розкрився парашут.

Ець-ець-ець – подув сильний вітерець.

Ать-ать-ать – парашутики летять.

Уть-уть-уть – десь у землю упадуть.

Уть-уть-уть – і весною проростуть.

 

Си-си-си – мамі квіти неси.

Ти-ти-ти – гарні квіти.

Ис-ис-ис – в квітнику розцвів ірис.

 

Шу-шу-шу – я допомагти прошу.

Ши-ши-ши – ти додому поспіши.

Ше-ше-ше – м’ячик із пап’є-маше.

Ші-ші-ші – всі ми любимо вірші.

 

Ра-ра-ра – у дворі весела гра.

Ру-ру-ру – ми продовжуємо гру.

Ло-ло-ло – всім нам дуже весело.

Мо-мо-мо – в мирі –дружбі живемо.

Ро-ро-ро – всім ми робимо добро.

 

Ра-ра-ра – любить гратись дітвора.

Рі-рі-рі – я радію також грі.

Ру-ру-ру  -  ми продовжуємо гру.

Ри-ри-ри – всіх запрошуєм до гри.

 

Гандзя дзвоника купила,

Дзвінко дзвоником дзвонила.

Дзвін видзвонював-звучав,

Друзів  Гандзі всіх зібрав.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чеканова Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 серпня 2020
Переглядів
8727
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку