Формування активної життєвої позиції учнів

Про матеріал
Активна життєва позиція школяра виявляється насамперед у сфері спілкування. Воно є процесом актуалізації суспільних і особистісних відносин, їх взаємодії, у ході якої відбувається обмін діяльністю, досвідом, знаннями, ціннісними орієнтаціями, уміннями й навичками.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 48 Миколаївської міської ради Миколаївської областіФормування активної життєвої позиції учнів Вчитель англійської мови Носова Н. Б.

Номер слайду 2

Посередній учитель викладає. Хороший вчитель пояснює. Видатний вчитель показує. Великий учитель надихає.    Вільям Уорд

Номер слайду 3

Ключові позиції сучасного уроку:1. Активна позиція учнів на уроці. Учень на уроці – вчиться сам, вчить інших. 2. Відхід від моноактивності вчителя на уроці. Вчитель на уроці- "диригент", що створює умови для розвитку учнів. 3. На уроці відбувається не вплив, а взаємодія. Ключова позиція – співпраця, співтворчість.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Технологія розвитку критичного мислення

Номер слайду 7

Inside outside circle

Номер слайду 8

Технологія інтерактивного навчання

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

«Мозковий штурм»Тема: ПодорожІнтерактивна вправа: « Мозковий штурм »Мета: активізувати лексичний матеріал теми, стимулювати учнів до обговорення теми. Учитель малює схему на дошці, а учні підказують йому слова, які асоціюються в них з темою «Подорож». Всі ідеї з даного питання фіксуються на дошці, складається Mind-Map.

Номер слайду 12

Cluster-method

Номер слайду 13

Hello, Mike. How was your holiday?It was all right. We went to the sea. It was sunny and warm. OK. Hello, Susan. It's sunny and cold. And the snow is white. Don't you want to skate? It's so much fun. Let's go! Did you swim?Hi, George. Are you going to the skating rink today?I don't know. What's the weather like?What was the weather like?Of course we did. I have a lot of photos. Come and see. Hi, Jill. Jigsaw dialogues. Cut the strips and make up two dialogues.

Номер слайду 14

Ігрові технології навчання Running dictations

Номер слайду 15

Дослідницька робота та пошукова діяльність

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

The flower of mood

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Сьогодні я дізнався ... (Today I have known (about) ...)2. Було цікаво ... (... was interesting to me)3. Було важко ... (.... Was difficult for me)4. Я виконував завдання ... (I did exercises ...)5. Я зрозумів, що ... (I have understood that ...)6. Тепер я можу ... (I can ...)

Номер слайду 24

«Фразеологізми» Пропонується оцінити фразеологічним оборотом свої відчуття:- каша в голові (I am a muddlehead)- ні в зуб ногою (I have not a clue)- світла голова (I have bright spirit)- Ворушити мізками (I use my brains)- Краєм вуха (I listened with half an ear)- Ляскати вухами (I fell on deaf ears)

Номер слайду 25

pptx
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
1266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку