Цікаві завдання з теми «Речення»

Про матеріал
Систематизувати та узагальнити знання учнів за темою «Речення»; перевірити рівень мовних знань і вмінь з теми; розвивати акуратність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Перегляд файлу

Цікаві завдання з теми «Речення»

 

Мета:  систематизувати та узагальнити знання учнів за темою «Речення»; перевірити рівень мовних знань і вмінь з теми; розвивати акуратність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

 

1. Поділи на речення. Запиши текст. Підкресли першу букву кожного речення.

Ранкова роса ще виблискувала на сніжно-білих пелюстках ромашки жаринками червоніли гвоздики терпко пахли чебрець і полин острівцями жовтіли квіти безсмертника легенький вітерець погойдував сиві ковилі щось шаруділо у кущах шипшини.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Пошир речення за допомогою запитань.

Ми (що робили?)______________________ цікаву книжку.

Хлопчики грали у футбол (де? на чому?) _________________________________

____________________________________________________________________.

Розфарбувала (хто?) _____________________________ малюнок.

Мультфільм був (який?) _____________________________________.

 

3. Підкресли головні члени речення.

Прийшла весна. Природа навкруги ожила. Сонячні промені зігрівають землю. Сніг сходить з пагорбів веселими струмочками. Звідусіль чується спів птахів. Весна прийшла і принесла нове життя.

 

4. Склади три речення про школу. Підкресли в них головні члени речення.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Склади подані слова в розповідне речення, а потім зроби з нього питальне та спонукальне.

книжки, діти, читати, потрібно

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. У кінці речення постав потрібний розділовий знак (. ! ?)

Сірий клубочок завмер у буряні

Хто це там сховався

Та це ж зайченя

А чому не тікає

Там його не знайде лисиця

Гей, біжи до лісу

Чи пізнаєш ти цю пташку

Спинка в неї сіра, грудка червона

 

7. Познач напроти кожного речення, яке воно за метою висловлювання.

Хто багато говорить, той мало творить

Діти, заспівайте пісню веселеньку

Хто з птахів найкращий співак

Що маєш робити, зроби сьогодні

Татку, в цій річці є риба

Яка прекрасна рідна мова

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Нетецька Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Суріна Сніжана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Аландаренко Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 травня 2020
Переглядів
7887
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку