Читання. Добро робити не важко. Я. Стельмах «Санчата». С.37.

Про матеріал
Навчаємося аналізувати і висловлювати оцінні судження, удосконалюємо вміння читати в особах, виховуємо почуття доброти, щирості, взаємодопомоги. Перевірка домашнього завдання.Мотивація навчальної діяльності. Робота над змістом оповідання Я. Стельмаха «Санчата». Читання тексту оповідання учнями мовчки з виконанням завдання. Перевірка первинного сприйняття змісту оповідання. Читання оповідання вголос за схемою. Робота з методичним апаратом до твору. Узагальнювальна робота над змістом оповідання. Домашнє завдання. Підготувати розповідь про власну цікаву історію. Навчитися читати оповідання в особах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Добро робити не важко. Я. Стельмах «Санчата».

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Виразне читання віршів. Читання напам’ять уривків з віршів.

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку, мотивація навчальної діяльності. Робота над змістом оповідання Я. Стельмаха «Санчата». Читання тексту оповідання учнями мовчки з виконанням завдання.- Прочитайте мовчки оповідання.- Позначте слова, вислови, значення яких вам незрозумілі.- Назвіть усіх персонажів (дійових осіб) твору.

Номер слайду 4

Перевірка первинного сприйняття змісту оповідання. Які слова, вислови ви позначили? Хто може розкрити їхній зміст?Ярослав, Митько, дядечко, тіточка, бабуся. Прочитайте слова. Як ви думаєте, чи всі дійові особи, про яких йдеться в оповіданні, представлені?Яке ім’я не згадується в тексті, але воно присутнє в нашій уяві? (Ярослав). Як ви вважаєте, автор описав ситуацію, яка трапилася з ним та його другом?Що трапилося з хлопчиками? Чи сподобалася вам їхня поведінка?Чи з добрими думками поверталися хлопчики додому? Про що це говорить?Прочитайте вже відомі вам вислови. Який, на вашу думку, може бути характеристикою головних героїв оповідання? Озвучте цей вислів і спробуйте пояснити, чому саме його ви обрали як один із способів характеристики хлопчиків.

Номер слайду 5

Читання оповідання вголос за схемою: учитель – учні (слова автора читає вчитель; дядечка, хлопчиків, тіточки, бабусі – учні) з дотриманням інтонаційно- смислових пауз.Інтонаційне читання діалогу:дядечко – хлопчики – тіточка – бабуся. Робота з методичним апаратом до твору: аналіз змісту малюнка; відповіді на запитання, вміщені наприкінці тексту; виконання та перевірка різнорівневих завдань.

Номер слайду 6

Узагальнювальна робота над змістом оповідання. Хто автор прочитаного вами оповідання? Як він назвав свій твір?Чи можуть санчата бути одним з головних образів твору? Чому ви так думаєте?Як автор ставиться до всіх представлених образів?Прочитайте слова: санчата, дядечко з паличкою, хлопчики, тіточка, хлоп’ята, бабуся. Вони вам підкажуть відповідь на поставлене запитання. Яка головна думка твору? А яка частина оповідання примусила вас усміхатися?А яка – здивуватися?

Номер слайду 7

Підсумки уроку. Чи сподобалося вам оповідання? Що саме ви би хотіли, щоб трапилося з вами?Якими можна назвати стосунки між хлопчиками? Чи добру справу зробили хлоп’ята?Яке ваше ставлення до героїв твору? А ви би вчинили так, як хлопчики чи по-іншому? Чому? Чого навчає вас оповідання?

Номер слайду 8

Домашнє завдання. Підготувати розповідь про власну цікаву історію. Навчитися читати оповідання в особах.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку