Цифрова трансформація у сфері освіти і науки - це комплексна робота над побудовою екосистеми цифрових рішень у сфері освіти та науки, включно зі створенням безпечного електронного освітнього середовища, забезпеченням необхідної цифрової інфраструктури закладів та установ освіти і науки, підвищення рівня цифрової компетентності, цифровою трансформацією процесів та послуг, а також автоматизацією збору і аналізу даних.https://mon.gov.ua/ua/tag/cifrova-transformaciya-osviti-ta-nauki
Номер слайду 2
Пріоритетними напрямами цифровізації для закладу є: створення цифрового освітнього середовища, яке є доступним та сучасним; розвиток цифрової компетентності учасників освітнього процесу; перехід до електронного документообігу; використання оптимізованих та автоматизованих процесів управління; централізація електронних послуг та сервісів; оснащення комп’ютерним та мультимедійним обладнанням і засобами сучасної комунікації; кібербезпека.
Номер слайду 3
SELFIESELFIE–це безкоштовний, простий у використанні онлайн-інструмент для самооцінки закладів освіти, спрямований на те, щоб допомогти оцінити ефективність впровадження інноваційних цифрових технологій в освітньому процесі, з’ясувати, на якому етапі цифрового розвитку знаходиться заклад освіти.
Номер слайду 4
Інформаційно-цифрова компетентність (ІЦК) здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства. Систематично вчителям підвищувати цифрові компетентності через систему вебінарів, курсів та самостійне опанування використорвуючи різні форми навчання
Номер слайду 5
Цифрограм «Цифрограм для вчителів», щоб кожен учитель міг оцінити власний рівень цифрової грамотності та вдосконалити цифрові навички. МОН вже підготувало професійні стандарти для вчителів і керівників закладів освіти, де зафіксовано цифрову компетентність. Також розробляється програма підвищення кваліфікації вчителів.
Номер слайду 6
Електронні підручники. Електронний контент для загальної середньої освіти
Номер слайду 7
Ноутбук для вчителів, девайси. Графічні планшети. НОУТБУК КОЖНОМУ ВЧИТЕЛЮНОУТБУК КОЖНОМУ ВЧИТЕЛЮ
Номер слайду 8
Здобувачі освіти, абітурієнти, педагоги та освітні управлінці мають можливість використовувати 46 сервісів, які допомагають отримувати освітні послуги дистанційно або онлайн. ДИСТАНЦІЙНІ ТА ОНЛАЙН-СЕРВІСИ В ОСВІТІ
Номер слайду 9
Сучасне освітнє середовище. Всеукраїнська школа онлайн — це вебплатформа для дистанційного та змішаного навчання учнів та методичної підтримки вчителів.
Номер слайду 10
Використання цифрових технологій невпевнено. Психологічна підтримка: провести тренінги чи заняття з метою формування впевненого користувача цифрових технологій
Номер слайду 11
Фактори що заважають використанню цифрових технологій. Брак фінансування. Недосконалість мережі інтернет. Технічна підтримка
Номер слайду 12
Негативні фактори дистанційного навчання. Недосконалість платформи для навчання-брак часу для створення завдань, нагрузка на інтернет, потрібна реєстрація на кожній платформі…(ВШО)
Номер слайду 13
Залучення до цифровізації батьків. Батьки можуть допомогти з організацією дистанційного навчання, але досить часто і в них брак знаньІнтернет містить багато загроз (кібербезпека)Серіали від платформи Дія. Цифрова освіта є корисними та цікавими