14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Цікаві завдання з теми «Речення»

Про матеріал
Систематизувати та узагальнити знання учнів за темою «Речення»; перевірити рівень мовних знань і вмінь з теми; розвивати акуратність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

Цікаві завдання з теми «Речення»

 

Мета:  систематизувати та узагальнити знання учнів за темою «Речення»; перевірити рівень мовних знань і вмінь з теми; розвивати акуратність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

 

1. Поділи на речення. Запиши текст. Підкресли першу букву кожного речення.

Ранкова роса ще виблискувала на сніжно-білих пелюстках ромашки жаринками червоніли гвоздики терпко пахли чебрець і полин острівцями жовтіли квіти безсмертника легенький вітерець погойдував сиві ковилі щось шаруділо у кущах шипшини.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Пошир речення за допомогою запитань.

Ми (що робили?)______________________ цікаву книжку.

Хлопчики грали у футбол (де? на чому?) _________________________________

____________________________________________________________________.

Розфарбувала (хто?) _____________________________ малюнок.

Мультфільм був (який?) _____________________________________.

 

3. Підкресли головні члени речення.

Прийшла весна. Природа навкруги ожила. Сонячні промені зігрівають землю. Сніг сходить з пагорбів веселими струмочками. Звідусіль чується спів птахів. Весна прийшла і принесла нове життя.

 

4. Склади три речення про школу. Підкресли в них головні члени речення.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Склади подані слова в розповідне речення, а потім зроби з нього питальне та спонукальне.

книжки, діти, читати, потрібно

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. У кінці речення постав потрібний розділовий знак (. ! ?)

Сірий клубочок завмер у буряні

Хто це там сховався

Та це ж зайченя

А чому не тікає

Там його не знайде лисиця

Гей, біжи до лісу

Чи пізнаєш ти цю пташку

Спинка в неї сіра, грудка червона

 

7. Познач напроти кожного речення, яке воно за метою висловлювання.

Хто багато говорить, той мало творить

Діти, заспівайте пісню веселеньку

Хто з птахів найкращий співак

Що маєш робити, зроби сьогодні

Татку, в цій річці є риба

Яка прекрасна рідна мова

 

docx
Додано
25 травня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку