Communicative Approach in Teaching English

Про матеріал
English is a powerful tool to communicate with the people all over the world.I teach my students to master English to find their place in our global world.
Перегляд файлу

       Let me introduce myself. My name is Irina. It means “peace” in Greek. I am Greek by origin. My Motherland is Ukraine. My state language is Ukrainian. My mother tongue is Russian. I am an English and German teacher. The motto of my life is: Never lose hope. You never know what tomorrow may bring.

      Дозвольте представитись. Мене звати Ірина. Це означає "мир" по-грецьки. Я гречанка по походженню. Моя Батьківщина - Україна. Моя державна мова - українська. Моя рідна мова - російська. Я вчитель англійської та німецької. Девіз мого життя: «Ніколи не втрачайте надії. Ви ніколи не знаєте, що завтра може принести».

 

     We live in a global world. So many people - so many countries. There are hundreds of languages in the world. But only six of them are international: English, German, French, Russian, Chinese and Hindi. All people are created equal, and we must respect their national, cultural and religious traditions. The question is ‘’How?’’ The answer is - ‘’Through communication’’. The main mean of communication is the language. What does the expression ‘’ to find a common language’’ mean?

     Ми живемо в глобальному світі.  Скільки людей – стільки країн. У світі існує сотні мов. Але лише шість з них міжнародні: англійська, німецька, французька, російська, китайська та хінді. Всі люди створені рівними, і ми повинні поважати свої та інші національні, культурні та релігійні традиції. Питання в тому, "Яким чином?"Відповідь - "Через спілкування". Головним засобом спілкування є мова. Що означає вираз  "Знайти спільну мову"?

 

       Communicative approach in studying English plays the main role in the formation of communicative competences of students. They include the following aspects:

            - understanding of language usage;

            - knowledge of language changes according the situations;

             -ability to create, read and understand texts, stories, interviews, dialogues;

             - ability to continue a conversation even with a limited lexical and grammar vocabulary.

      Комунікативний підхід у вивченні англійської мови відіграє основну роль у формуванні комунікативних компетентностей учнів. Вони включають наступні аспекти:

            - розуміння використання мови;

            - знання мовних змін за ситуаціями;

             - вміння створювати, читати та розуміти тексти, розповіді, інтерв'ю, діалоги;

             - здатність продовжувати розмову навіть за обмеженим лексико-граматичним словником.

 

       The role of a teacher changes greatly. A teacher acts as a facilitator, a coach or an assistant. Students are trained to a group work. They learn to listen to each other, conduct talks and discussions, do projects.To implement communicative approach I use and master different activities: communicative games, exercises, role- play situations, discussions, debates, projects. To succeed in studying English you should be constantly either in an English speaking community or heroically imitate it.

      Роль вчителя дуже сильно змінюється. Вчитель працює як фасилітатор, тренер або помічник. Студенти вчаться працювати в групах. Вони вчаться слухати один одного, вести переговори та дискутувати, робити проекти. Для реалізації комунікативного підходу я використовую та освою різні заходи: комунікативні ігри, вправи, рольові ігри, дискусії, дебати, проекти. Щоб досягти успіху в вивченні англійської мови, ви повинні бути постійно або в англомовному оточенні, або героїчно створювати його.

 

      A new Ukrainian school is actually equipping learners with the skills they need to function fully in the world of work. The modern world is changing at a speed we have not seen previously. The Internet has opened access to a vast expanse of information and learners need to be equipped with what have been called 21st century skills to deal with the information. They are:

 

   1. Critical thinking and problem solving.

   2. Collaboration and communication.

   3. Creativity and imagination.

   4. Citizenship.

   5. Digital literacy.

   6. Leadership and professional development.

 

      Нова українська школа фактично надає учням навички, необхідні їм для повного функціонування у світі праці. Сучасний світ змінюється зі швидкістю, яку ми раніше не бачили. Інтернет відкрив доступ до величезної кількості інформації і учні повинні мати оснащеність навичками 21 століття для обробки інформації.  А саме:

   1. Критичне мислення та вирішення проблем.

   2. Співпраця та спілкування.

   3. Творчість та уява.

   4. Громадянство.

   5. Цифрова грамотність.

   6. Лідерство та професійний розвиток.

 

      From the first minute of the English lesson a teacher should create a positive atmosphere and tune learners into English. I usually practice holiday chants, grammar chants, poems, songs, different games, Bingo, classifying, using opposites, flashcards, what’s missing, using objects, etc.

     З першої хвилини уроку англійської вчитель повинен створити позитивну атмосферу та налаштувати учнів до сприяття англійської мови. Я, звичайно, практикую святкові та граматичні пісні, вірші, різні ігри, бінго, класифікацію, використання протилежностей, картки, відсутність слів, використання об'єктів, тощо.

       1. Let’s make names presentations. Use the structure ‘’Hello, my name is Irina.’’ / in circle/

       1. Давайте зробимо презентації імен. Використовуйте структуру '' Привіт, мене звати Ірина. '' / В колі /

       2. Throw a ball or a toy to a person whose name you remember.

       2. Киньте м'яч або іграшку особі, ім'я якої ви пам'ятаєте.

       3. Learn names and sides. Use: I want Olga on my right/ left.

       3. Дізнайся про імена та сторони. Використовуйте: «Я хочу, щоб Ольга була праворуч / ліворуч».

        4. Learn a song with different verbs. /run, jump, swim, fly, ride, climb, crawl, play/

                I can run and I can jump.

      4. Вчимо пісню з різними дієсловами. / бігати, стрибати, плавати, літати, кататися, піднятися, сканувати, грати /

                Я можу бігти, і я можу стрибати.

       5. Write the words in the correct order. Days of the week.

       5. Напишіть слова у правильному порядку. Дні тижня.

     C:\Users\VIP\Desktop\СКАН\2018-07-09\5.jpg

 

       

        6. Circle and   write the days of the week.

       6. Обведіть і напишіть дні тижня.

  C:\Users\VIP\Desktop\СКАН\2018-07-09\6.jpg

       7. Learn a poem:   I like Sunday best,

                                        Monday, Tuesday Wednesday less,

                                        Thursday, Friday are not bad,

                                          Saturday is better yet,

                                        But I like Sunday best.

       7. Вивчи вірш: мені найбільше подобається неділя

                                        Понеділок, вівторок середа менше,

                                        Четвер, п'ятниця не погана,

                                          Субота ще краще

                                        Але мені найбільше подобається неділя.

        8. Learn animals and colours. Use the phrase: ‘’I’ve got a dog./ cat, cow, pig, sheep, duck, hen/

       8. Запамятайте тварини і кольори. Використовуйте фразу: "У мене є собака / кіт, корова, свиня, овечка, качка, курка /

        9. Write the words of scrambled animals.

        9. Напишіть назви тварин з переплутаними літерами.

     C:\Users\VIP\Desktop\СКАН\2018-07-09\10.jpg

   10. Use stickers on the blackboard with different meanings and press them. It is the so called ‘’zero preparation activity.’’

       10. Використовуйте наклейки на дошці з різними значеннями та натискайте їх. Це так звана "нульова підготовча діяльність".

       

 

 

 

 

 

 

 

       11. I like to work with classifying objects, tables. It develops imagination, critical thinking and problem solving skills.

        11. Мені подобається працювати з класифікацією об'єктів, таблиць. Це розвиває уяву, критичнее мислення та навички вирішення проблем.

C:\Users\VIP\Desktop\СКАН\2018-07-09\9.jpg

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    12. Projects

    12. Проекти

C:\Users\VIP\Desktop\Публикация2.jpgC:\Users\VIP\Desktop\Публикация21.jpg

C:\Users\VIP\Desktop\Публикация Ира.jpgC:\Users\VIP\Desktop\Публикация Ира1.jpg 

 

         13. To enrich the vocabulary I use Idioms.

         13. Щоб збагатити словник, я використовую ідіоми.

         14. I teach my students to speak English not only at the lessons but intheir after classes activity. We make different projects and participate in International programs. Ukraine develops partnership with many countries and needs young professionals in every sphere of life. I teach them citizenship awareness, creativity and imagination, collaboration and communication, digital literacy, leadership and critical thinking. I teach them to feel confident and free in our diverse world. I give them wings andsay: No Limits For Educated People!!!!!

     14. Я навчаю своїх учнів розмовляти англійською не лише на уроках, але й у їх позашкільної діяльності. Ми готуємо різні проекти та беремо участь у міжнародних програмах. Україна розвиває партнерство з багатьма країнами і потребує молодих фахівців у всіх сферах життя. Я навчаю їх свідомому громадянству, творчості та уяві, співпраці та спілкуванню, цифровій грамотності, лідерству та критичному мисленню. Я навчаю їх відчувати себе впевнено і вільно в нашому різноманітному світі. Я даю їм крила і кажу: «Немає обмежень для освічених людей !!!!!»

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Avramova Irina
Додано
31 січня 2020
Переглядів
566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку