Class 1 English Educational programme by O. Savchenko Topic: I can play Microtopic: I can

Про матеріал
Конспект уроку в 1 класі. : to improve skills of using the vocabulary in speech, to develop skills of work in groups, memory, to bring up carefull attitude to animals, to learn and practise new lexical units, to stimulate speaking activities practising new vocabulary in the speech pattern I can…
Перегляд файлу

Тема. I can play

Підтема. My  world

Мета.  Активізувати вживання лексики з теми  «Тварини».

            Формувати предметні компетентності:

- комунікативно-мовленнєву - удосконалення вміння висловлюватись;

- читацьку - уміння читати знайомі та нові слова;

- граматичну - здатність користуватися граматичними ресурсами мови , удосконалювати навички  побудови речень.

     - соціальну - уміння працювати в  парах.

       Сприяти розвитку самостійного та логічного мислення.

       Виховувати увагу, інтерес до  вивчення англійської мови.

Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, колективна, робота в парах, групах.

Обладнання:підручник “ English” 1 О. Карпюк, робочий зошит, тематичні картинки “Animals” ,  роздатковий матеріал, фонограми англійських пісень, презентація уроку,мультимедійний посібник.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

 

1. Привітання

I get up in the morning

Ready for the day.

Hello! Hello! Good morning!

Have a nice day!

2.  Звукова гімнастика.

  ( Показую картинки, за якими учні називають  слово і перший звук з даного слова.

                            This is a bee, b, b, bee.

                            This is a cat, c, c, cat.

                            This is a dog, d, d, dog.

 ( Повторення вивчених слів з теми «Animals»)

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

  • Слухай та повторюй:

Welcome to the zoo!

There are monkeys and a big kangaroo.

Lions and zebras, and elephants too.

Hippos and camels, and last more animals live in our zoo.

  • Let’s go to the zoo.

 

  • Today we’ll go to the zoo and meet different animals

ІІІ. Основна частина.

  • Перегляд відео (Unit 6,  Lesson 3,12 – за мультимедійним посібником)
  • What animals do you see?  (Фронтальне опитування)
  • Перегляд презентації  «Animals» (Словникова робота)

I can see……

  • Робота з підручником (с.101)
  • Let’s count animals. (Колективна робота)
  • Відпрацювання фрази  I can see…
  • Let’s sing   “ I can see”
  • Let’s  play.
  • Game  “A  Bee and a flower” (Робота в парах).
  • Повторення алфавіту. Пісня « A B C»
  • Повторення транскрипції.
  • Читання слів.

Аудіювання.

( Переглянути картки із забраженням тварин, дізнатися до якої групи приєднатися)

Фізкультхвилинка.

Cats, stand up! Clap, clap, clap, sit down.

Birds, stand up! Fly, fly,fly, sit down.

Fish, stand up! Swim, swim, swim.

 

Письмо. Робота в зошитах

(запис слів: cat, fish, bird)

 

ІV.Рефлексійно-оцінюючий етап.

1.Підведення підсумків уроку

And now, children, let’s summarize our work.  You worked well; you have been active and smart. 

2.Рефлексія.

What  animals have you learned?

– OK. The   lesson is over.

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Liusia
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку