Читання
Урок № 11
Дата: __________
Тема: Звуки голосні і приголосні. Овочі і фрукти.
Мета: сформувати уявлення учнів про голосні і приголосні звуки, навчити позначати їх умовними позначками; формувати вміння виділяти в словах окремі звуки, робити звуковий аналіз найпростіших слів; актуалізувати слова тематичних груп «Овочі» і «Фрукти»; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати вміння виконувати завдання на встановлення відповідності; удосконалювати вміння складати речення, розповідати за малюнками та про події з власного життя; збагатити учнів інформацією про користь овочів; виховувати бажання вживати овочі, турбуватися про своє здоров’я.
Обладнання: буквар, набір літер алфавіту, макети овочів і фруктів.
Тип уроку: вивчення нової теми.
Хід уроку
І. Організація класу.
Створення позитивного психологічного клімату класу.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
А О У Е И І
- Назвіть звуки, які позначають ці букви.Що це за звуки? ( голсні)
IV. Вивчення нового матеріалу.
1.Бесіда.
- Під час вимовляння звуків з рота виходить струмінь повітря, якщо звук виходить без перешкод [а], [о], [у], [е], [и], [і] то такі звуки ми називаємо голосними. Якщо на виході повітря зустрічаються перешкоди (язик, губи, зуби) тоді створюється шум [с], [р], [б], [д], [ш] і такі звуки називаються приголосними.
2. Гра «Назви та виділи звуки» ( на дошці малюнки овочів та фруктів, учні називають назви фрукті і видфляють в словах голосні звуки)
3. Рухлива вправа.
4. Позначення звуків у звуковій моделі.
Слива [ - - 0 - 0]
Огірок [0=0-0-]
Малина [-0-0-0
Гра «Знайди зайве». ( Робота з картками « Розвиток дитини»)
Фізкультхвилинка
5. Складання колективної розповіді. Які овочі ти бачиш на малюнку ?
Які фрукти ти бачиш на малюнку?
6. Гра « Чарівна скринька»
Діти на дотик описують і вгадують які овочі чи фрукти лежать в чарівній скриньці,
7. Перегляд відеофрагменту про вітаміни.
8. Бесіда про користь вітамінів, які є в овочах і фруктах.
V. Закріплення вивченого.
1. Робота з букварем
2. Поясни де росте горох, а де сливи.
VI. Підсумок. Рефлексія