Цифровий диктант на уроці предмету " Основи здоров'я"

Про матеріал

Одним із видів супутнього повторення, узагальнення у 8 класі може бути цифровий диктант. Даний вид роботи допоможе вчителю у роботі, полегшить систему перевірки знань і вмінь, урізноманітнить урок, сприятиме зацікавленості учнів до вивчення предмета. Наведені диктанти складені з таким розрахунком, щоб за мінімальний час (10 хвилин) можна перевірити знання учнів.

Перегляд файлу

8 клас. Всебічний розвиток особистості

 

1 варіант

2 варіант

Цінності

1

12

Успіх = Візія+ Запал + Дія

2

11

Підлітковий вік

3

10

Краса

4

9

Покоління

5

8

Пластична хірургія

6

7

Потреби

7

6

Невміння спілкуватися

8

5

Особистість

9

4

Розвиток людини

10

3

Візія

11

2

Татуювання

12

1

 

 

  1. Група людей, яка народилася в певний період часу.
  2. Певна біологічна роль або біологічна функція людини.
  3. Які якості не притаманні гармонійно розвиненій особистості?
  4. Те, що є важливим для людини, за допомогою чого вона оцінює  і звіряє будь – що у своєму житті.
  5. Те, що необхідно людині для нормального життя і розвитку.
  6. Олімпійська формула успіху.
  7. Уявлення кінцевої мети.
  8. Гармонія фізичної привабливості, духовності, розвиненого інтелекту.
  9. Виправлення вроджених вад і допомога потерпілим зі складними травмами.
  10.  Воно залишається на все життя.
  11.  Етап становлення моральності, формування особистої системи цінностей.
  12. Він відбувається у певній послідовності.

 

 

 

 

 

 

                     8 клас. Всебічний розвиток особистості

 

1 варіант

2 варіант

Цінності

1

12

Успіх = Візія+ Запал + Дія

2

11

Підлітковий вік

3

10

Краса

4

9

Покоління

5

8

Пластична хірургія

6

7

Потреби

7

6

Невміння спілкуватися

8

5

Особистість

9

4

Розвиток людини

10

3

Візія

11

2

Татуювання

12

1

 

 

1.Група людей, яка народилася в певний період часу.

2. Певна біологічна роль або біологічна функція людини.

3. Які якості не притаманні гармонійно розвиненій особистості?

4. Те, що є важливим для людини, за допомогою чого вона оцінює  і звіряє будь – що у своєму житті.

5. Те, що необхідно людині для нормального життя і розвитку.

6. Олімпійська формула успіху.

7. Уявлення кінцевої мети.

8. Гармонія фізичної привабливості, духовності, розвиненого інтелекту.

9. Виправлення вроджених вад і допомога потерпілим зі складними травмами.

10.  Воно залишається на все життя.

11.  Етап становлення моральності, формування особистої системи цінностей.

12. Він відбувається у певній послідовності.

 

 

 

 

 

8 клас. Безпека в сучасному суспільстві

К-1

 

1 варіант

2 варіант

Міліція

1

12

Перевищення самооборони

2

11

Верховна Рада

3

10

Тероризм

4

9

15 років

5

8

Неповнолітні

6

7

Віктимна поведінка

7

6

Конституція України

8

5

Гіпноз

9

4

16 років

10

3

Прокуратура

11

2

Правопорушення

12

1

 

1.Закони в Україні ухвалює.

2. Підтримує державне обвинувачення  в суді.

3. Має право перевіряти у громадян документи.

4. Вчинки людей, що порушують Конституцію держави, її закони чи підзаконні акти.

5. Особи, яким не виповнилося 18 років.

6. Маєш право відкривати рахунок в банку і розпоряджатися ним за згодою батьків.

7. Відповідаєш за злочини як дорослий.

8. Залишені без нагляду валізи.

 9. Умисне заподіяння нападнику тяжкої шкоди.

10. Небезпека сект.

11. Основний Закон держави.

12. Метод, за допомогою якого організована група або партія намагається досягти своїх цілей, використовуючи насильство.

 

 

 

8 клас. Безпека в сучасному суспільстві

К-2

 

1 варіант

2 варіант

Залучення до сект

1

12

Зниження або пошкодження чужого майна.

2

11

Правоохоронні органи

3

10

Адвокат

4

9

14 років

5

8

Віктимні  жести

6

7

Дисциплінарний проступок

7

6

Правила

8

5

Закони

9

4

Суд

10

3

18 років

11

2

Допустима самооборона

12

1

 

  1. Розповідь людям про те, що може розв’язати їх проблеми, очиститься від гріха.
  2. Дії, вчинені з метою захисту свого життя чи майна іншої людини, якщо вони не перевищують  меж самооборони.
  3. Притискання сумочки до грудей.
  4. Маєш право працювати на нешкідливій роботі у вільний  від навчання час, але лише за згодою одного з батьків.
  5. Можеш водити автомобіль.
  6. Найпоширеніші злочини серед підлітків.
  7. Пропуск занять або роботи без поважної причини.
  8. Надає юридичну консультацію з правових питань, складає скарги.
  9. Визначає осіб, винних у правопорушеннях, і призначає покарання за них.
  10. Тільки вони мають вищу юридичну силу.
  11. Вони не ухвалюють законів, але лише виконують.
  12.  Встановлюють для певного місця уповноваженою на це особою.

 

 

 

 

8 клас. Життя і здоров’я людини

К-1

 

1 варіант

2 варіант

Життєві навички

1

12

Ознаки емоційної зрілості

2

11

Ознаки фізіологічної зрілості

3

10

Надзвичайні ситуації техногенного характеру

4

9

Штучне дихання

5

8

Ознаки надзвичайних ситуацій

6

7

Розвиток людини

7

6

Аварійно - рятувальні служби

8

5

Надзвичайні ситуації соціально – політичного характеру

9

4

Ознаки духовної зрілості

10

3

Визначення стану потерпілого

11

2

Принципи порятунку

12

1

 

 

 

 

  1. Аварії з викидом або загрозою викиду небезпечних хімічних речовин.
  2.  Якісні фізіологічні та психологічні зміни, що тривають від народження

до досягнення зрілості.

  1. Завершення фізичного росту.
  2. Роблять до відновлення самостійного дихання
  3. Контроль за виявом емоцій.
  4. Усвідомлення важливих принципів, життєвої місії і сенсу життя.
  5.  Встановлення вибухових пристроїв у громадських місцях
  6. Перевірка пульсу, дихання, а за їх відсутністю – реакції зіниць на світло.
  7. Уміння, що допомагають людині адаптуватись у сучасному світі і долати

труднощі щоденного життя.

  1. Заподіяння екологічних збитків.
  2. Запобігати, уникати, діяти.
  3. Для запобігання надзвичайним ситуаціям і ліквідації їх наслідків.

 

 

 

 

 

8 клас. Життя і здоров’я людини

К-2

 

1 варіант

2 варіант

Життєві навички

1

12

Ознаки емоційної зрілості

2

11

Ознаки фізіологічної зрілості

3

10

Надзвичайні ситуації техногенного характеру

4

9

Штучне дихання

5

8

Ознаки надзвичайних ситуацій

6

7

Розвиток людини

7

6

Аварійно - рятувальні служби

8

5

Надзвичайні ситуації соціально – політичного характеру

9

4

Ознаки духовної зрілості

10

3

Визначення стану потерпілого

11

2

Принципи порятунку

12

1

 

 

 

 

  1. Встановлення вибухових пристроїв у громадських місцях
  2. Для запобігання надзвичайним ситуаціям і ліквідації їх наслідків.
  3. Аварії з викидом або загрозою викиду небезпечних хімічних речовин.
  4. Уміння, що допомагають людині адаптуватись у сучасному світі і долати  труднощі щоденного життя.
  5. Контроль за виявом емоцій.
  6.  Якісні фізіологічні та психологічні зміни, що тривають від народження

до досягнення зрілості.

  1. Усвідомлення важливих принципів, життєвої місії і сенсу життя.
  2. Завершення фізичного росту.
  3. Роблять до відновлення самостійного дихання
  4. Перевірка пульсу, дихання, а за їх відсутністю – реакції зіниць на світло.
  5. Заподіяння екологічних збитків.
  6. Запобігати, уникати, діяти.

 

 

 

 

 

8 клас. Фізичне здоров’я підлітка

К-1

 

1 варіант

2 варіант

Дієта

1

12

Складові фізичної форми

2

11

Анорексія

3

10

Вегетаріанська дієта

4

9

Ботулізм

5

8

Принципи раціонального харчування

6

7

Харчового отруєння

7

6

Елементи оздоровчих систем

8

5

Токсини отруйних грибів і рослин

9

4

Оздоровчі системи

10

3

Стероїди

11

2

Симптоми отруєння

12

1

 

 

 

 

  1. Методика сприяння здоров’ю.
  2. Помірність, різноманітність, збалансованість.
  3. Повне або часткове  вилучення з раціону продуктів тваринного походження.
  4. « Раціональний спосіб життя» .
  5. Найтяжчі харчові отруєння спричиняють..
  6. Витривалість, сила, спритність…
  7. Фізичні вправи, сон, релаксація, водні процедури
  8. Захворювання, за якого людина відмовляється від їжі.
  9. Препарати для схуднення  і  добавки містять…
  10. Найнебезпечніший вид харчового отруєння.
  11. Вживання неякісного, зіпсованого продукту є наслідком…
  12. Утруднене дихання, підвищена температура, нудота

 

 

 

 

 

 

 

 

8 клас. Фізичне здоров’я підлітка

К-2

 

1 варіант

2 варіант

Дієта

1

12

Складові фізичної форми

2

11

Анорексія

3

10

Вегетаріанська дієта

4

9

Ботулізм

5

8

Принципи раціонального харчування

6

7

Харчового отруєння

7

6

Елементи оздоровчих систем

8

5

Токсини отруйних грибів і рослин

9

4

Оздоровчі системи

10

3

Стероїди

11

2

Симптоми отруєння

12

1

 

 

 

 

1. Утруднене дихання, підвищена температура, нудота

2. Фізичні вправи, сон, релаксація, водні процедури

3.  Методика сприяння здоровю.

4. « Раціональний спосіб життя» .

5.  Помірність, різноманітність, збалансованість.

6. Повне або часткове  вилучення з раціону продуктів тваринного походження.

7. Найтяжчі харчові отруєння спричиняють..

8. Витривалість, сила, спритність…

9. Захворювання, за якого людина відмовляється від їжі.

10. Найнебезпечніший вид  харчового отруєння.

11. Вживання неякісного, зіпсованого продукту є наслідком…

12. Препарати для схуднення  і  добавки містять…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
21 квітня 2018
Переглядів
4209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку