Читання. Добрі наміри. А. Костецький «Добрий сніговик».

Про матеріал
Розвиваємо мовлення та мислення . Удосконалюємо навички виразного читання, пробуджуємо бажання робити добрі справи, виховуємо любов до природи. Перевірка домашнього завдання. Читання слів парами. Пояснення значення слів.С.24-24. Робота над твором «Добрий сніговик». Читання твору учнями мовчки; відповіді на запитання, вміщені наприкінці тексту. Робота над виразним читанням твору. Виконання та перевірка різнорівневих завдань. Узагальнювальна робота над змістом твору. Підсумок уроку. Гра «Що і кому?». Домашнє завдання : С.24. Виразно читати твір, вибрати частину твору, до якої зможете намалювати свою ілюстрацію.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Добрі наміри. А. Костецький «Добрий сніговик».

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Розповіді про улюблену зимову забаву. Читання тексту «Весела зима» (за К. Ушинським).

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку і мотивація навчальної діяльності.

Номер слайду 4

Читання слів парами. Наві́що – ви́ща, уночі́ – ідучи́ , доро́ги – но́ги, стирчи́ть – спить, спить – зали́ть, ним – дім, ніс – ліс, ліс – одніс, послу́хай – ву́ха.- Поміркуйте, чи римуються слова в кожній парі?

Номер слайду 5

- Поясніть, як ви розумієте значення слів Навіщо (для чого?), нишком – тишком (тихенько, мовчки), заметіль кудлата (хуртовина; великі, лапаті сніжинки сиплються на землю).

Номер слайду 6

- Послухайте твір А. Костецького «Добрий сніговик» і скажете, що нагадує він: легенду, оповідання, казку? Який літературний жанр нагадує прослуханий твір? Чим? Які добрі наміри мав сніговик? Як ви вважаєте, може сніговик здійснити свої наміри?

Номер слайду 7

Читання твору учнями мовчки; відповіді на запитання, вміщені наприкінці тексту. Робота над виразним читанням твору. Підготовча робота до виразного читання. З якою інтонацією треба читати слова дітей? Який тон ви оберете для читання слів-відповідей сніговика? З яким настроєм слід читати твір?Діалогічне читання. Між ким відбувалася розмова? Запитання може ставити одна особа? А відповідь хто дає?Виразне читання твору за схемою «Питання – відповідь».

Номер слайду 8

Виконання та перевірка різнорівневих завдань.

Номер слайду 9

Узагальнювальна робота над змістом твору. На що схожий твір «Добрий сніговик»? Що в ньому казкового? Що хотів підкреслити цим автор? Який висновок ви зробили для себе? Яка основна думка твору?

Номер слайду 10

Підсумок уроку. Гра «Що і кому?»- Не залиште без їжі жодну тваринку і пам’ятайте, що ми повинні турбуватися про них та берегти природу.

Номер слайду 11

Якими добрими думками і намірами порадував сніговик? Чи можна стверджувати, що діти зростатимуть добрими людьми, чому? Чим ви можете поповнити перелік добрих справ?

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Виразно читати твір, вибрати частину твору, до якої зможете намалювати свою ілюстрацію.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку