Читання
122 години , 3.5 годин на тиждень
ІІ семестр
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
Замислююсь над сторінками книжок українського письменства
|
||
53 |
06.01 |
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97 |
|
54 |
07.01 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває». с. 98 …(напам'ять) |
|
55 |
08.01 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99 |
|
56 |
10.01 |
Робота з дитячою книжкою
|
|
57 |
13.01 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». …(напам'ять) с. 99-100 |
|
58-59 |
14.01 15.01 |
Замислююсь над сторінками книжок українського письменства. Іван Франко. Дивувалася зима…(напам'ять) Дрімають села… С. 101- 103 |
|
60-61 |
20.01 21.01 |
Замислююсь над сторінками книжок українського письменства. Леся Українка. Давня весна…С. 104-105 |
|
62 |
22.01 |
Медіавіконце: Вікіпедія – онлайн-енциклопедія |
|
63 |
24.01 |
Робота з дитячою книжкою |
|
64 |
27.01 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Замислююсь над сторінками книжок українського письменства» С. 107 |
|
65 |
28.01 |
Діагностувальна робота . Аудіювання. |
|
|
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс
|
||
66 |
29.01
|
Аналіз діагностувальної роботи. Вступ до розділу. Леонід Глібов. Зозуля і Півень (напам'ять) С. 108-111 |
|
67 |
03.02 |
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс. Гра «В театрі». Інсценізація байки |
|
68-69 |
04.02 05.02 |
Літературні казки. Джозеф Редьярд Кіплінг. Мауглі йде до людей С. 112-118 Характеристика героїв. Частини тексту. План. Переказ |
|
70 |
07.02 |
Робота з дитячою книжкою |
|
71-72. |
10.02 11.02 |
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс Галина Гузовська-Корицька. Лисичка-комерсантка С.119-125 Перетворюємо прочитане. Гра «Твоя кінцівка казки» |
|
73-74 |
12.02 17.02 |
П'єса-казка. Лана Ра (Світлана Конощук) Обережно, незнайомець! С. 125-133 |
|
75 |
18.02 |
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс. Гра «Інсценізуємо прочитане» |
|
76 |
19.02 |
Медіавіконце: буктрейлер-сучасна реклама книги С. 134-135 |
|
77 |
21.02 |
Робота з дитячою книжкою |
|
78 |
24.02 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс» С. 136 |
|
79 |
25.02 |
Діагностувальна робота . Читання мовчки. |
|
|
Чуємо весняні передзвони
|
||
80 |
26.02 |
Аналіз діагностувальної роботи. Вступ до розділу. Вадим Скомаровський. З чого починається весна. Леонід Глібов. Хто вона? Анатолій Камінчук. Лічилка С. 137-138 |
|
81-82 |
03.03 04.03 |
Природні явища у віршах. Микола Вінграновський. Грім. Андрій Малишко. Дощик С.139-141 |
|
83 |
05.03 |
День матері. Дмитро Павличко. Мати. Федір Петрів. Що починається з малого? С. 141-142 |
|
84 |
07.03 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
85 |
10.03 |
Медіавіконце: як відзначити Всесвітні день поезії С. 143 |
|
86 |
11.03
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
87 |
12.03 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Чуємо весняні передзвони» С. 144 |
|
|
Фантазуємо, творимо і мріємо
|
||
88 |
17.03 |
Вступ до розділу. Степан Пушик. Новинкар. С. 145- 148 |
|
89-90 |
18.03 19.03 |
Фантазуємо, творимо і мріємо . Леся Мовчун. Арфа для павучка С. 149-152 Уривок напам'ять (с. 149) |
|
91 |
21.03 |
Робота з дитячою книжкою
|
|
92-93 |
31.03 01.04 |
Фантазуємо, творимо і мріємо . Надія Кир'ян. Жар –пташка С. 152-153, «Читацькі» хмаринки |
|
94 |
02.04 |
Медіавіконце: «Наша випускна стіннівка» С. 154-155 |
|
95 |
07.04 |
Фантазуємо, творимо і мріємо . Анатолій Костецький. Бюро знахідок. |
|
96 |
08.04 |
Фантазуємо, творимо і мріємо . Анатолій Камінчук. Як я став письменником. |
|
97 |
09.04 |
Політ фантазії і думки. Моріс Карем. Музика С.118, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
98 |
11.04 |
Робота з дитячою книжкою |
|
99 |
14.04 |
Політ фантазії і думки. В.Рутківський. Ганнусині вірші (уривок з повісті «Ганнуся») С.119 – 121, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
100 |
15.04 |
Політ фантазії і думки. Х.Дегтяренко. Добра штука Інтернет С.122, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
101 |
16.04 |
Політ фантазії і думки. Лада Шкворець. Хто розфарбував цей світ? С.122-123, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
102 |
21.04 |
Для ЧИТАЙЛИКІВ. Читання гарних книжок – це радість спілкування. С.124-128, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
103-104 |
22.04 23.04 |
Бібліотечний урок «Подаруй книзі новее життя». |
|
105 |
25.04 |
Робота з дитячою книжкою
|
|
106 |
28.04 |
Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів. |
|
107 |
29.04 |
Бібліотечний урок « Твої друзі - словники». |
|
108 |
30.04 |
Перегляд дитячих телепередач. |
|
109 |
05.05 |
Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад. |
|
110 |
06.05 |
Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів». |
|
111 |
07.05 |
Вікторина: «У світі казки чарівної». |
|
112 |
09.05 |
Робота з дитячою книжкою |
|
113 |
12.05 |
Читаю для себе. |
|
114 |
13.05 |
Читаю для друга. |
|
115 |
14.05 |
Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
116 |
19.05 |
Аналіз діагностувальної роботи. Читаю для себе. |
|
117 |
20.05 |
Читаю для друга. |
|
118 |
21.05 |
Читаю для себе. |
|
119 |
23.05 |
Робота з дитячою книжкою |
|
120 |
26.05 |
Бібліотечний урок «Талант читача, глядача. слухача». |
|
121 |
27.05 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Фантазуємо, творимо і мріємо» С. 156 |
|
122 |
28.05 |
Підсумковий урок за рік Урок-гра «Літературні пригоди» |
|