Цикл уроків з англійської мови на тему" Сім`я"

Про матеріал

Матеріал допоможе вчителю ознайомити учнів з новими ЛО теми " Сім`я" та "Професії",

-навчити новому граматичному матеріалу: присвійний відмінок,

-формувати навички монологічного мовлення,

-залучити до роботи учнів всіх типів сприйняття ініформації (візуалів, кінестетиків,аудіалів),

-виховувати любов до родини та близьких.

Перегляд файлу

Цикл уроків з англійської мови для 3 класу на тему" Сім`я"

з урахуванням різних типів сприйняття інформації учнів.

Урок №1.( Введення нового матеріалу)

Мета: -ознайомити з новими ЛО теми "  Сім`я" та "Професії",

-навчити новому граматичному матеріалу: присвійний відмінок,

-формувати навички монологічного мовлення,

-залучити до роботи учнів всіх типів сприйняття ініформації (візуалів, кінестетиків,аудіалів),

-виховувати любов до родини та близьких.

Обладнання: Картки з новими ЛО, аудіо записи, презентація граматичного матеріалу, робочий зошит,підручник  Family and Friends 1

I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання.

2.Повідомлення теми уроку.

Today we are going :

- to learn new vocabullary denoting "Family" and "Proffesions",

-to sing some songs,

-to learn about Possessive Case,

-to talk about the members of your family.

3.Уведення в іншомовну атмосферу

Учні виконують пісню "In my family"( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

II.Основна частина уроку.

1.Введення нової лексики 1)Учитель показує картки з новими ЛО, учні повторюють слова за вчителем ( працюють візуали,аудіали).

2)Учитель називає членів родини, а учні показують на картку, про яку йде мова(працюють візуали,аудіали та кінестетики).

3) Потім учні складають речення зі словами.( працюють візуали)

2.Введення граматики.

1)Ознайомлення з граматикою. Презентація ( працюють візуали та аудіали)

2)Виконання граматичних вправ.( працюють візуали,аудіали та кінестетики).Учням потрібно з`єднати малюнки та вставити потрібні слова у речення Ex.3,p.41(Family and Friends 1)

3.Фізкультхвилинка ( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

Учні повторюють за вчителем римовку та рухи: "Clap your hands".

4.Розвиток умінь мовлення.

1)Рольова гра "My Family"( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

Учні отримують картки членів родини та професій.Їх завдання розпитати один одного вживаючи такі запитання як:-Who are you?

-What is your name?

-How old are you?

-What are you?

5.Розвиток діалогічного мовлення.

Учні повинні прослухати діалог , а потім його розіграти( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

Ex.3,p.40(Family and Friends 1)

III.Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання.

Учням треба пронумерувати членів родини та закінчити речення.

Ex.1-2,p.40 WB(Family and Friends 1)

2.Підбиття підсумків уроку.

Урок №2( Практикування нового матеріалу)

Мета:

- активізувати ЛО теми "  Сім`я" та "Професії",

-повторити і закріпити вживання присвійного відмінку,

-формувати навички аудіювання, читання, письма та говоріння,

-залучтит до роботи учнів всіх типів сприйняття ініформації (візуалів, кінестетиків,аудіалів),

-виховувати почуття поваги до членів родини .

Обладнання: Картки для самостійної роботи,  аудіо записи, підручник Family and Friends 1, робочий зошит .

I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання.

2.Повідомлення теми уроку.

Today we are going :

- to use vocabullary denoting "Family" and "Proffesions",

-to read  the text about Oli`s family,

-to do some exercises with Possessive Case,

-to talk about members of your family.

3.Перевірка домашнього завдання.

 Ex.1-2,p.40 WB(Family and Friends 1)

II.Основна частина уроку.

1.Вживання вивченої  лексики

Гра "Guess the Word" ( працюють візуали та кінестетики)

Клас поділяється на дві групи. Учитель розкладає на столі смужки паперу з написаними у довільному порядку літерами,з яких слід скласти слово. Учні по черзі підходять до столу, беруть картки,складають з літер слово і записують його на дошці.Перемагає команда, яка швидше за іншу правильно виконає завдання.(Додаток№ 1)

2.Повторення граматики.

Виконання вправ

1)Ex.1,p.41 WB( працюють візуали).Учням треба прочитати речення та прономерувати картинки.

2)Ex.2,p.41 WB  ( працюють візуали та кінестетики) Учні читають текст та розфарбовують картинку згідно тексту.

3.Фізкультхвилинка.

Учні повторють вірш та рухи за вчителем( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

-Hands up, hands down...

4.Розвиток умінь читання.

1)Етап підготовки до читання.Ex.1,p.44 SB. Учням треба назвати членів родини, яких воні бачуть на картинках (працюють візуали)

2)Етап читання. Ex.2,p.44 SB.Учні читають текст по черзі (працюють візуали та аудіали)

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту. Ex.3,p.44 SB. Учні читають речення та пишуть яки з цих речень вірні, а які ні.(працюють візуали)

5.Розвиток монологічного мовлення мовлення.

Учні по черзі самостійно розповідають про своїх братів та сестер з опорою на запитання , записані на дошці( працюють візуали,аудіали)

-Do you have a brother( sister, cousin)?

-What is her( his) name?

-How old is he (she)?

-What do you do together?

III.Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання.

Принести фото своєї родини та підготувати розповідь про сім`ю.

2.Підбиття підсумків уроку.

Додаток № 1

o m g d t h e r r a n      I   n t  a u      I    s i n  c o u

-------------------------------------------------------------------

t h e r g d f a r a n        I    u l e n c    I    t b h e r r o

-------------------------------------------------------------------

g h t d a u e r                I    f e w i       I    s b a h u n d       

Урок №3( Активізація та закріплення матеріалу)

Мета:

-повторити й активізувати ЛО теми "  Сім`я" та "Професії",

-повторити граматичний матеріал: вказівні займенники,

-формувати навички аудіювання, читання, письма та говоріння,

-залучити до роботи учнів всіх типів сприйняття ініформації (візуалів, кінестетиків,аудіалів),

-виховувати любов до родини та близьких.

Обладнання: Картки для роботи в групах, відео  та аудіо записи, презентація граматичного матеріалу, макет "Family Tree".

I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання.

2.Повідомлення теми уроку.

Today we are going :

- to revise vocabullary denoting "Family" and "Proffesions",

-to sing some songs,

-to act the dialogue,

-to watch video about family,

-to make "Family Tree".

3.Уведення в іншомовну атмосферу

Учні виконують пісню "Two kind doctors"( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

II.Основна частина уроку.

1.Повторення лексики

1)Учитель кожній команді називає слово, учні по черзі підходять до столу,вибирають картку та розташовують її на дошці відповідно до належної групи ( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

2) Потім учні складають речення зі словами.( працюють візуали)

3) Вивчення вірша "Love"( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

Учні читають вірш за  вчителем, а потім картками з відповідним значенням закривають слова і знову повторюють вірш.(Додаток№1)

My father loves my mother,

My sister loves my brother,

My grandpa loves my granny,

And I love my big family.

2.Повторення граматики.

1)Фізкультхвилинка ( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

Учні повторюють за вчителем римовку та рухи:

This is-these are, that is-those are.

2)Виконання вправ. Слайд 1-4( працюють візуали)

Учні повинні прочитати речення та написати відповідні слова.(Додаток №2)

3.Фізкультхвилинка.

Учні виконують пісню "Ten fingers"( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

4.Розвиток умінь мовлення.

1)Учні переглядають відео "Molly`s Family". Потім відповідають на запитання вчителя і разом починають роботу над макетом "Family Tree", вписуючи ім`я членів родини ( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

What is the girl`s name? (Molly)

What is her big brother`s name? ( Nick)

What is her little brother`s name? ( Tom)

What is her cousin`s name? (Jacob)

2)Потім вчитель роздає учням продовження тексту з пропусками. Кожна група читає по реченню та заповнює пропуски у тексті і закінчує роботу з макетом "Family Tree". (Додаток №3) ( працюють аудіали)

Molly has got a mother and a father. Her mother`s name is Tess. Her father`s name is Bill. They are very kind. She has got a granny and a grandpa. Her granny`s name is Ann. Her grandfather`s name is Den. And Molly has got an aunt. Her name is Rosy. Her family is happy.

5.Розвиток діалогічного мовлення.

Учні повинні скласти діалог з речень, які пропонує вчитель та розіграти цей діалог.( працюють візуали,аудіали та кінестетики)

-Hello, Ann!

-Hello, Den! How are you?

-I`m fine, thank you.And you?

-I`m fine, too.Who`s that?

-It`s my little brother.His name`s Billy.

-Nice to meet you, Billy.

-Nice to meet you , too.

-Have you got a cousin?

-No, I haven`t. Let`s play together!

-Good idea!

III.Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання.

Зробити "Family Tree" своєї сім`ї.

2.Підбиття підсумків уроку.

Додаток  № 1.

My father loves my mother,

My sister loves my brother,

My grandpa loves my granny,

And I love my big family.

Додаток № 2.

 1. _____is a toy.                                    1.This _____ a ruller.

 2. _____ are toys.                                  2.Those_____ rulers.

3. _____ is a plane.                                3.That ____ a book.

 4. _____ are planes.                              4.Those_____ books.

Додаток № 3

Group A

Molly has got a mother and a father. Her mother`s name is __________. Her father`s name is Bill. They are very kind. She has got a granny and a ___________. Her granny`s name is Ann. Her grandfather`s name is __________. And Molly has got an aunt. Her name is _________. Her family is happy.

Group B

Molly has got a mother and a _________. Her mother`s name is Tess. Her father`s name is __________. They are very kind. She has got a granny and a grandpa. Her granny`s name is ___________. Her grandfather`s name is Den. And Molly has got an ___________. Her name is Rosy. Her family is happy.


 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку