Одним із видів супутнього повторення, узагальнення у 8 класі може бути цифровий диктант. Даний вид роботи допоможе вчителю у роботі, полегшить систему перевірки знань і вмінь, урізноманітнить урок, сприятиме зацікавленості учнів до вивчення предмета. Наведені диктанти складені з таким розрахунком, щоб за мінімальний час (10 хвилин) можна перевірити знання учнів.
8 клас. Всебічний розвиток особистості
|
1 варіант |
2 варіант |
Цінності |
1 |
12 |
Успіх = Візія+ Запал + Дія |
2 |
11 |
Підлітковий вік |
3 |
10 |
Краса |
4 |
9 |
Покоління |
5 |
8 |
Пластична хірургія |
6 |
7 |
Потреби |
7 |
6 |
Невміння спілкуватися |
8 |
5 |
Особистість |
9 |
4 |
Розвиток людини |
10 |
3 |
Візія |
11 |
2 |
Татуювання |
12 |
1 |
8 клас. Всебічний розвиток особистості
|
1 варіант |
2 варіант |
Цінності |
1 |
12 |
Успіх = Візія+ Запал + Дія |
2 |
11 |
Підлітковий вік |
3 |
10 |
Краса |
4 |
9 |
Покоління |
5 |
8 |
Пластична хірургія |
6 |
7 |
Потреби |
7 |
6 |
Невміння спілкуватися |
8 |
5 |
Особистість |
9 |
4 |
Розвиток людини |
10 |
3 |
Візія |
11 |
2 |
Татуювання |
12 |
1 |
1.Група людей, яка народилася в певний період часу.
2. Певна біологічна роль або біологічна функція людини.
3. Які якості не притаманні гармонійно розвиненій особистості?
4. Те, що є важливим для людини, за допомогою чого вона оцінює і звіряє будь – що у своєму житті.
5. Те, що необхідно людині для нормального життя і розвитку.
6. Олімпійська формула успіху.
7. Уявлення кінцевої мети.
8. Гармонія фізичної привабливості, духовності, розвиненого інтелекту.
9. Виправлення вроджених вад і допомога потерпілим зі складними травмами.
10. Воно залишається на все життя.
11. Етап становлення моральності, формування особистої системи цінностей.
12. Він відбувається у певній послідовності.
8 клас. Безпека в сучасному суспільстві
К-1
|
1 варіант |
2 варіант |
Міліція |
1 |
12 |
Перевищення самооборони |
2 |
11 |
Верховна Рада |
3 |
10 |
Тероризм |
4 |
9 |
15 років |
5 |
8 |
Неповнолітні |
6 |
7 |
Віктимна поведінка |
7 |
6 |
Конституція України |
8 |
5 |
Гіпноз |
9 |
4 |
16 років |
10 |
3 |
Прокуратура |
11 |
2 |
Правопорушення |
12 |
1 |
1.Закони в Україні ухвалює.
2. Підтримує державне обвинувачення в суді.
3. Має право перевіряти у громадян документи.
4. Вчинки людей, що порушують Конституцію держави, її закони чи підзаконні акти.
5. Особи, яким не виповнилося 18 років.
6. Маєш право відкривати рахунок в банку і розпоряджатися ним за згодою батьків.
7. Відповідаєш за злочини як дорослий.
8. Залишені без нагляду валізи.
9. Умисне заподіяння нападнику тяжкої шкоди.
10. Небезпека сект.
11. Основний Закон держави.
12. Метод, за допомогою якого організована група або партія намагається досягти своїх цілей, використовуючи насильство.
8 клас. Безпека в сучасному суспільстві
К-2
|
1 варіант |
2 варіант |
Залучення до сект |
1 |
12 |
Зниження або пошкодження чужого майна. |
2 |
11 |
Правоохоронні органи |
3 |
10 |
Адвокат |
4 |
9 |
14 років |
5 |
8 |
Віктимні жести |
6 |
7 |
Дисциплінарний проступок |
7 |
6 |
Правила |
8 |
5 |
Закони |
9 |
4 |
Суд |
10 |
3 |
18 років |
11 |
2 |
Допустима самооборона |
12 |
1 |
8 клас. Життя і здоров’я людини
К-1
|
1 варіант |
2 варіант |
Життєві навички |
1 |
12 |
Ознаки емоційної зрілості |
2 |
11 |
Ознаки фізіологічної зрілості |
3 |
10 |
Надзвичайні ситуації техногенного характеру |
4 |
9 |
Штучне дихання |
5 |
8 |
Ознаки надзвичайних ситуацій |
6 |
7 |
Розвиток людини |
7 |
6 |
Аварійно - рятувальні служби |
8 |
5 |
Надзвичайні ситуації соціально – політичного характеру |
9 |
4 |
Ознаки духовної зрілості |
10 |
3 |
Визначення стану потерпілого |
11 |
2 |
Принципи порятунку |
12 |
1 |
|
|
|
до досягнення зрілості.
труднощі щоденного життя.
8 клас. Життя і здоров’я людини
К-2
|
1 варіант |
2 варіант |
Життєві навички |
1 |
12 |
Ознаки емоційної зрілості |
2 |
11 |
Ознаки фізіологічної зрілості |
3 |
10 |
Надзвичайні ситуації техногенного характеру |
4 |
9 |
Штучне дихання |
5 |
8 |
Ознаки надзвичайних ситуацій |
6 |
7 |
Розвиток людини |
7 |
6 |
Аварійно - рятувальні служби |
8 |
5 |
Надзвичайні ситуації соціально – політичного характеру |
9 |
4 |
Ознаки духовної зрілості |
10 |
3 |
Визначення стану потерпілого |
11 |
2 |
Принципи порятунку |
12 |
1 |
|
|
|
до досягнення зрілості.
8 клас. Фізичне здоров’я підлітка
К-1
|
1 варіант |
2 варіант |
Дієта |
1 |
12 |
Складові фізичної форми |
2 |
11 |
Анорексія |
3 |
10 |
Вегетаріанська дієта |
4 |
9 |
Ботулізм |
5 |
8 |
Принципи раціонального харчування |
6 |
7 |
Харчового отруєння |
7 |
6 |
Елементи оздоровчих систем |
8 |
5 |
Токсини отруйних грибів і рослин |
9 |
4 |
Оздоровчі системи |
10 |
3 |
Стероїди |
11 |
2 |
Симптоми отруєння |
12 |
1 |
|
|
|
8 клас. Фізичне здоров’я підлітка
К-2
|
1 варіант |
2 варіант |
Дієта |
1 |
12 |
Складові фізичної форми |
2 |
11 |
Анорексія |
3 |
10 |
Вегетаріанська дієта |
4 |
9 |
Ботулізм |
5 |
8 |
Принципи раціонального харчування |
6 |
7 |
Харчового отруєння |
7 |
6 |
Елементи оздоровчих систем |
8 |
5 |
Токсини отруйних грибів і рослин |
9 |
4 |
Оздоровчі системи |
10 |
3 |
Стероїди |
11 |
2 |
Симптоми отруєння |
12 |
1 |
|
|
|
1. Утруднене дихання, підвищена температура, нудота
2. Фізичні вправи, сон, релаксація, водні процедури
3. Методика сприяння здоров’ю.
4. « Раціональний спосіб життя» .
5. Помірність, різноманітність, збалансованість.
6. Повне або часткове вилучення з раціону продуктів тваринного походження.
7. Найтяжчі харчові отруєння спричиняють..
8. Витривалість, сила, спритність…
9. Захворювання, за якого людина відмовляється від їжі.
10. Найнебезпечніший вид харчового отруєння.
11. Вживання неякісного, зіпсованого продукту є наслідком…
12. Препарати для схуднення і добавки містять…