Cтруктура дитячої організації1

Про матеріал

"Барвінкова країна" – організація, що об'єднує наймолодших школярів віком від 6 до 10 років, які за бажанням створюють групи за інтересами у класному колективі. Членами або друзями цього об'єднання можуть бути дорослі (батьки, учні старших класів), усі хто бажає зробити життя молодших школярів цікавим та різноманітним.

В країні є свої традиції, символи і атрибути. Кожен колектив має знаки розрізнення – емблему, а також він може мати і власну назву.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        Директор школи:                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Структура   дитячої організації

„ Країна Барвінкова"                     

 

 

 

1. Барвінок – природи є син,

охороняє птахів і тварин.

2. Барвінок до праці завзятий,

бавитись вміє і любить читати.

3. Барвінок дружить зі спортом,

хоча і не ставить всесвітніх рекордів.

4. Барвінок спішить на підмогу,

лагідний він, не образить нікого.

5. Барвінок вміє дружити і чесним

іменням батьків дорожити.

 

 

 

 

 

 

 

І

 

Про барвінок пісня лине, до неба злітає,

Гей, родино ,  Україна веселкою грає.

Синє небо обіймає золоті роздоли,

Нас чекає, зустрічає барвінкова доля.

 

Приспів

 

Хай у кожному серці,

Наче барвінкова мрія,

Розквітає барвінок

На добро і надію ( 2 рази)

 

ІІ

 

По світу дивоцвіту барвінок іскриться.

Будем дбати, шанувати продавні криниці.

Ярославові поради, Кобзареве слово,

Честь козацької громади, солов’їну мову.

 

 

Приспів

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

1. Барвінок традиції поважає,

Історію України добре вивчає.

2. Барвінок закони добра й честі добре знає,

Близьких і рідних він поважає.

3. У  Барвінка завжди навчання і труд

Спорт і здоров’я поруч ідуть.

4. Барвінок завжди людей поважає

І про повагу до себе не забуває.

5. Барвінок безліч друзів має,

Їм допомагає, з біди виручає.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

- об’єднання дітей з ціллю вироблення різних форм, методів, направлених на виконання добрих і корисних справ;

- виховання у дітей віри в себе, любові до своєї Батьківщини;

- пізнання і примноження краси природи;

- знайомство з історичним минулим України;

- виховання підростаючого покоління досі в дусі поваги до старшого покоління, турботи про молодших, рідних, близьких.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Здійснюючи подорож до „ Країни Барвінкової” учні

1 – х класів подорожують маршрутом „ Подорож у країну казок і пригод”;             

2 – і  класи:  „Ой роде наш красний, роде наш прекрасний”;

3 – і класи:    Сторона Барвінкова, де ми народились”;

4 – і класи „ Подорож до Веселкової країни”

"Барвінкова країна" – організація, що об’єднує наймолодших школярів віком від 6 до 10 років, які за бажанням створюють групи за інтересами у класному колективі. Членами або друзями цього об’єднання можуть бути дорослі (батьки, учні старших класів), усі хто бажає зробити життя молодших школярів цікавим та різноманітним.

В країні є свої традиції, символи і атрибути. Кожен колектив має знаки розрізнення – емблему, а також він може мати і власну назву.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Подорожуючи країною, діти стають учасниками різноманітних конкурсів, ігор, свят, набувають нових знань і умінь, навчаються діяти спільно, турбуватися один про одного, допомагати всім, хто цього потребує.

1. “Моя родина, Україна”

(вивчення народознавства, краєзнавства)

Швидше, хлопче, повертайся,

Треба все барвінку знати,

Розпитай, почуй, дізнайся,

В дідуся, у мами й тата

Знайдеш тайну калинову

В скрині кожної родини:

Казку, пісню, чисту мову,

Долю неньки – України.

 

2. “Рости розумним, працелюбним”

(оточення турботою тих, хто її потребує)

Гей, барвінки, любі братця,

Досить пустощів і сміху,

Руки загартує праця, розум загартує книга.

3. "До кришталевих криниць"

(ознайомлення з живою природою)

Де барвінків гурт ступає,

Сяє сонце променисте,

Веселкові барви граютьБ’є вода джерельно чиста.

4. "У колі друзів"

(налагодження стосунків з усіма жителями Барвінкової країни)

У Барвінковій країні

Дуже добрі й чесні діти:

Всіх дорослих поважають,

Й меншеньким допомагають

 

5. “Рости сильним, міцним, здоровим”

(фізичне загартування, зміцнення здоров’я)

Як барвіночок росою,

Вмийся вранці, приберися,

Руки в бік, над головою,

Відштовхнися, підтягнися.

Нежить – грип слідкує пильно,

Ходить, бродить по оселям.

Не лінуйся бути сильним,

І здоровим, і веселим.

6. “Подорож у світ прекрасного”

(розкриття та розвиток своїх талантів, здібностей)

 

Усміхнися, потисни руку,

Стань у коло барвінкове,

Хай лежить в дарунок другу,

Щира пісня, добре слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„ Моя родина Україна”

                    ( вивчення народознавства, краєзнавства)

 

Мета: сформувати основні поняття про народ, націю, суспільство, державу:

 

- почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови;

 

- приналежності до української нації, спланувати державні символи, Конституцію України;

 

- любов до культури свого народу, його традицій, звичаїв, обрядів;

шанобливе ставлення до культури, релігії, традицій;

 

Завдання: пізнати й примножити красу рідного краю; ознайомитись з історичним минулим України.

 

Основні напрямки роботи:

 

З метою виховання патріотизму, любов’ю до Батьківщини, збереження традицій провести такі заходи:

 

- „ Символи моєї держави” ( 1 клас)

 

- „ Моя рідна Україна” ( 1 клас)

 

- „ Ми – українці” ( 2 клас)

 

- „ Наша Вітчизна – Україна”  ( 2 клас)

 

- „ Година пам’яті і мужності” ( 3 клас)

 

- „ З чого починається Вітчизна?”  ( 3 клас)

 

- „ Люби і знай свій рідний край” ( 4 клас)

 

- Школа прав дитини” ( 4 клас)

 

Рости розумним, працелюбним”

                              (оточення турботою тих, хто її потребує)

 

Мета: сформувати поняття та уявлення про важливість праці в житті людини:             

 

- уявлення про типи професій;

 

- вміння і навички само обслуговуючої праці;

 

- поваги до людини праці;

 

- почуття відповідальності, вимогливості до себе.

 

Завдання: пізнати і примножити уявлення про важливість праці і  типи професій.

 

Основні напрямки роботи:

З метою формування поняття та уявлення про важливість праці в житті людини провести такі заходи:

 

- „ Ми працю любимо” ( 1 клас)

 

- „ Бджілка мала, та й та працює” ( 1 клас)

 

- „ Землю сонце прикрашає, а людину – праця”( 2 клас)

 

- „ Книжкова лікарня” ( 2 клас)

 

- „Усі професії потрібні,  усі професії важливі...”( 3 клас)

 

- „ Скибочка хліба...”( 3 клас)

 

- „ Калейдоскоп професій” ( 4 клас)

 

- „ Трудові традиції української родини” ( 4 клас)

 

 

 

„ До кришталевих криниць”

( ознайомлення з живою природою)

 

 

Мета: розширювати знання учнів про природу, довкілля, екологію; сформувати уявлення про те, що загрожує природі, про шляхи збереження природних багатств; виховувати почуття особистої відповідальності за природу.

 

 

Завдання: розширити знання про природу, довкілля, екологію; пізнати і примножити красу природи.

 

 

Основні напрямки роботи:

 

З метою збереження природи, довкілля провести такі заходи:

 

- „ Перші весняні квіти” ( 1 клас)

 

- „ Зустріч пернатих друзів” ( 1 клас)

 

- „ Чорнобиль – рана України” ( 2 клас)

 

- „ Тварини моєї місцевості” ( 2 клас)

 

- „ Подорож лісовою стежкою” ( 3 клас)

 

- „ Подарунки осені” ( 3 клас)

 

- „ Збережемо красу природи” ( 4 клас)

 

- „ Тече річка невеличка” ( 4 клас)

 

 

 

 

 

„ У колі друзів”

( налагодження стосунків з усіма жителями Барвінкової країни)

 

Мета: сформувати основи національних цінностей:

 

- уміння та навички підтримки та збереження між особистісної  злагоди, запобігання та мирне розв’язування конфліктів;

 

- здатність враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки інших;

 

- моральні якості( чуйність, чесність, правдивість, справедливість, гідність, толерантність, співпереживання, щедрість, повага до особистості).

 

 

Завдання: об’єднати дітей з ціллю виконання добрих і корисних справ.

 

Основні напрямки роботи:

З метою створення дружніх стосунків в початковій школі провести такі заходи:

 

 - „ Чарівні слова відкривають серця”  ( 1 клас)

 

- „ Про дружбу”  ( 1 клас)

 

- „ Турбота. Діти допомагають дітям”  ( 2 клас)

 

- „ Про справжню дружбу”  ( 2 клас)

 

- „ Вчимося бути добрими людьми”  ( 3 клас)

 

- „ Про правила товаришування”  ( 3 клас)

 

- „ Золоте правило ввічливості”  ( 4 клас)

 

- „ Вихована людина: яка вона?”  ( 4 клас)

 

 

„ Рости сильним, міцним, здоровим”

 ( фізичне загартування, зміцнення здоров’я)

 

 

Мета: сформувати основи духовно – морального та фізичного розвитку особистості:

 

- усвідомити цінності власного життя і збереження здоров’я;

 

- адоптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі;

 

- знання та навички ведення здорового способу життя;

 

Завдання: виховати віру у дітей в себе, любові до чистоти і охайності.

 

Основні напрямки роботи:

З метою виховання  особистої  гігієни, фізичного  загартування провести такі заходи:

 

- „ Чистота – запорука здоров’я” ( 1 клас )

 

- „ Будемо здорові, або пригоди маленьких зубчиків” ( 1 клас)

 

- „ Дерево міцне корінням, а людина – друзями”. ( 2 клас)

 

- „ Дбай про інших” ( 2 клас)

 

- „ Як я дбаю про своє здоров’я” ( 3 клас)

 

- „ Здоровим будь” ( 3  клас)

 

- „ Культура харчування” ( 4  клас)

 

- „ Шкідливі звички” ( 4  клас)

 

 

 

„ Подорож у світ прекрасного”

( розкриття та розвиток своїх талантів, здібностей)

 

Мета: сформувати естетичні почуття, уявлення і знання про прекрасне в житті і мистецтві:

 

- вміти відчувати та розуміти художні образи;

 

- навички виконувати творчі завдання;

 

Завдання: пізнати та примножити знання про прекрасне в житті і мистецтві.

 

Основні напрямки роботи:

З метою формування естетичних почуттів, навичок виконувати творчі завдання провести такі заходи:  

 

- „ Світ казки”  ( 1 клас)

 

- „ Краса природи в пісні і слові”  ( 1 клас)

 

- „ Я вишиваю рушничок” ( 2 клас)

 

- „ Мелодія весни” ( 2  клас)

 

- „ Хоровод весняних квітів” ( 3   клас)

 

- „ Краса природи рідного краю” ( 3   клас)

 

- „  За народними ремеслами” ( 4   клас)

 

- „ Прекрасне очима дитини” ( 4   клас)

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
23 січня 2018
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку