Ключові позиції сучасного уроку:1. Активна позиція учнів на уроці. Учень на уроці – вчиться сам, вчить інших. 2. Відхід від моноактивності вчителя на уроці. Вчитель на уроці- "диригент", що створює умови для розвитку учнів. 3. На уроці відбувається не вплив, а взаємодія. Ключова позиція – співпраця, співтворчість.
«Мозковий штурм»Тема: ПодорожІнтерактивна вправа: « Мозковий штурм »Мета: активізувати лексичний матеріал теми, стимулювати учнів до обговорення теми. Учитель малює схему на дошці, а учні підказують йому слова, які асоціюються в них з темою «Подорож». Всі ідеї з даного питання фіксуються на дошці, складається Mind-Map.
Hello, Mike. How was your holiday?It was all right. We went to the sea. It was sunny and warm. OK. Hello, Susan. It's sunny and cold. And the snow is white. Don't you want to skate? It's so much fun. Let's go! Did you swim?Hi, George. Are you going to the skating rink today?I don't know. What's the weather like?What was the weather like?Of course we did. I have a lot of photos. Come and see. Hi, Jill. Jigsaw dialogues. Cut the strips and make up two dialogues.
«Фразеологізми» Пропонується оцінити фразеологічним оборотом свої відчуття:- каша в голові (I am a muddlehead)- ні в зуб ногою (I have not a clue)- світла голова (I have bright spirit)- Ворушити мізками (I use my brains)- Краєм вуха (I listened with half an ear)- Ляскати вухами (I fell on deaf ears)