Читання вголос та виразно коротких текстів. Вправляння у правильній вимові слів. Творення нових слів на основі запропонованих. Позначення голосних та приголосних звуків буквами н

Про матеріал
Очікувані результати: - читає вголос короткі тексти для здобуття інформації; - використовує фактичний матеріал( хто?, що?, де? , коли?) для обговорення усної інформації; - вправляється у правильній вимові слів; - творить нові слова ( наприклад міняє послідовність звуків або складів, змінює звуки)та пояснює значення нового слова; - записує короткі тексти ( 3-4 речення)
Перегляд файлу

                                          Предмет  Українська мова                                                                1 клас                    

Тема: Читання вголос та виразно коротких текстів. Вправляння у правильній вимові слів. Творення нових слів на основі запропонованих. Позначення голосних та приголосних звуків  буквами на письмі. Списування з друкованого тексту.

Очікувані результати:

- читає вголос короткі тексти для здобуття інформації;

- використовує фактичний матеріал( хто?, що?, де? , коли?) для обговорення усної інформації;

- вправляється у правильній вимові слів;

- творить нові слова ( наприклад міняє послідовність звуків або складів, змінює звуки)та  пояснює значення нового слова;

- записує короткі тексти ( 3-4 речення)

 

                                                                          Хід уроку

1.Розгадайте слово

      -Діти, назвіть предмети які ви бачите на екрані. Із перших букв назв кожного предмета утворіть слово.

Картинки по запросу "пеньдитячий малюнок""

 

Картинки по запросу "робот""

Картинки по запросу "окуляри дитячі""

Картинки по запросу "фартух дитячий""

Картинки по запросу "екран""

Картинки по запросу "страус""

Картинки по запросу "індик""

Картинки по запросу "яблуко""

П Р О Ф Е С І Я

 

  • Що таке професія?

Професія- це вміння добре виконувати свою роботу.

2. Робота з таблицею. Повторення віршика. ( Слайл)

 

Трактор водить …(тракторист).

Електричку…(машиніст).

 Стіни фарбував …(маляр).

 Меблі вистругав …(тесляр).

 Пошту нам привіз …(поштар).

Цілий день нам шиє …(швець).

Хто все знає − … (молодець)

- Які професії згадувалися у вірші?

  3. Робота в групі.

     -Я пропоную вам скласти з пазлів картинки. У кожній  групі є текст.

Прочитайте його, а діти відгадають хто це.

1 група (перукар)           2 група ( листоноша)       3 група  (будівельник)  

  4 група(лікар)       5група( продавець)       6 група (вчитель)       7 група (двірник)        

8 група (швачка)

 

     - Чи важливі є ці професії ? Чому?

4.   Інсценізація. « Яка із професій найважливіша?»

Як ви думаєте, яка  професія найпотрібніша та найголовніша?

(розігрують діти)

  • Звісно,лікар! Я весь минулий рік хворів та хворів, ангіна та ангіна, а лікар призначив мені лікування. І я от тепер завжди  здоровий.
  • Ні, найважливіший - учитель. Він нас навчає читати, писати, рахувати.
  • А от і не вчитель. Найважливіші - пожежники! У наших сусідів ледь будинок не згорів. Всі бігають, метушаться, нічим не можуть зарадити. А приїхали пожежники і враз вогонь погасили!
  • - А я вважаю , що найголовніша професія – кухар.
  • Та ні, головна професія – науковець. Без науки жодних винаходів ми не зробимо.!

Зачекайте, зачекайте! Я скажу вам свою думку! Ви ніколи не вирішите , яка професія найголовніша. Та це й не дивно, тому що нема на світі головної професії, усі професії важливі!

  • Діти, а як вважаєте ви?

Фантастичні гіпотези

  • Уявіть, що не вийшли на роботу водії автобусів і тролейбусів. Що трапилося б?
  • А якщо не працюють лікарі?
  • Якщо зачиняться всі магазини?
  • - Яка професія найважливіша?

Висновок. Усі професії потрібні.  Люди кожної професії повинні добросовісно виконувати свої обов’язки.

  • А без якої професії не можна стати ні вчителем, ні лікарем?

- А яка у вас зараз професія?

 

 4.Робота з ЛЕГО

- Скільки складів у слові школяр -2?  Перукар -3? Будівельник -4?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

5. Гра з цеглинками ЛЕГО « Який предмет зайвий»

 

6. Утворення нових слів

Із букв слова ПЕРУКАР утворіть нові слова

ПЕРУКАР- перука, рука, рукав, кар, пекар.

 

7. Авторське крісло (діти розповідають про професію своїх батьків)

 

8. Списування з друкованого тексту.

Моя мама-лікар. Вона лікує людей. А я хочу бути ….(діти дописують, або  малюють.)

 

9. Підсумок

                                      Головна професія                 Сашко Дерманський

Всі професії - важливі,

Пам’ятай.

Всі потрібні й особливі,

Пам’ятай.

Чи водій ти, чи учений, -

Не забудь:

Добрий будь з людьми і чемний,

Чесний будь.

Все, що робиш, слід робити

Від душі.

Працювати і любити –

Від душі.

Чи політик ти, чи лікар, -

Не забудь:

Щирим будь з людьми довіку,

Справжній будь!

Сто професій є, дитино,

Та одна

З них - професія ЛЮДИНИ –

Головна!

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Тукало Юлія
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку