Цифровий ресурс на тему:Використання ігор, кросвордів, різних інтерактивних завдань та LEGO на уроках української мови в 1 класі НУШ

Про матеріал
Даний цифровий ресурс розроблено згідно програми «Типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти» за новим Державним стандартом початкової освіти та до підручників «Українська мова», 1 клас. Даний ресурс розрахований на пояснення та закріплення матеріалу з наступних тем: 1. Закріплення звукового значения вивчених літер; 2. Читання і доповнення речень; 3. Використання шість цеглинок Lego; 4. Робота з загадками, кросвордами, анаграмами. 5. Звуки і букви. Склад. Наголос. Метою даної роботи є допомога вчителю в організації і структуруванні уроків, змозі унаочнити заняття у вигляді презентації і при необхідності мати можливість доповнити її своїми елементами. Даним ЕОР показано практичне впровадження інтерактивних вправ, ігор та методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок» в освітній простір 1 класу НУШ (мовна освітня галузь). Серія цифрових ресурсів стане в нагоді вчителям та учням початкових класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цифровий ресурс на тему: Використання ігор, кросвордів, різних інтерактивних завдань та LEGO на уроках української мови в 1 класі НУШВиконала. Колісніченко Лілія Василівна Вчитель початкових класів ОЗО «Христинівський ліцей»Христинівської міської ради

Номер слайду 2

Зміст1. Дидактичні ігри, що сприяють розвитку мовлення, мислення2. Кросворди в загадках на кожну букву для вивчення у 1 класі3. Майстер-клас з використання цеглинок LEGO4. Інтерактивна гра «Усезнайко»5. Цікаві завдання до уроків навчання грамоти у післябукварний період6. Інтерактивні вправи

Номер слайду 3

Список літератури https://naurok.com.ua/prezentaciya-didaktichni-igri-na-urokah-ukra-nsko-movi-u-1-klasi-323104.html https://naurok.com.ua/krosfordi-prezentaciya-dlya-1-klasu-309222.html  https://naurok.com.ua/interaktivna-gra-useznayko-307088.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-vikoristannya-lego-v-pochatkoviy-shkoli-305593.html  https://vseosvita.ua/library/cikavi-zavdanna-z-ukrainskoi-movi-1-klas-nus-128982.html

Перегляд файлу

Картка опису цифрового ресурсу

 

1

Назва ресурсу

Використання ігор, кросвордів, різних інтерактивних завдань та  LEGO на уроках української мови в 1 класі НУШ
 

2

Анотація 

Серія цифрових ресурсів «Використання ігор, кросворді, різних інтерактивних завдань та  LEGO на уроках української мови в 1 класі НУШ» розроблена для уроків української мови  в 1 класі. В серії висвітлено матеріали з тем: «Ігри, що сприяють розвитку мовлення», «Кросворди в загадках на кожну букву для вивчення у 1 класі», «Майстер-клас з використання цеглинок LEGO під час уроків української мови в початковій школі», «Інтерактивна гра «Усезнайко»», «Цікаві завдання до уроків навчання грамоти у післябукварний період».

3

Вид ЕОР

Презентації

4

Автор

Колісніченко Лілія Василівна

5

Навчальна дисципліна

Початкова  освіта – Українська мова

6

Клас, розділ, тема

1 кл. – Використання ігор, кросвордів, різних інтерактивних завдань та  LEGO української мови в 1 класі НУШ до тем:

«Букварний період»,  «Шість цеглинок з LEGO», «Цікаві вправи з LEGO », «Післябукварний період» 

Інтерактивна гра «Усезнайко».

7

Аудиторія 

Учителі,  здобувачі освіти

8

Рік видання ресурсу

2024

9

Джерело

ОЗО «Христинівський ліцей» Христинівської районної ради Черкаської області

10

Адреса джерела

  1. https://naurok.com.ua/prezentaciya-didaktichni-igri-na-urokah-ukra-nsko-movi-u-1-klasi-323104.html
  2. https://naurok.com.ua/krosfordi-prezentaciya-dlya-1-klasu-309222.html
  3. https://naurok.com.ua/interaktivna-gra-useznayko-307088.html
  4. https://naurok.com.ua/prezentaciya-vikoristannya-lego-v-pochatkoviy-shkoli-305593.html
  5. https://vseosvita.ua/library/cikavi-zavdanna-z-ukrainskoi-movi-1-klas-nus-128982.html

11

Мова  ресурсу

Українська 

12

Ключові слова

Ігри, кросворди, букварний період, після букварний період, інтерактивні ігри та завдання, 1 клас, НУШ

 

Перегляд файлу

Колекція цифрових ресурсів

Даний цифровий ресурс розроблено згідно програми «Типових освітніх програм  для закладів загальної середньої освіти» за новим Державним стандартом початкової освіти та до підручників «Українська мова», 1 клас.

Даний ресурс розрахований на пояснення та закріплення  матеріалу з наступних тем:

1. Закріплення звукового значения вивчених літер;

2. Читання і доповнення речень;

3. Використання шість цеглинок  Lego;

4. Робота з загадками, кросвордами, анаграмами.

5. Звуки і букви. Склад. Наголос.

Метою даної роботи є допомога  вчителю в організації  і структуруванні уроків,  змозі унаочнити  заняття у вигляді презентації і при необхідності мати можливість доповнити її своїми елементами.

Даним ЕОР показано практичне впровадження інтерактивних вправ, ігор та методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок» в освітній простір 1 класу НУШ (мовна освітня галузь).

Серія цифрових ресурсів стане в нагоді вчителям та учням початкових класів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українська мова1 клас Звуки і букви. Склад. Наголос.Інтерактивна гра «Усезнайко»

Номер слайду 2

Катруся та Назар збирають букет для бабусі. Але Катруся може брати тільки квіти, назви яких починаються з м'яких приголосних. А Назар – назви яких починаються з твердих приголосних. Правила інтерактивної гри

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Ро-ма-шка

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Гла-ді-о-лус

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Нар-цис

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Тюль-пан

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Тро-ян-да

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Лі-лі-я

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Пі-он

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Жор-жи-на

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Під-сніж-ник

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Ти виконав усі завдання. Молодець! Почати гру спочатку

Номер слайду 32

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивні вправи з навчання грамоти. Післябукварний період

Номер слайду 2

Впізнай тваринку. Сірий, вухатий, боягузливий – це. Руденька, прудка , пухнаста – це. Отруйна, хижа, довга – це. Вірний, домашній – це. Сірий, злий, голодний – це. Руда, хитра, підступна - це

Номер слайду 3

Скажи навпаки Великий –Товстий –Холодний – Широкий – Кислий – Твердий – Високий - малий. тонкий.теплий.вузький.солодкий.м’який. низький.

Номер слайду 4

Скласти речення зі слів кожного рядка, записати їх. ліс, У, весна, прийшла. одяглися, Дерева, у, вбрання, зелене. джмелі, Гудуть, та, комахи, інші.співучі ,Прилетіли, країв,птахи, з, теплих.

Номер слайду 5

Встав пропущені буквосполучення дз,дж__міль__юрчить__він__ерело__ьоб__еркало__унгліб__ола__емхо__у__віночок__меликкукуру__а__инси

Номер слайду 6

В одному жив колючий . Одного разу прийшли в ліс .Іринка побачила , торкнулася до нього і поколола . А їжачок накрився і швидко сховався в . Списування

Номер слайду 7

З’єднай зображення овочів і фруктів з ознаками предметів, яким вони відповідаютьжовтий, кислий…гострий, гіркий…круглий, смугастий…соковита, кислувата…гірка, пекуча…червона, спіла, солодка…

Номер слайду 8

Знайди зайве слово. День, ніч, вечір, малювати, ранок, полудень. Літо, осінь, читати, зима, весна. Сонце, сніг, роса, хлопчик, веселка, град. Дівчинка, ромашка, троянда, мак, волошка. Літак, велосипед, трактор, автобус, дуб. Пенал, лінійка, зошит, ніж, фарби, ручка. Корова, кінь, заєць, курка, гуска, качка.

Номер слайду 9

Цукор солодкий, а сіль … Слон великий, а миша … Дерево високе, а кущ … Міст широкий, лінійка … Ніж короткий, а шабля …Встав слова протилежні за значенням.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Абетка. Звуки і букви. Післябукварний період

Номер слайду 2

Абетка. Звуки та букви Звуки й голоси- Дрімаючи, ведмедику, можна уявити все, що хочеш. І все, що ти уявиш, буде як живе. І тоді…- Що?- І тоді чути звуки й голоси…- І кого ти чув?- Зяблика.- А вчора?- Жабу. Ти лише уяви: вона сидить і співає.- Уявив, але не чую. Сидить, очі витріщила і мовчить.- Поговори з нею. Скажи: «Ми з їжачком із далекого лісу прийшли на твій концерт».- Сказав. Мовчить. Послухай, їжачку, навіщо нам ця жаба? Ходімо назбираємо грибочків і насмажимо! А для тебе я яблучко припас.- Грибочки! Яблучка! Якби ти тільки знав, як це – звуки й голоси! За С. Козловим - Які голоси чув їжачок?

Номер слайду 3

Голосні та приголосні Абетка, азбука, алфавіт – це букви, розташовані в установленому порядку. В українській абетці 33 букви. Доповни речення. Голосних звуків є … : 6[а] [о] [у] [е] [и] [і]. Їх позначають … букв:10а, о, у, е, и, і, я, ю, є, ї. Розглянь малюнки. Запиши слова в абетковому порядку. Качка, кінь, ластівка, лелека, миша, півень.

Номер слайду 4

Приголосні звуки: м’які та тверді Прочитай. Не я б’ю – верба б’є, За тиждень – Великдень. Будь дужий, як вода, А багатий, як земля!Випиши з підкреслених слів: букви, що позначають тверді приголосні звуки:б з м букви, що позначають м’які приголосні звуки:д’ л’Розглянь малюнки. Склади речення за зразком першого. Запиши. Це дівчинка Катруся. Це кішечка Мурка. Це кенгурятко Том.

Номер слайду 5

Приголосні звуки: дзвінкі й глухі Порівняй вимову парних звуків. [б] [д] [д′] [з] [з′] [ж] [дж] [дз] [дз′] [г] [ґ] – [п] [т] [т′] [с] [с′] [ш] [ч] [ц] [ц′] [х] [к] [ф]Розглянь малюнки. В рядочок випиши слова, які починаються на дзвінкий приголосний. Дівчинка, заєць, жаба, голуб.Ідеї для маленьких поетів. Навесні в гайок . Перші квіточки . Біля квіточки ,Разом з нею .піду знайду помрію порадіюпідузнайдупомріюпорадію

Номер слайду 6

Буквосполучення йо Дайте правильну відповідь: Звук [й] приголосний, м’який Він має парний твердий. Прочитай слова, подивись як поділити на склади для переносу. Йо-сип, йо-гурт, га-йок, ма-йор. Поділи на склади для переносу. Бойовий, знайомий, павільйон, бульйон. Бо-йо-вий, зна-йо-мий, па-віль-йон, буль-йон.

Номер слайду 7

Порівняй вимову звуків [г] і [ґ]Розглянь малюнки. Порівняй вимову звуків. Запиши слова-назви предметів, підкресли букву ґ. Ґава, гусак, дзиґа, голуб, ґудзики, горобець. Склади речення із слів, що «розгубились». Жабка, ґудзиків, із, була, зелених. Лапки, в, ниток, жабки, були, з. Жабка була із зелених ґудзиків. Лапки в жабки були з ниток. Прочитай пари слів. Порівняй вимову.ґречний – гречка ґрати – гратись ґанок – Ганна ґазда – гаразд

Номер слайду 8

Буква ЯБуква ЯНа початку слова та складу позначає два звуки: [й], [а]. Після м’якого приголосного позначає звук [а]. Запиши слова у два рядочки:буква я позначає два звуки: [й], [а]буква я позначає один голосний звук [а]Яблуко, баян, моряк, маяк, свято, чапля, рояль, троянда, місяць. Яблуко, баян, маяк, рояль, троянда. Моряк, свято, чапля, місяць. Запиши слова з буквою я, підкресли букву. Цуценя, фея, ціпля.

Номер слайду 9

Буква ЮБуква ЮНа початку слова та складу позначає два звуки: [й], [у]. Після м’якого приголосного позначає звук [у]. Випиши слова, у яких буква ю позначає два звука. Люстра, читаю, Юрій, тюлень, юрта, бігаю, рюкзак, Юлія. Читаю, Юрій, юрта, бігаю, Юлія. Слова розсипались, давай їх зберемо і запишемо речення. Квітень, травою, з, травень, водою, з. Квітень з водою, травень з травою. Прочитай початок, доповни. Пташки (що роблять?)Листочки (що роблять?)щебечуть.розпускаються.

Номер слайду 10

Буква ЄБуква ЄНа початку слова та складу позначає два звуки: [й], [е]. Після м’якого приголосного позначає звук [е]. Дай відповідь: Що робить Євдокія? Що робить Євгенко? Євдокія рахує. Євгенко пише. Заєць – дика тваринка. Він живе у лісі. У зайця довгі вуха. Прочитай частини прислів’я, доповни: Праця чоловіка годує, Бджола мала, а й та працює.а лінь марнує. Це – заєць. Склади розповідь про нього і запиши її.а й та працює.а лінь марнує.

Номер слайду 11

Буква ЇБуква Ї Завжди позначає два звуки: [й], [і]. Це – їжак. Напиши, як можна назвати його родичів.Їжак – їжачиха, їжаченя.Їжачок у сад пішов: Грушки, яблучка знайшов. В лісі назбирав грибів,Знахідці своїй радів. Склади розповідь про їжачка за малюнком. Довідка: 1) малину. лісі, У, їжак, знайшов, 2) її, Приніс, додому. 3) їжачиха, їжаченя. і, зраділи, Дуже, У лісі їжак знайшов малину. Приніс її додому. Дуже зраділи їжачиха і їжаченя. Прочитай вірш. Склади звукову модель слова їжачок. [й і ж а ч о к][­= • ­̶ • ̶ • ̶ ] їжачок – 7зв., 6б.

Номер слайду 12

Знак м’якшення (ь). Буквосполучення ьо Прочитай загадку. У слові-відгадці вимов звуки, назви букви. Біля пеньочка шапочки кругленькі,Ніжні, тоненькі. Це виросли . Підкреслені слова поділи на склади для переносу.опеньки. Пе-ньоч-ка, круг-лень-кі, то-нень-кі, опень-ки. Так, при переносі буквосполучення ьо не розривається, а знак м’якшення залишається біля попереднього приголосного. Поділи на склади слова: Учи-тель, за-єць, лось, дель-фін, пі-вень. До саду прилетіли птахи: крильця барвисті, черевця червоненькі, ніжки жовтенькі, шийки зелененькі. Випиши слова зі знаком м’якшення, поділивши їх на склади для переносу. Криль-ця, чер-во-нень-кі, жов-тень-кі, зе-ле-нень-кі.

Номер слайду 13

Буква Щ Вибери правильну відповідь. Буква щ позначає звуки [ш], [ч] завжди: Збери букви в загублених словах.ктаікуаод. Щітка, щука, дощ. Різнокольоровий дощик В. Полинок. Між травинок – дощ зелений,На барвінку – синій, На ромашках – білий-білий,У хмарині – сірий. На червоних черевичках крапельки червоні…І чомусь прозорі зовсім на моїй долоні. Який був дощ?Бор _ ик у гор _ ику,_авель у бор _ ику. А до бор _ у _е й по ля _ у. Прочитай скоромовку, встав пропущені букви, спиши.щ щ. Щщщ. Щщ

Номер слайду 14

Буквосполучення дж, дз. Буквосполучення дж позначає один звук [дж]. Буквосполучення дз позначає один звук [дз].жз. Розглянь малюнки. Запиши слова-назви намальованих предметів. Дзвоник, дзиґа, ґудзики, дзеркало, кукурудза. Спиши речення. Не забувай про абзац. Дзвонили дзвоники, стрибали коники. Дзьобнув хлібця горобець, дзьоб обтер об стовбурець. Джміль. Як дзвінок задзеленчить,Дзвінко джмелик задзижчить.Ґедзь із джмеликом летить,Бджолам весело кричить:- Бджоли, бджоли, бджоленята,Вилітайте погуляти!

Номер слайду 15

Апостроф,Значок, який пишеться після букв б п м в ф р перед я ю є ї називається апострофом. Читай слова: П’є, б’є, в’є, ім’я, сім’я, хом’як, солов’ї, пір’їна, комп’ютер, м’ята, рум’яний, дев’ять, п’ята. Випиши двоскладові слова.Ім’я, сім’я, хом’як, м’ята, дев’ять, п’ята. Спиши речення, уписуючи замість малюнків слова. Маю 10 пальців я, всі вони – немов сім’я. П’ятеро Д. Чередниченко Перший – сміливий, другий – завзятий, третій – відважниц, четвертий – скромний, п’ятий – жвавий. Усі п’ятеро – дружні брати.

zip
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Презентації
НУШ
Додано
15 грудня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку