Предмет Українська мова 1 клас
Тема: Читання вголос та виразно коротких текстів. Вправляння у правильній вимові слів. Творення нових слів на основі запропонованих. Позначення голосних та приголосних звуків буквами на письмі. Списування з друкованого тексту.
Очікувані результати:
- читає вголос короткі тексти для здобуття інформації;
- використовує фактичний матеріал( хто?, що?, де? , коли?) для обговорення усної інформації;
- вправляється у правильній вимові слів;
- творить нові слова ( наприклад міняє послідовність звуків або складів, змінює звуки)та пояснює значення нового слова;
- записує короткі тексти ( 3-4 речення)
Хід уроку
1.Розгадайте слово
-Діти, назвіть предмети які ви бачите на екрані. Із перших букв назв кожного предмета утворіть слово.
|
|
|
|
|
|
|
|
П Р О Ф Е С І Я
Професія- це вміння добре виконувати свою роботу.
2. Робота з таблицею. Повторення віршика. ( Слайл)
|
|
|
|
|
|
|
|
Трактор водить …(тракторист).
Електричку…(машиніст).
Стіни фарбував …(маляр).
Меблі вистругав …(тесляр).
Пошту нам привіз …(поштар).
Цілий день нам шиє …(швець).
Хто все знає − … (молодець)
- Які професії згадувалися у вірші?
3. Робота в групі.
-Я пропоную вам скласти з пазлів картинки. У кожній групі є текст.
Прочитайте його, а діти відгадають хто це.
1 група (перукар) 2 група ( листоноша) 3 група (будівельник)
4 група(лікар) 5група( продавець) 6 група (вчитель) 7 група (двірник)
8 група (швачка)
- Чи важливі є ці професії ? Чому?
4. Інсценізація. « Яка із професій найважливіша?»
Як ви думаєте, яка професія найпотрібніша та найголовніша?
(розігрують діти)
Зачекайте, зачекайте! Я скажу вам свою думку! Ви ніколи не вирішите , яка професія найголовніша. Та це й не дивно, тому що нема на світі головної професії, усі професії важливі!
Фантастичні гіпотези
Висновок. Усі професії потрібні. Люди кожної професії повинні добросовісно виконувати свої обов’язки.
- А яка у вас зараз професія?
4.Робота з ЛЕГО
- Скільки складів у слові школяр -2? Перукар -3? Будівельник -4?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
5. Гра з цеглинками ЛЕГО « Який предмет зайвий»
6. Утворення нових слів
Із букв слова ПЕРУКАР утворіть нові слова
ПЕРУКАР- перука, рука, рукав, кар, пекар.
7. Авторське крісло (діти розповідають про професію своїх батьків)
8. Списування з друкованого тексту.
Моя мама-лікар. Вона лікує людей. А я хочу бути ….(діти дописують, або малюють.)
9. Підсумок
Головна професія Сашко Дерманський Всі професії - важливі, Пам’ятай. Всі потрібні й особливі, Пам’ятай. Чи водій ти, чи учений, - Не забудь: Добрий будь з людьми і чемний, Чесний будь. Все, що робиш, слід робити Від душі. Працювати і любити – Від душі. Чи політик ти, чи лікар, - Не забудь: Щирим будь з людьми довіку, Справжній будь! Сто професій є, дитино, Та одна З них - професія ЛЮДИНИ – Головна!
|
|
1